ارزش بازار اتریوم بیش‌تر از بیت‌کوین می‌شود

ارزش بازار اتریوم بیش‌تر از بیت‌کوین می‌شود

تحلیل‌گر مستقل ارزهای دیجیتال، نمودارهای تحلیل بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را به‌اشتراک گذاشت. او دو خط روند را نشان داد که ممکن است نشان‌دهنده تغییر روند اتریوم باشد.

مورگان بنت سهم ارزش بازار بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را، در مقایسه با ارزش کل ارزهای دیجیتال دنبال کرد. اگرچه او نمی‌تواند خود را تحلیل‌گر تکنیکال بنامد، اما مطمئن است که دو روند آشکار است: سلطه بیت کوین (BTC) روی بازار کاهش پیدا می‌کند، درحالی‌که اتریوم (ETH) رشد می‌کند.

ارزش بازار اتریوم از بیت کوین بیش‌تر می‌شود

اگر هر دو خط روند معتبر باشند، ممکن است این تغییر در دو یا سه سال آینده اتفاق بیفتد. در نمودار بنت (Bennett)، در سه ماه پایانی سال 2026 رخ می‌دهد. حین وقوع این تغییر، بیت کوین و اتریوم مسئول 23 تا 24 درصد تغییر روند بازار آلت کوین‌ها خواهند بود.

اتریوم (ETH) می‌تواند به‌آرامی یا ناگهانی از بیت کوین (BTC) پیشی بگیرد. بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال، سهمی بیش از 46.2 درصد از ارزش بازار ارزهای دیجیتال دارد و سهم اتریوم (ETH) در این بازار بیش از 19.5 درصد است. سومین ارز دیجیتال بزرگ، استیبل کوین دلار آمریکا (USDT) است که در مجموع 7.36 درصد از ارزش خالص بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال بازار، شش سال پیش در اواسط ژوئن 2017، در نزدیک‌ترین نقطه به این 2 خط روند قرار داشتند. بیت کوین (BTC) مسئول 37 درصد بازار بود و اتریوم سهم 32 درصدی داشت.

بااین‌وجود در سپتامبر 2019، ارزش بازار بیت کوین 10 برابر بیشتر از اتریوم (ETH) بود، زیرا اتریوم بسیار بیشتر تحت تأثیر زمستان کریپتو 2018-2020 قرار گرفت.

کریس بلک: با همین خط روند مضحک،‌ ارزش بازار تغییر می‌کند

کریس بلک، یکی از با تجربه‌های بازار ارز دیجیتال می‌گوید: «ممکن است تغییراتی اتفاق بیفتد، اما خط روندی که دیده می‌شود مضحک است!»

پیروان بنت با محاسبات او موافق بودند. بااین‌حال، برخی از آن‌ها تاکید کردند که از تغییر روایت‌های که از زمان راه‌اندازی ETH در ژوئن 2015، خسته شده‌اند.

کریس بلک، تحلیل‌گر تأثیرگذار و برجسته DeFi و همچنین نویسنده پروژه Blec Report، می‌گوید که به‌طورکلی، بیت کوین (BTC) همه شانس‌ها را برای پیشی گرفتن از اتریوم (ETH) دارد، اما دقت مدل فوق را نباید بیش‌ازحد تخمین زد.

بنت با این دیدگاه موافق بود، اما اضافه کرد که یافتن تابعی که این تغییر را پیش‌بینی نکند، غیرممکن است، حتی اگر در ابتدا تسلط اتریوم (ETH) روی بازار صفر باشد.

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.