حساب توییتر کوکوین هک شد

هک حساب توییتری صرافی کوکوین و سرقت ۲۲ هزار دلار دارایی کاربران!

صرافی کوکوین به‌تازگی اعلام کرده است امروز صبح به مدت ۴۵ دقیقه هک شده است و طی این حمله هکری، ۲۲ هزار دلاری از سرمایه کاربران این صرافی از جمله بیت‌کوین و اتریوم به سرقت رفته است.

طبق گفته کوکوین، این هکر یک تبلیغ ساختگی در توییتر منتشر کرده است که به دنبال آن، با تعامل کاربران با سایت فیشینگ و انجام ۲۲ تراکنش، مجموع ۲۲٬۶۲۸ دلار ارز دیجیتال اون‌ها رابه سرقت برده است.

کوکوین در پست توییتی متعهد شده است که به‌طور کامل خسارت کاربران خود را جبران خواهد کرد.

با وجود هک شدن حساب توییتری این پلتفرم، کوکوین مدعی است که تمامی دارایی‌های صرافی به‌طور امن نگه‌داری می‌شوند و مشکلی برای آن‌ها پیش نیامده است.

این پلتفرم همچنین اعلام کرده است که با انجام تحقیقات و همکاری با توییتر، در تلاش است تا از رخ دادن اتفاقات مشابه در آینده جلوگیری به عمل آورد.

گفتنی است در پی این اتفاق، توکن بومی صرافی کوکوین (KCS) در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش ۱.۳۷درصدی مواجه شد.

هک حساب توییتری کوکوین و سرقت ۲۲ هزار دلار سرمایه

اقدام کوکوین در تقویت امنیت این صرافی

به منظور جلوگیری از تحت تاثیر قرار‌گرفتن بیشتر کاربران، KuCoin در حال بررسی و مسدود کردن آدرس‌های مشکوک است. این صرافی همچنین تحقیقات عمیقی را در مورد هک حساب توییتر خود آغاز کرده است.

هک اخیر کوکوین همچنین این صرافی را برای تقویت شیوه‌های امنیتی حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود تحت فشار قرار داده است. KuCoin گفت که اقدامات امنیتی بیشتری را در تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود از جمله حساب توییتری، که قبلاً نیز از احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کرده است، اعمال خواهد کرد.

هک کردن حساب‌های رسمی توییتر برای تبلیغ هدایا و ایردراپ‌های جعلی در چند سال گذشته بیشتر و بیشتر رایج شده است. حساب توییتر مدیر ارشد استراتژی و رئیس سیاست‌های جهانی شرکت سیرکل (Circle) دانته دیسپارته (Dante Disparte)، ماه گذشته هک شد و عاملان این حمله یک ایردراپ جعلی USDC را برای فریب قربانیان تبلیغ کردند.

حساب توییتری پلتفرم معاملاتی سهام و کریپتو رابین‌هود نیز در ماه ژانویه برای تبلیغ یک توکن غیرمجاز مورد حمله هکری قرار گرفته بود.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.