قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در صرافی آنلاین

رشد 5 درصدی بیت­ کوین ؛ شروعی توفانی در راه است

قیمت بیت کوین دوباره رونق یافت و با رشد 6% به بالای 4000$ رسید که پس از سال نو میلادی اولین قیمت بالای 4.000$ است. مسئله‌­ای که هم‌­اکنون وجود دارد، رضایت­مند نشدن افراد از این اتفاق مهم است. در ذیل به بیان دلایل مهم این رشد و پیش ­بینی آینده می­‌پردازیم.

رشد بیت­ کوین یا سقوط؟

همزمان با رشد قیمت بیت کوین ، معاملات این کریپتو نیز با رشد 20% مواجه شده است. بدین روی می­‌توان از این پس در انتظار صعود قیمت بیت کوین بود. اما یکی از تحلیل­ گران کریپتوکارنسی با نام “دان آلت” در این‌­باره می­‌گوید؛

” رشد ظریف قیمت بیت کوین آنقدر کافی نیست تا برای یک موج جدید قیمت و افزایش معاملات، خود را آماده کنیم، حتی در کوتاه مدت.
همه چیز به پایان این 24 ساعت بستگی دارد، اگر بیت بتواند خود را بالای 4000$ تثبیت کند من و بسیاری از همکارانم به خرید آن روی خواهیم آورد. اما اگر مجددا کاهش یابد به دنبال سقوط بیت­ کوین برای خرید آن هستیم.”

تاثیر وضعیت صرافی های BitMex و BitFinex بر فضای کریپتو

نکته حائز اهمیت اینجاست که دو صرافی بزرگ ارز­های دیجیتال یعنی BitMex و BitFinex امروز هفتم ژانویه (17 دی ماه) طبق قرار قبلی برای تعمیرات و نگهداری برای مدتی غیرفعال می‌­شوند. البته تاثیر و پیامد این اتفاق را باید فردا جست.

اگر بیت­ کوین ابتدا به تثبیت و سپس به رشد خود ادامه دهد، به زودی شاهد بازگشت بسیاری از ترید­رها و تبدیل ارز دلاری (فیات) به این کریپتو خواهیم بود. این اتفاق زمانی به اوج می­‌رسد که بیت­ کوین بالاخره رکورد 4.500$ دلاری که ماه هاست از فاصله گرفته تکرار کند.
سپس با کمی دامنه تغییرات می­‌تواند به آسانی به 6.000$ دست یابد.

حجم معاملات بازار، کلید حلال مشکلات

در حال حاضر، با توجه به غیرفعال شدن دو صرافی مهم، ترند کنونی بیت­ کوین غیرقابل پیش ­بینی است. یک المان کلیدی برای دریافتن آینده رصد نمودن روزانه قیمت و سهم بازار این ارز می‌­باشد.
برای مثال در یک هفته گذشته حجم معاملات بیت ­کوین (به میزان خرید و فروش در 24 ساعت – Volume) از 4 میلیارد به 4.5 میلیارد دلار افزایش یافت.

در حال حاضر، حجم معاملات بیت­ کوین نزدیک به 9 میلیارد دلار بوده و هر چه این میزان افزایش یافت، به تناسب با قیمتی بیشتر مواجه خواهیم بود.

منبع: ccn

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.