اخبار ارز دیجیتال

جدیدترین خدمات مبتنی بر ارزهای دیجیتال در 2 دقیقه!

خدمات مبتنی بر کرپتو کارنسی

آخرین گزارش­‌ها از بنیان‌­گذار سایت Bitcoin.com یعنی راجر ور و توسعه دهنده وب بیت­ کوین یعنی کوربین فراسر، حاکی از این است که این سایت (و دیگر سایت‌­ها) به دنبال آن هستند تا یک سامانه جدید برای کوتاه نمودن والت های بیت کوین دات.کام راه اندازی نمایند.

وب سایت Cashaccount.info یک سامانه در راستای ارائه آسان­‌تر کیف پو‌ل های بیت کوین کش می­‌باشد که در اختیار عموم قرار داده شده است و توسعه دهنده ارشد این سامانه مبادلات از ادغام احتمالی این سایت بزرگ با این سیستم خبر داده است.

ایمن بودن روش ارائه والت یا کیف پول های ارز دیجیتال کوتاه‌­تر

فراسر در راستای ایمن بودن روش ارائه والت های کوتاه‌­تر گفت:

“اگر نگران حریم خصوصی خود هستید، به شدت ساخت یک کیف پول جدید را به شما توصیه می­‌کنم. مخصوصا اگر تاکنون مجبور به ارائه نام و احراز هویت برای در اختیار داشتن یک کیف پول بوده­‌اید.”

همچنین گفته‌­هایی درباره ارائه یک آدرس پنهان ادغامی وجود دارد که می­‌تواند امنیت را بسیار بالا ببرد.

آن­‌ها درباره سایت BitBacker نیز چراغ سبز نشان داده و آن را جایگزین مناسبی برای سایت­‌های حمایتی نظیر پاترون دانستند که 1% تعرفه در مقایسه با 30% رایج دریافت می­‌کند، در عین حال، میزان سانسور نیز در مقایسه با ردیت بسیار کاهش خواهد یافت. (سایت­‌هایی نظیر پاترون (Patreon) وب‌­سایت­‌هایی هستند که افراد می‌­توانند در ازای مبلغی برای هر برنامه یا پرداخت حق عضویت ماهانه از تولیدکنندگان محتوا یا هنرمندان حمایت مالی نمایند.)

ور و فراسر همچنین درباره امکان پذیری Gateway.cash توضیح دادند و آن­‌ها را کارآمدتر از سیستم‌­های کارت اعتباری دانستند و به صورت کلی آن­‌ها را سدی برای انتقال مستقیم بانک به بانک دانستند.

“اگر خودتان از همه چیز میزبانی کنید و کلید­های خصوصی خودتان را داشته باشید هیچ فردی نمی­تواند شما را از دریافت تراکنش باز دارد. مسئله­‌ای که در خدماتی نظیر پی­پل یا حساب­‌های بانکی ممکن است شما را با محدودیت­‌هایی مواجه کند.”

نظر شما در این باره چیست؟ آیا با جایگزینی کریپتوکارنسی‌­ها با خدمات مبتنی بر ارز فیات، آزادی عمل بیشتر شده و محدودیت­‌ها کاهش خواهد یافت؟

منبع: ambcrypto

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا