تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۱ بهمن)

  • سرمایه‌گذاران به دنبال دارایی‌های امن جدید مانند بیت کوین هستند

شرکت سرمایه گذاری رافر (Ruffer Investment) با ۲۷ میلیارد دلار سرمایه تحت مدیریت می‌گوید که دارایی‌های با بهره صفر سرمایه‌گذاران را ناچار به استفاده از دارایی‌های امن جدید مانند بیت کوین می‌کند. با وجود هشدار سازمان مرجع رفتار مالی انگلستان (FCA) در خصوص پر نوسان بودن بازار رمز ارزها، رافر از تصمیم خود در خصوص تخصیص دادن ۲.۵ از دارایی‌های خود به بیت کوین دفاع کرده است. این دارایی معادل ۷۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

منبع: cryptopotato

 

  • کلید عبور بیت کوین از ۴۰ هزار دلار در دست گری‌اسکیل

شرکت خدمات مالی جی‌پی مورگان (JPMorgan) بر این باور است که احتمالا کلید چشم انداز کوتاه مدت قیمت بیت کوین در دست شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (GrayScale) بزرگترین شرکت دارایی دیجیتال جهان است. جی‌پی مورگان می‌گوید که شکست مقاومتی ۴۰ هزار دلار می‌تواند با تداوم سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل در روزهای آینده امکان‌پذیر باشد.

منبع: cointelegraph

 

  • استخراج کنندگان و هدلرهای بیت کوین از سال ۲۰۱۶ حاضر به فروش نیستند

داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که هم استخراج کنندگان و هم نگهدارندگان بیت کوین از سال ۲۰۱۶ هنوز حاضر به فروش بیت کوین‌های خود نیستند و همچنان دارایی‌های خود را هدل (Hodl) می‌کنند. همچنین، بیت کوین‌های ارسال شده به صرافی‌ها از سوی ماینرها به پایین‌ترین سطح ۳ سال اخیر رسیده است. نرخ هش بیت کوین نیز در بالاترین سطح قرار دارد که نشان‌دهنده این است که امنیت شبکه بیت کوین نیز در بالاترین سطح خود قرار دارد.

منبع: u.today

 

  • Charm شبکه اصلی خود را تنها با پشتیبانی از اتریوم راه اندازی می‌کند

پلتفرم غیر متمرکز آزمایشی Charm به همراه بازار ساز خودکار (AMM) شبکه اصلی خود را امروز با روش جدیدی از امکان معامله قراردادهای گزینه‌ای اتریوم (Ethereum Options Contract) راه اندازی می‌کند. Charm یک مدل جدید ایجاد قیمت دهی، معامله و پشتیبانی اتریوم است. قیمت‌ها در این پلتفرم تنها بر اساس عرضه و تقاضا معین می‌شود.

منبع: decrypt

 

  • Nvidia می‌تواند در صورت تقاضا مجدداً GPUهای حفاری تولید کند

کولت کرس (Colette Kress) مدیر مالی انویدیا (Nvidia) در نظر دارد تولید GPU مخصوص اسختراج رمز ارز را بر اساس میزان تقاضا از سر بگیرد. انویدیا در حال حاضر از میزان تقاضا از سوی ماینرها برای تولید مطمئن نیست اما می‌گوید که تقاضا بسیار بالا است و احتمالا بیش از حجم عرضه کنونی این شرکت است. این GPUها بیشتر برای استخراج اتریوم استفاده می‌شوند در حالی که بیت کوین با تراشه‌های ASIC استخراج می‌شود.

منبع: theblockcrypto

 

  • یک درصد کیف‌های چین لینک بیش از ۸۰ درصد کل توکن‌های LINK را نگهداری می‌کنند

داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که بیش از ۸۰ درصد توکن‌های LINK در صرافی‌ها نگهداری نمی‌شوند و در میان ۱۲۵ کیف پول رمز ارزی انباشته شده‌اند. این تعداد کیف پول تنها ۱ درصد کل تعداد کیف‌های چین لینک است. Glassnode تخمین می‌زند که تنها ۱۲۵۰۰ عدد از این آدرس‌ها فعال است. نهنگ‌های چین لینک در طی دو سال اخیر افزایش چشم‌گیری پیدا کرده‌اند. کارشناسان معتقدند که تا زمانی که نهگ‌ها در حال انباشتن لینک هستند، این رمز ارز قدرتمند خواهد ماند.

منبع: cointelegraph

 

  • گری‌اسکیل ۱۶۲۴۴ بیت کوین در یک روز خرید

شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale) بزرگ‌ترین خرید بیت کوین در یک روز خود را انجام داد. این شرکت در ۱۸ ژانویه ۱۶.۲۴۴ عدد بیت کوین به ارزش تقریبی ۵۹۰ میلیون دلار خریداری کرد. این حجم ۱۸ برابر بیت کوین حفاری شده در همان روز بوده است. بزرگت‌ترین سبد دارایی‌های دیجیتال این شرکت بیت کوین و پس آن به ترتیب اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش، زی کش و مونرو است.

منبع: beincrypto

 

  • خرید ۶,۴۰۰ دستگاه استخراج جدید توسط شرکت کانادایی

شرکت هایو بلاک چین (Hive Blockchain) که به‌صورت عمومی در بازار بورس معامله می‌شود؛ از خرید بیش از ۶,۴۰۰ دستگاه ماینینگ از شرکت کنعان (Canaan) خبر داده است. اقدامی که کل قدرت هش ِشبکه این شرکت را به بیش از ۱,۰۰۰ پتا هش بر ثانیه افزایش خواهد داد.

منبع: coindesk

 

  • تراکنش‌های ۱۴۰ هزار یوانی چین در آخرین آزمایشات ارز دیجیتال ملی این کشور

ساکنان شهر شنژن طی آزمایش 10 روزه ارز دیجیتال ملیِ بانک مرکزی چین که با نام یوان دیجیتال عرضه شده است، بالغ بر 140 هزار تراکنش انجام داده‌اند. دولت محلی شنژن روز دوشنبه در پست وی چت (WeChat) گفت که یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای برنده شدن در این قرعه‌کشی ثبت نام کرده بودند.

منبع: theblock

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا