اخبار ارز دیجیتال

با NFPrompt هنرمند شوید!

NFPrompt به‌طوررسمی اولین پلتفرم تجاری مبتنی بر هوش مصنوعی و NFT را راه‌اندازی کرده است که به هر کاربر این امکان را می‌دهد تا آثاری را طراحی و مالکیت روی زنجیره را داشته باشد. هر کاربر می‌تواند روی این پلتفرم، اثر منحصربه‌فرد خود را خلق کند.

با افزایش تعداد کاربران Chat GPT، صنعت هنر دیجیتال نیز دست‌خوش تغییر شده است. NFPrompt به هر کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق رابطی با مدل‌های هوش مصنوعی، آنچه در تخیل خود دارند را به اثر هنری تبدیل کرده و به‌عنوان NFT وارد بازار کریپتو کنند.
هنر کلاسیک همواره با مشکل سرقت هنری درگیر بوده است؛ فناوری بلاک چین با توسط دفتر کل غیرمتمرکز که انتقال و منشأ یک اثر هنری را می‌یابد، نقش مهمی در حفاظت از حقوق هنرمندان ایفا می‌کند.

ماموریت این پروژه این است که کاربران بیشتری را جذب کند که مشتاق هنر هوش مصنوعی و NFT هستند و درعین‌حال از طریق اکتشافات اجتماعی و بلاک چین، «Your Prompt, Your Artwork» را نیز تبلیغ کند.

مواردی که در نقشه راه NFP فهرست شده‌ است

  • متاورس
  • ویدیوهای تولید‌شده با هوش مصنوعی
  • Storytelling توسط هوش مصنوعی
  • خرید و فروش آثار هنری در قالب NFT
  • برنامه‌های ویراستاری متون ادبی

NFPv2 در‌حال‌حاضر در راه است و شامل ویژگی‌های ذکر شده می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که ممیزی‌های امنیتی و بهبودهای تجربه کاربری در این نسخه نیز، ارتقا یابند. NFPrompt نسخه بعدی خود را با یک ایردراپ شروع می‌کند تا افراد را تشویق به مشارکت و سرمایه‌گذاری در این پلتفرم کند.

پاداش‌های این ایردراپ اعتبار NFP هستند که افراد با استفاده از آن می‌توانند، آثار هنری خود را طراحی و تبدیل به NFT کنند. به دست آوردن تعداد مشخصی اعتبار همچنین به کاربر این حق را می‌دهد که نقش‌های انحصاری در انجمن Discord NFP داشته باشد.
NFPrompt، اولین پلتفرم هنرمندان وب 3، سرمایه‌گذاری‌های اولیه نهادی را با ارزش 60 میلیون دلار دریافت کرده‌است تا ماموریت خود را برای ایجاد پل بین هنر هوش مصنوعی و NFTها انجام دهد. NFP با معرفی توکنی سعی دارد جامعه، NFT و ارزش هنر هوش مصنوعی را به هم پیوند می‌دهد تا تمام معیارهای مهم را برای ایجاد یک پروتکل Web3 به طور گسترده برای هنر معاصر و فرهنگ اینترنتی غیرمتمرکز همسو کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا