اخبار ارز دیجیتال

خرید سیم‌کارت با ارز دیجیتال در 140 کشور دنیا

یکی از راه‌های جدید حل مشکل برقراری ارتباط و خرید سیم‌کارت، استفاده از eSim Bitrefill است. این سیم‌کارت‌ها که می‌تواند مشکلات بسیاری افراد را در 140 کشور جهان از بین ببرد از همکاری بین پلتفرم تجارت الکترونیکی Bitrefill و eSim Go ساخته شده است.

این اتفاق می‌تواند زندگی افراد فعال در بازار ارزهای دیجیتال را در زمان مسافرت ساده‌تر کند. سرگی کوتلیار بنیان‌گذار و مدیرعامل Bitrefill گفته است که هر کسی که از داده‌های تلفن همراه خود استفاده می‌کند، یک مشتری بالقوه برای خرید این سیم‌کارت‌هاست.

او افزود که شما می‌توانید یک سیم‌کارت را در هواپیما دریافت کنید، در کمتر از یک دقیقه آن را در گوشی خود قرار دهید و زمانی که هواپیما روی زمین می‌نشیند، به اینترنت دسترسی داشته باشید و آنلاین باشید، بدون این که نگران دریافت صورتحساب خیره کننده‌ای که در آن مبلغ بالایی درج شده باشد، باشید.

شرکت Bitrefill در سال 2014 تأسیس شد و به حامیان ارزهای دیجیتال این امکان را می‌داد که بتوانند کارت‌های هدیه با بیت کوین خریداری کنند. اکنون این مجموعه پا را در جهت عدم نیاز به پول‌های فیات فراتر گذاشته و اقدام به فروش و عرضه سیم‌کارت با ارزهای دیجیتال کرده است.

زندگی با بیت کوین حتی در کشورهایی مانند السالوادور که ارزهای دیجیتال را دوست دارند و استفاده از این ارزها در این کشور کاملاً قانونی است هم با چالش‌هایی مواجه است. جو هال خبرنگار کوین تلگراف نتوانست تمام نیازهای خود را حتی با داشتن یک بیت کوین در این کشور برطرف کند. یکی از مشکلاتی که او به آن‌ها اشاره کرده است، عدم توانایی خرید تلفن همراه و اتصال به اینترنت بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا