اخبار ارز دیجیتال

رالی ارزهای دیجیتال در هفته گذشته

در هفته گذشته، ارزش دارایی‌های کریپتو 9.62 درصد افزایش یافت و از 1.10 تریلیون دلار به 1.21 تریلیون دلار رسید. به غیر از استیبل کوین‌های فهرست‌شده، 20 دارایی ارزهای دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، همگی در این هفته پیشرفت کردند، زیرا 110 میلیارد دلار به اقتصاد کریپتو تزریق شد.پس از افزایش 9.62 درصدی کریپتو در این هفته، معیارها نشان می‌دهد که بیت کوین 18.1٪ افزایش یافت در حالی که اتریوم 12.5٪ افزایش یافت.

با این حال، بسیاری از دارایی‌های دیجیتالی دیگر سودهای قابل بیشتری را تجربه کردند، همانطور که از داده‌های هفتگی cryptobubbles.net مشهود است. بر اساس آن‌ها، BCH ،XRD ،PEPE ،WOO ،ZIL و VET همگی چندین درصد افزایش قیمت داشتند.میم کوین پپه (PEPE) در این هفته افزایش قابل توجه 65 درصدی را تجربه کرد، در حالی که بیت کوین کش (BCH) بیش از 38 درصد جهش کرد. پپه از نظر سود پیشتاز بود و استک (STX) در هفت روز گذشته بیش از 41 درصد افزایش یافت.

Conflux جهش 40.4 درصدی داشت. از سوی دیگر، ارزهای دیجیتال مانند بیت تورنت (BTT)، کوکوین، luna classic و کوانت (QNT) در این هفته با ضررهای 2.2 تا 7.9 درصدی مواجه شدند.

نوسانات ارزها در روز جمعه

ارزهایی که دیروز پرسود بودند، عبارتند از FTT که بیش از 14٪ افزایش یافته است، VET، بیش از 11٪؛ BSV، بیش از 8٪. LEO، بیش از 8٪ افزایش یافته است. همچنین ZIL با افزایش 7.6 درصدی؛ و BCH، بیش از 6٪ بازار دیروز را در دست داشتند.

دیروز PEPE 5.5 درصد کاهش یافت، در حالی که استک 9.8 درصد در روز گذشته کاهش یافت. بر اساس داده‌های فعلی coingecko.com، تسلط بیت‌کوین با 48.2 درصد و تسلط ETH بر بازار 18.6 درصد است.

رالی ارزهای دیجیتال به خاطر نهادهای سنتی

اعتقاد بر این است که رالی ارزهای دیجیتال به دلیل علاقه و مشارکت غول‌های بزرگ مالی سنتی (tradfi) است. در یک هفته و نیم گذشته، چندین صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) ثبت شد و اخیرا یک صرافی رمزارز تحت حمایت چارلز شواب، سیتادل سکیوریتیز و دارایی دیجیتال فیدلیتی راه‌اندازی شد.

با این حال، علی‌رغم اصطلاح علاقه نهادهای سنتی، حجم تجارت جهانی اقتصاد کریپتو کم بوده است و تعداد کمی از کسب‌وکارهای ارز دیجیتال هنوز نشانه‌هایی از ضعف مالی را می‌بینند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا