اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۹ اسفند)

  • عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: با رمز ارزها مقابله نکنید؛ پول آینده دنیا ارز دیجیتال است

 جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توییتی بیان کرد:

 پول آینده دنیا ارز دیجیتال خواهد بود و رمزارزها راهی برای کاهش محدودیت های بانکی بین المللی است. تقویت، نظارت، حمایت و هدایت ‎ارزهای دیجیتال باید ‎سیاست اقتصادی ‎کشور باشد نه محدودیت و مقابله با آن. زمان به سرعت به نفع گسترش ‎ارزهای دیجیتال می گذرد ‎اقتصاد ما از سفینه پرتابی جا نماند.

منبع: twitter: @Drjalilrahimi

 

  • راه حل جدید Enj برای اتریوم جهت حذف هزینه‌های تراکنش و پشتیبانی از NFTها

اکوسیستم Enjin (Enj) اعلام کرد راه‌حل‌هایی برای اشکالات اتریوم ارائه کرده است که می‌تواند به اکوسیستم آن کمک‌های شایانی کند. راه‌حل‌های ارائه شده توسط این اکوسیستم، مشکل مقیاس پذیری اتریوم را برطرف می‌کند و هزینه‌های تراکنش‌ها حذف می‌شود. همچنین، اتریوم قادر خواهد بود تا از NFTها (توکن‌های غیر قابل تعویض) پشتیبانی کند.

منبع: cryptonews

 

  • نکاتی راجع به نقشه راه آیوتا
  • اجرای قراردادهای هوشمند و Dapp بر روی شبکه آیوتا: با توجه به صفر بودن هزینه تراکنش بر روی شبکه آیوتا، استقبال زیادی برای ایجاد توکن‌های جدید بر روی این شبکه خواهد شد.
  • همکاری با Horizen برای راه اندازی اوراکل بر بستر آیوتا: هدف از ایجاد اوراکل برای ایوتا، انتقال داده از خارج شبکه ایوتا به داخل شبکه است.
  • شرکت Horizen با IOHK همکاری دارد و IOHK فاندر اصلی کاردانو است.
  • با حذف Coordinator، آیوتا کاملا غیرمتمرکز خواهد شد.
  • سیستم ایوتا مانند باقی رمزارزها دودویی نیست؛ طبق گزارش های آیوتا، برای سازگاری با شبکه اتریوم دودویی خواهد شد.

منبع: iota.org

 

  • غول سرمایه‌گذاری نروژی به بیت کوین روی می‌آورد

شرکت سرمایه‌گذاری صنعتی Aker ASA قصد سرمایه‌گذاری در بیت کوین و اکوسیستم بلاک‌چین را دارد. این شرکت اعلام کرد تمام دارایی‌های نقد قابل سرمایه‌گذاری خود را به بیت کوین تبدیل خواهد کرد. «Kjell Inge Røkke»، رئیس این شرکت گفت: به زبان بیت کوینی ها، ما هولدر بیت کوین خواهیم بود، باتوجه به ویژگی سوددهی بیت کوین، منطقی نیست که بخشی از سرمایه خود را به بیت کوین اختصاص ندهیم.

منبع: cryptonews

 

  • سیمون پیترز: کاردانو در حال تبدیل شدن به یک گزینه برای سرمایه‌گذاران است

سیمون پیترز (Simon Peters)، متخصص ارزهای دیجیتال در شرکت خدمات مالی eToro می‌گوید کاردانو به جای بیت کوین در حال تبدیل شدن به گزینه اصلی سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران است. پیترز در گزارشی از کاردانو به عنوان بیت کوین بعدی اشاره کرده است! افزایش قیمت بیت کوین باعث شده است سرمایه‌گذاران به دنبال دارایی‌های دیجیتال دیگری برای سرمایه‌گذاری بروند.

منبع: investing

 

  • شرکت‌های خرده فروشی سوئیس، کارت‌های هدیه بیت کوین تولید می‌کنند

به گزارش روزنامه سوئیسی Tages-Anzeiger، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های سوئیس با نام Manor در حال فروش کارت‌های هدیه بیت کوین در ۵۹ فروشگاه خود است. این کارت‌ها که Cryptonow نام دارند، به عنوان سکه‌های طلای هدیه استفاده می‌شوند.

منبع: cointelegraph

 

  • ریپل از پایان همکاری با مانی‌گرم خبر داد

شرکت ریپل اعلام کرد همکاری ریپل با شرکت مالی مانی‌گرم (Moneygram) با یک توافق دو طرفه به پایان رسیده است. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل در توئیت همراه با این خبر گفت: در حالی که عدم وجود چارچوب قانونی برای رمز ارزها به صورت ناخواسته آب را برای مصرف کنندگان و مشاغل آمریکا گل‌آلود کرده است، چیزی که ریپل و MGI باهم بدست آورده‌اند قابل انکار نیست. میلیاردها دلار از طریق XRP به آن سوی مرزها ارسال شده است.

منبع: theblockcrypto

 

  • تولید GPU برای استخراج اتریوم توسط AMD

شرکت تولید کننده تراشه‌های پردازنده AMD، کارت گرافیک اختصاصی خود را برای علاقه‌مندان به رمز ارز به درخواست Nvidia تولید خواهد کرد. GPU Navi 12 که برای مک‌بوک‌های اپل طراحی شده است، می‌تواند برای استخراج اتریوم مورد استفاده قرار بگیرد. نسخه جدید این GPU هیچ‌گونه کاربرد ویدئویی ندارد و فقط برای استخراج اتریوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: u.today

 

  • بانک آلمانی Donner & Reuschel به مشتریان خود خدمات رمز ارزی می‌دهد

بانک آلمانی Donner & Reuschel به مشتریان خود خدمات خرید و نگهداری رمز ارز ارائه می‌کند. گسترش خدمات در حوزه رمز ارزها به معنای شروع یک فاز متفاوت برای این بانک است. در پی این خبر، D&R گفته است ارائه این خدمات با استقبال مشتریان مواجه شده است.

منبع: btcmanager

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.