تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

آیا قیمت بیت کوین به ماه می‌رسد؟

از هنگامی که ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2017 موفق شد با افزایش قیمت 1,000 درصدی خود به سطح 20,000 دلار دست یابد ، تحلیل‌گران منتظر رسیدن دوباره قیمت به این سطح هستند.

تحلیل‌گران افزایش ناگهانی و قدرتمند قیمت ارزهای دیجیتال و طی روند صعودی آن ها را با تعبیر رسیدن قیمت رمز ارز مذکور به ماه بیان می‌کنند. در مورد بیت کوین نیز به محض شکسته شدن یک سطح کلیدی این جمله را بسیار می‌شنویم که قیمت بیت کوین به ماه خواهد رسید.

ارز دیجیتال بیت کوین باید سطح 14,000 دلار را بشکند

بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا در سال 2017 موفق شد به سطح 20,000 دلار دست پیدا کند ولی متاسفانه مدت زیادی در این سطح باقی نمانده و نتوانست هیچ سطح حمایتی را در این محدوده تشکیل دهد. بیت کوین شمع قیمت ماهانه خود را در محدوده 14,000 دلار و 30 درصد زیر بیشترین قیمت ثبت شده بست و گاوها برای ادامه روند صعودی تشکیل شده از قدرت کافی برخوردار نبودند.

همین موضوع سبب شد توجه بسیاری از افراد به این سطح کلیدی جلب شده و مراقب رفتار قیمت بیت کوین در این محدوده باشند.

اخیرا یکی از تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال به نام Delboy در پیام توییتری خود عنوان کرد نشانه‌هایی از رسیدن قیمت بیت کوین به سطح  14,000 دلار در نمودار قیمت این رمز ارز وجود دارد و شکست این سطح توسط بیت کوین، رسیدن قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا به ماه را در پی خواهد داشت.

قیمت بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین تا کجا؟

برخی از تحلیل‌گران معتقدند پس از هالوینگ ماه می هر یک بیت کوین چیزی حدود 55,000 الی 100,000 دلار ارزش خواهد داشت.

از طرفی ژانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس عنوان کرده است که هالوینگ هنوز اثر خود را بر قیمت بیت کوین نگذاشته است. طبیعی است که نصف شدن پاداش استخراج هر بلوک از بیت کوین در شبکه سبب افزایش هزینه‌های مربوط به استخراج بلوک‌ها خواهد شد و به همین ترتیب ماینرها نیز تمایل به فروش زیر قیمت نخواهند داشت.

پس از هالوینگ عرضه بیت کوین کاهش یافته ولی تقاضا همچنان بالا خواهد ماند و همین امر سبب بالا رفتن قیمت بیت کوین خواهد شد. اگرچه اظهار نظر مدیر عامل بایننس می‌تواند سبب افزایش قیمت بیت کوین شود ولی با این حال او معتقد است قیمت بیت کوین به زوی افزایش قیمت مناسبی را تجربه خواهد کرد به دلیل اینکه اعداد گرد به لحاظ روانی نقش مهمی در افزایش قیمت ارزهای دیجیتال خواهند داشت.

طی سال گذشته حجم معاملات انجام شده در ارزهای دیجیتال با رشد چشم‌گیری همراه بودند و در حال حاضر به ترتیب ارزهای بیت کوین، اتریوم و تتر بیشترین ارزهای مورد معامله در بازار هستند. نقدینگی در بازار ثبات به همراه داشته و حرکات ناگهانی و بی ثباتی را محدود می‌کند و این موضوع نیز منجر به جذب سرمایه‌گذاران سازمانی خواهد شد.

بیت کوین و آلت کوین ها، افزایش یا تصحیح قیمت؟

ارز دیجیتال بیت کوین به محدوده زیر شاخص میانگین متحرک 20 روزه که به نوعی حد ضرر معاملات خرید محسوب می‌شد افت کرد و در حال حاضر اگر گاوها توانایی هدایت قیمت به به بالای سطح مقاومت 10,500 دلار را داشته باشند روند صعودی از سر گرفته خواهد شد.

قیمت بیت کوین

قیمت هدف اول در محدوده 11,400 دلار قرار خواهد داشت. شکست صعودی قیمت بالای خط روند نزولی به منزله یک نشانه قوی گاوی خواهد بود و قیمت این ارز دیجیتال را به محدوده 13,973.50 دلار هدایت خواهد کرد. همچنین حرکت قیمت این رمز ارز به سمت بالای محدوده 10,500 دلار، سبب تشکیل موقعیت لانگ در قیمت این ارز دیجیتال خواهد شد.

از طرف دیگر اگر گاوها نتوانند قیمت بیت کوین را به سمت محدوده بالای 10,500 دلار هدایت کنند ممکن است خرس‌ها قیمت این ارز دیجیتال را به سمت محدوده حمایتی 9,097 دلار نزدیک کنند و اگر این سطح حمایت شکسته شود، حرکات بازار باب میل خرس‌ها خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا