بیت‌کوین ۴ هفته با کانال ۳۰ هزار دلاری فاصله دارد

بیت‌کوین ۴ هفته با کانال ۳۰ هزار دلاری فاصله دارد

با وجود نگرانی‌ها در مورد تداوم روند کاهشی بیت‌کوین، رمزارز برتر بازار در تلاش بوده است تا این هفته رو در کانال بالای ۲۳،۰۰۰ دلار به پایان برساند. در حالی که بعضی از تحلیلگرا در مورد عبور بیت‌کوین از مقاومت ۲۵هزار دلاری تردید دارند، برخی معتقدند این ارز دیجیتال تا ۴ هفته آینده به ۳۰،۰۰۰ دلار می‌رسد.

به‌رغم تداوم روند کاهشی بازار سهام آمریکا به‌دنبال انتشار داده‌های تورمی با نرخ‌‌هایی بالاتر از حد انتظار، روند افزایشی اخیر بیت‌کوین پس از یک هفته سخت، حاکی از بازگشت روند این رمزارز است.

کالئو (Kaleo)، معامله‌گر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به افزایش قیمت خوش‌بین است. به عقیده او، قیمت بیت‌کوین به زودی به سطح ۳۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد.

آلت‌کوین شرپا (Altcoin Sherpa) نیز در تحلیل خود به این موضوع اشاره کرده است که قیمت بیت‌کوین در میان‌مدت (۴ تا ۶ هفته) به ۳۰٬۰۰۰ دلار خواهد رسید.

مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ، در خصوص عبور بیت‌کوین از مقاومت ۲۵٬۰۰۰ دلاری ابراز تردید کرد.

او در توییتی با اشاره به آخرین گزارش بلومبرگ نوشت:

باوجود رشد بازارها، عوامل بازدارنده اقتصادی همچنان قدرتمند هستند. سیاست‌های پولی انقباضی فدرال رزرو مهم‌ترین عامل بازدارنده رشد بازارها در سال ۲۰۲۲ بود که در سه‌ماهه اول سال جاری نیز همچنان ادامه دارد.

مک‌گلون همچنین خاطرنشان کرد عبور بیت‌کوین از سطح مقاومت ۲۵٬۰۰۰ دلاری احتمالاً برای تمامی دارایی‌های پرریسک اتفاقی مهم باشد.

گفتنی است نزولی‌شدن وضعیت میانگین متحرک ۵۰ هفته‌ای بیت کوین به‌تنهایی باعث شد مک‌گلون به این نتیجه برسد که روند نزولی همچنان ادامه دارد.

اخبار Coin Cast امروز

کوین کست اکسکوینو

– شرکت 200BitDAO میلیون دلار برای صندوق Web3 پیشنهاد می‌کنه

– پلتفرم ورشکسته voyager در حال فروش دارایی های خود از طریق صرافی CoinBase 

– بازیابی شبکه سولانا سرانجام بعد از دو بار ری‌استارت کردن شبکه

– در ۴ دقیقه DAPPS بسازید 

شرح کامل اخبار را در کوین کست امروز بشنوید.

مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.