تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱۰ فروردین)

  • ادعای پیروزی هولدرهای ریپل در برابر SEC

در خصوص پرونده ریپل (XRP) در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، از سوی دادگاه به برخی از دارندگان این رمز ارز به عنوان نماینده هولدرهای XRP، اجازه مداخله در پرونده صادر شده است. این موضوع برای دارندگان ریپل یک پیروزی بزرگ و یک ضربه به SEC به شمار می‌رود.

منبع: ambcrypto

 

  • افزایش قابلیت تعامل پذیری کازماس (Atom) و افزایش قیمت آن

بلاک چین کازماس (Cosmos) قابلیت همکاری و تعامل پذیری خود با سایر بلاک‌چین‌ها را گسترش داده است و این امر موجب افزایش قیمت رمز ارز اتم شده است. این ویژگی جدید به بلاک‌چین کازماس اجازه می‌دهد با شبکه‌های دیگری که به استاندارد IBC ارتقا یافته‌اند، تعامل داشته باشد.

منبع: cryptobriefing

 

  • ویزا امکان تسویه حساب با استفاده از رمز ارزها را ایجاد می‌کند

شرکت ویزا (Visa) اعلام کرد امکان استفاده از استیبل کوین USD Coin را برای انجام تراکنش‌ها در شبکه پرداخت خود فراهم می‌کند. این بزرگ‌ترین نشان پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال و ورود آن به صنعت امور مالی جهانی است. استفاده از این استیبل کوین مستقیما به حساب دلاری کاربران متصل بوده و دارای ارزش برابر است.

منبع: ruters

 

  •  ارزش کل بازار تتر از ۴۰ میلیارد دلار گذشت

حجم بازار استیبل کوین تتر (USDT) از مرز ۴۰ میلیارد دلار عبور کرد. ارزش بازار این رمز ارز نسبت به مارس سال گذشته ۹۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

منبع: توئیتر تتر

 

  • رئیس سابق SEC مشاور صندوق پوشش ریسک دارایی‌های دیجیتال One River می‌شود

جی کلیتون (Jay Clayton)، رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) مشاور صندوق پوشش ریسک دارایی‌های رمز ارزی شرکت مالی One River Asset Management می‌شود. شرکت One River بالغ بر ۲.۵ میلیارد دلار دارایی دارد و اخیرا در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است.

منبع: coindesk

 

  • پیش بینی بازار صعودی برای بیت کوین از سوی بانک BNY

بزرگ‌ترین بانک سرمایه‌گذاری جهان با بیش از ۳۷ تریلیون دلار سرمایه، مدل جدیدی برای ارزش‌گذاری بیت کوین ارائه داده است که پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. BNY معتقد است نخستین مدل قیمت گذاری با نام S2F که در سال ۲۰۱۹ توسط PlanB ارائه شد، دارای اشکالاتی است بر خلاف جذابیت، کاستی‌هایی نیز دارد و قیمت گذاری باید ترکیبی از مدل‌ها باشد.

منبع: fxstreet

 

  • استفاده از بلاک‌چین اتریوم توسط ویزا، بر ارزش اتریوم خواهد افزود

شرکت مالی ویزا (Visa) در حال پیاده‌سازی امکان پرداخت‌های استیبل کوین USDC بر روی شبکه اتریوم است. این موضوع بیش از پیش بر ارزش اتریوم خواهد افزود.

منبع: beingcrypto

 

  • پذیرش وثیقه بیت کوین برای وام‌دهی توسط شرکت فیدلیتی

شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی (Fidelity) در توئیتر خود اعلام کرد از این پس کاربران می‌توانند از بیت کوین به عنوان وثیقه‌ای برای وام گیری از این شرکت استفاده کنند.

 

  • پی‌پال خدمات پرداخت رمز ارزی خود را راه اندازی می‌کند!

پی‌پال (PayPal) غول خدمات پرداخت آنلاین، اعلام کرد به کاربران و بازرگانان آمریکایی خود اجازه می‌دهد با استفاده از رمز ارزها از پذیرنده‌های سراسر دنیا خدمات خرید و فروش دریافت کنند. مدیرعامل این شرکت نیز این خبر را تائید کرده و به زودی آن را در بیانیه‌ای رسمی اعلام خواهد کرد.

منبع: reuters

 

  • هاسکینسون: کاردانو می‌تواند ۱۰ دلار باشد!

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار کاردانو اعلام کرد ارزش ADA می‌تواند به ۱۰ دلار برسد. وی صراحتاً اعلام کرد کاملا مخالف گمانه زنی درباره عملکرد این توکن است. هاسکینوسن می‌گوید افزایش قیمت وظیفه او نیست، بلکه او باید تنها در جهات ارتقای قابلیت‌های فنی این پروژه فعالیت کند.

منبع: u.today

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا