افزایش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

دستیابی بیت ­کوین به 50.000$ غیرممکن نیست!

افزایش قیمت بیت کوین

در روز گذشته در وبلاگ اکس­کوینو خبری منتشر شد که در آن تحلیل­گران و متخصصان از پیش ­بینی خود برای قیمت بیت کوین سخن به میان آوردند.

دگرگونی شرایط بیت کوین به زودی رقم خواهد خورد.

به تازگی نیز، انتونی پومپیلانو یکی از مقامات ارشد “مورگان کریک دیجیتال” درباره قیمت بیت کوین در پایان سال 2018 و پس از آن گفت، و اعلان داشت این ارز دیجیتال در این برهه زمانی ممکن است کاهش قیمت حتی بیشتری نیز داشته باشد اما شرایط به زودی دگرگون خواهد شد و رشد صعودی بسیاری را تجربه خواهد کرد.

“من فکر می­کنم قیمت بیت­ کوین ممکن است به وضعیت خود در اوت 2018 (3000$) باز گردد یا حتی کمتر از آن شود. سپس در بازه زمانی طولانی، قیمت بیت کوین به اعداد و ارقامی بالا برسد که تاکنون سخنی از آن به میان برده نشده است  و موردتوجه اکثریت قرار ندارد.”

پامپ در ادامه پیش‌­بینی‌­های خود اعلام کرد ارزش 50.000$ یا 100.000$ برای قیمت بیت ­کوین اعداد غیرممکنی نیستند اما مسلما در بازه‌­ای طولانی به آن­‌ها خواهیم رسید. به گفته او، بازه زمانی می‌­تواند 3 تا 5 سال یا بیشتر باشد.

“در زمره شرایط موردنیاز برای رشد صعودی، مسئله‌­ای که مسلم است نیاز به قرار گرفتن این کریپتوکارنسی در بازار قابل معامله بورس (ETF) خواهد بود.”

پامپ‌لیانو شفاف نبودن مقررات عرضه اولیه ارزهای دیجیتال (ICO) در اکوسیستم رمزارز­ها را علت کاهش و رکود سرمایه گذاری دانست و بیان داشت هنگامی که تنظیم مقررات در این زمینه به صورت قانونی ارائه و پذیرفته شود، علاوه بر سرمایه­ گذاری کارآفرینان، شرکت‌­های نوپا نیز به طور قطع به این سیستم ملحق خواهند شد.

فیسبوک و نقش آن در ارزهای دیجیتال

او همچنین درباره فیسبوک و نقش آن در ارزهای دیجیتال گفت:
“فیسبوک مهم­‌ترین شرکت در حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال است. به طور یقین آن‌­ها از 2 میلیارد کاربر بهره می­‌برند که به طور میانگین هر ماه از محصول­‌شان استفاده می­‌کنند. مسئله به چیزی که آنان ساخته‌­اند باز نمی‌­گردد، اما مهم­‌ترین محصول مورداستفاده در مبحث کریپتو است.”

این حرف، در راستای شایعات پیرو عرضه یک ارز دارای پشتوانه برای کاربران واتساپ بوده و گامی مهم در زمینه توسعه شرایط کریپتوکارنسی‌­هاست.

“بخش کلیدی کار در این‌­جا رقم می­خورد و من هر روزه تلاش می‌­کنم تا دیگران را برای باور داشتن در هر سهم، عرضه یا ارز که در آینده، دیجیتالی می­‌شود متفاعد کنم. البته این مسئله برای امروز، دیروز یا فردا نیست و به ثمر رسیدن آن در گرو زمان­‌های بلند مدت خواهد بود.”

نظر شما در این­‌باره چیست؛ آیا ارزهای دیجیتال با یک فراز باورنکردنی در زمینه قیمت و توسعه نامحدود زیرساخت‌­ها و خدمات موثر برای فعالیت‌­های اقتصادی روبرو هستند؟

 

منبع:ambcrypto

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.