آغاز روند صعودی بیت‌کوین

بیت‌کوین در انتظار آغاز روند صعودی جدید!

تجزیه و تحلیل‌های جدید حاکی از این است که بیت‌کوین در مسیر یک بازار صعودی جدید قرار دارد. چارلز ادواردز، تحلیل‌گر و مؤسس شرکت سرمایه‌گذاری کاپریول، در یک پست توییتری به شاخص SLRV بیت‌کوین و سیگنال صعودی این رمز ارز اشاره کرد و گفت روند صعودی خوبی در انتظار بیت‌کوین است.

شاخص SLRV ابزاری برای اندازه‌گیری سودآوری احتمالی بیت‌کوین است که توسط کاپریول در سال ۲۰۲۲ ارائه شد. این شاخص، درصد موجودی فعال بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته را گرفته و آن را با موجودی فعال اون در ۶ تا ۱۲ ماه گذشته مقایسه می‌کند. نتیجه نشان می‌دهد که عرضه کوتاه‌مدت و عرضه بلندمدت بیت‌کوین به چه میزان در یک نقطه مشخص فعال است.

ادواردز معتقد است که از این طریق، سرمایه‌گذار می‌تواند بینش و دید بهتری نسبت به احساسات و مسیر احتمالی قیمت رمزارز به دست آورد، اما این مقادیر ارائه شده ممکن است در طول زمان تغییر کند.

شاخص SLRV تلاش می‌کند تا با تجزیه و تحلیل تعامل بین دو میانگین متحرک (MA) به این موضوع بپردازد. وقتی MA کوتاه مدت ۳۰ روزه از MA بلندمدت ۱۵۰ روزه عبور می‌کند، بیت‌کوین در آغاز مرحله صعودی قرار دارد.

نمودار شاخص SLRV بیت‌کوین. منبع: چارلز ادواردز/ توییتر

ادواردز در ادامه این پست وبلاگ اشاره کرد که این شاخص بسیار ساده عمل می‌کند و قابل‌اعتماد است و بر اساس آن، در حال حاضر بیت‌کوین روند صعودی تازه‌ای را آغاز کرده است.

شایان ذکر است SLRV تنها شاخصی نیست که وضعیت و روند تازه بیت کوین را نشان می‌دهد. یارد استیک (Yardstick)، اندیکارتور دیگری است که بهبود ارزش بازار بیت‌کوین را در برابر هش ریت نشان می‌دهد. با این وجود، این شاخص همچنان بیانگر ارزش پایین بیت‌کوین نسبت به ارزش واقعی آن است.

ادواردز در این خصوص توضیح داد که یارد استیک بیت‌کوین الگوی کف قیمتی مشابه کف قیمتی سال ۲۰۱۹ ترسیم کرده است.

اخبار Coin cast امروز

سم بنکمن فرید

– گسترش برنامه پاداش بیت‌کوین توسط ویزا و Fold

– دسترسی کیف پول‌های کاردانو به dappهای اتریوم

‌- ادامه‌دار شدن تعطیلی دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین

شرح کامل اخبار را در کوین کست امروز بشنوید.

مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.