تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۰ اسفند)

  • رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

ارزهای دیجیتالی می‌تواند در شرایط تحریم به ما کمک کند

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه جنس تولیدات رمز ارز‌ها از جنس مباحث ارزی است، اظهار داشت: این مسئله می‌تواند در شرایط تحریم به ما کمک کند البته در این زمینه ورود بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و امور دارایی ضروری است.

منبع: خبرگزاری میزان

 

  • بیت کوین در ماه مارس یک رکورد قیمتی جدید ثبت می‌کند

یکی از استراتژیست‌های حوزه رمز ارزها که سقوط بیت کوین در مارس ۲۰۲۰ را پیش‌بینی کرده بود، می‌گوید بیت کوین در هفته‌های پیش رو پس از پایان اصلاح، یک رکورد قیمتی جدید ثبت می‌کند. این تحلیلگر که با نام مستعار کاپو (Capo) شناخته می‌شود، با کمک اندیکاتورهای مختلف دلیل ادعای خود را نشان می‌دهد. با توجه به مرحله بعدی چرخه صعودی، کاپو معتقد است بیت کوین تا پیش از پایان ماه مارس به رکورد ۸۰ هزار دلار خواهد رسید.

منبع: dailyhodl

 

  • یک صندوق سرمایه‌گذاری ۷۵۰ میلیون بیت کوین خود را برای خرید کاردانو و پولکادات می‌فروشد

صندوق سرمایه‌گذاری FD7 Ventures که در شهر دبی فعالیت دارد، بیش از ۷۵۰ میلیون دلار بیت کوین خود را برای خرید کاردانو (ADA) و پولکادات (DOT) در ماه بعد به فروش خواهد رسانید. این شرکت می‌گوید هر دو بلاک‌چین شبکه‌های پرسرعتی هستند که می‌توانند از پیاده سازی قراردادهای هوشمند ارزان قیمت پشتیبانی کنند و مقیاس پذیری را برای توسعه دهندگان فراهم کنند. این شرکت معتقد است بیت کوین هیچ کاربردی ندارد و کاردانو و پولکادات بسیار ارزشمندتر از بیت کوین هستند.

منبع: decrypt

 

  • ماینرها در حال جمع‌آوری بیت کوین هستند و نه فروش آن

داده‌های Glassnode نشان می‌دهد ماینرها فروش بیت کوین‌های خود را متوقف کرده‌اند و اختلاف میان کسب بیت کوین و فروش آن توسط ماینرها برای نخستین بار از ۲۷ دسامبر مثبت شده است. این بدان معناست که مقدار بیت کوین فروخته شده کمتر از میزان استخراج شده است و این شاخص پس از ریزش بیت کوین به پایین‌ترین سطح هفته یعنی محدوده ۴۴ هزار دلار بوجود آمده است.

منبع: beincrypto

 

  • دورسی، سیلور و دوقلوهای وینکلوس برای محافظت از بیت کوین به کمپین MIT پیوستند

در حالی که حجم بازار بیت کوین در محدوده ۱ تریلیون دلار در نوسان است، شبکه ۱۲ ساله آن بیش از هر زمان دیگری تحت فشار است. موسسه تحقیقاتی MIT Media Lab از یک برنامه تحقیق و توسعه ۴ ساله با بودجه ۴ میلیون دلاری برای محافظت از شبکه بیت کوین خبر داده است که در آن جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل توئیتر، مایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل مایکرواستراتژی و برادران دوقلوی وینکلوس (Winklevoss)، بنیان‌گذاران صرافی Gemini به عنوان حامیان اصلی این برنامه حضور دارند.

منبع: decrypt

 

  • تسلط کاردانو بر بازار معاملات، هاسکینسون: مخالفان عصبانی هستند!

بر اساس داده‌های Messari، حجم معاملات ۲۴ ساعته کاردانو به بیش از ۱۶ میلیارد دلار و ارزش توکن‌های آن (ADA) به ۵.۱۷ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، حجم روزانه معاملات کاردانو نسبت به ماه قبل ۶۳۴ درصد افزایش پیدا کرده است. پس از آن‌که کاردانو موفق شد به بالاترین سطح قیمتی تاریخی خود برسد و در جایگاه سوم رمز ارزها قرار بگیرد، عبارت قدیمی «قاتل اتریوم» را تداعی کرد.

در همین حال، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو در توئیتی طعنه آمیز مخالفان کاردانو را متنفران عصبانی (salty haters) خطاب کرده است.

منبع: u.today

 

  • استاد اقتصاد هاروارد: بانک‌های مرکزی هرگز اجازه رایج شدن بیت کوین را نخواهند داد

کنت روگوف (Kenneth Rogoff)، استاد اقتصاد هاروارد و اقتصاددان ارشد سابق صندوق بین المللی پول (IMF) می‌گوید بانک‌های مرکزی اجازه نمی‌دهند بیت کوین و سایر رمز ارزها رواج پیدا کنند. وی هشدار داد: سرنجام و با گذر زمان دولت‌ها آن‌را قانونی و سپس برای خود تصاحب می‌کنند و من فکر می‌کنم این اتفاق در شرف وقوع است.

منبع: news.bitcoin

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا