رشد شبکه BRC20

رونق توکن‌های BRC20 در میان رکود بازار کریپتو 

علی‌رغم اینکه بازار کریپتو درحال‌حاضر سیر نزولی را تجربه می‌کند و در 24 ساعت گذشته 1.59 درصد کاهش داشته، مارکت کپ توکن های شبکه BRC20 روند صعودی داشته است و در عرض ۵ روز، از 279 میلیون دلار به بیش از 427 میلیون دلار افزایش یافته است.

شبکه BRC20 که بالای بلاک چین بیت کوین ساخته شده است، در پنج روز گذشته رشد قابل توجهی داشته است؛  از روز پنج‌شنبه، 11 می، ارزش مارکت کپ آن به 427 میلیون دلار می‌رسد که نشان‌دهنده افزایش 53 درصدی از 7 می است.

Brc20 چیست؟

BRC-20 یک استاندارد توکن آزمایشی است که امکان استخراج و انتقال توکن‌های قابل تعویض را از طریق پروتکل Ordinals در بلاک‌چین بیت کوین فراهم می کند.

توکن های BRC-20 نسبت به توکن‌های ERC-20 اتریوم، دارای مکانیسم ها و عملکردهای متفاوتی هستند. توجه کنید با وجود محبوبیت گسترده در نیمه اول سال 2023، توکن های BRC-20 هنوز آزمایشی هستند و کاربران باید بسیار احتیاط کنند.

خطرات توکن‌های BRC20

استاندارد توکن BRC-20 درحال‌حاضر آزمایشی توسط برنامه‌نویسان برای تسهیل قابلیت تعویض در بلاک‌چین بیت کوین است. از آن‌جایی که هنوز در حال آزمایش است، بسیاری از چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند.

در نهایت با وجود تبلیغات، توکن های BRC20 درحال‌حاضر کاربرد کمی دارند و چشم انداز آن‌ها مشکوک است. در واقع به دلیل سهولت ضرب کردن توکن‌های BRC20، ممکن است اکثر آنها بی‌ارزش شوند. کاربران و سرمایه‌گذاران باید محتاط باشند و قبل از مواجه شدن با این نوع توکن جدید، تحقیقات لازم را انجام دهند.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.