تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۳ دی)

  • امکان پرداخت از طریق شبکه لایتنینگ در ۲۰۰ کشور جهان

پرداخت از طریق شبکه لایتنینگ در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا توسط شرکت Strike با همکاری Bittrex امکان‌پذیر می‌شود. همکاری با Bittrex موجب می‌شود تا بیش از یک میلیون مشتری و کاربر صرافی‌ها با یکدیگر متصل شوند. Strike در ابتدا از یورو و سپس پوند انگلیس، فرانک سوئیس و تتر پشتیبانی خواهد کرد و به دنبال آن (ارزهای دیجیتال) سایر کشورها پشتیبانی خواهند شد. با Strike افراد در سراسر جهان قادر خواهند بود تا پرداخت‌های خود را به صورت آنی از طریق شبکه لایتنینگ انجام دهند.

منبع: bitcoinmagazine

 

  • ارزش بازار بیت دیجیتال به ۱ میلیارد دلار رسید

ارزش بازار شرکت بیت دیجیتال (Bit Digital) که در زمینه حفاری بیت کوین فعالیت می‌کند، اخیرا به بالای ۱ میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار این شرکت در یک سال گذشته تنها ۶.۲ میلیون دلار بوده است. سهام این شرکت با رشد خیره کننده ۷۵۰۰ درصدی همراه بوده است. رشد سهام این شرکت تعجب‌آور نیس زیرا بیت دیجیتال رقمی حدود ۱۴ میلیون دلار را صرف خرید دستگاه‌های حفاری (miner) قدرتمندتر کرده است.

منبع: coindesk

 

  • حجم خرید و فروش بیت کوین در دسامبر بیشتر از نوامبر بوده است

حجم خرید و فروش بیت کوین در ماه آخر سال ۲۰۲۰ که به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۱ تریلیون دلار رسیده بود، از حجم خرید و فروش ماه نوامبر (۸۷۱ میلیارد دلار) بالاتر بوده است. اکنون در اواسط ماه ژانویه، این عدد به ۸۹۴ میلیارد دلار رسیده است و حدودا ۱۹ روز دیگر تا پایان ماه برای ثبت رکورد احتمالی جدید زمان باقی است.

منبع: theblockcrypto

 

  • حدود ۹۲ درصد کیف پول‌های اتریوم در سود هستند

بررسی‌های اخیر نشان داده است که ۹۱.۸ درصد آدرس‌های اتریوم (۴۷.۹ میلیون آدرس) و ۸۸ درصد آدرس‌های بیت کوین (۳۳.۷۹ میلیون آدرس) در سود هستند و بدین ترتیب آدرس‌های سوددار اتریوم از بیت کوین پیشی گرفته است. همچنین، باوجود اصلاح قیمتی اخیر، حجم خرید و فروش بیت کوین در حال افزایش است.

منبع: u.today

 

  • بانک کشاورزی چین از راه اندازی خودپرداز یوان دیجیتال خبر داد

نخستین خودپرداز (ATM) یوان دیجیتال چین توسط بانک کشاورزی این کشور راه اندازی شد. شهروندان چینی با این دستگاه می‌توانند واریز و برداشت یوان دیجیتال و تبدیل آن به یوان نقد را انجام دهند و بدین ترتیب یوان‌های دیجیتالی که مدتی قبل به قید قرعه میان شهروندان با نام «پاکت قرمز» تقسیم شده بود، قابل استفاده گردید. این کار به هدف راهنمایی و ارشاد مردم برای روی آوری به فناوری‌های نوآورانه بوده است.

منبع: cointelegraph

 

  • نشریه سوئیس از بیت کوین به عنوان یک سرمایه مورد قبول نام برد

نشریه سوئیس اذعان می‌کند که سرمایه گذاران خرد و نهادی تمایل به سرمایه گذاری با دوام بویژه سرمایه گذاری که در مقابل تورم ایمن باشد دارند. بیت کوین از بعد از افت قیمتی مارس ۲۰۲۰ روند صعودی داشته است و رکورد تاریخی خود در دسامبر ۲۰۱۷ را با قیمت بالای ۴۰ هزار دلار شکانده است. از سوی دیگر، شک و تردیدها درمورد چاپ گسترده پول مردم را وادار به حرکت به سمت بیت کوین به عنوان یک دارایی امن می‌کند.

منبع: btcmanager

 

  • سه دلیل اصلی ریزش اخیر بیت کوین

با این‌که بسیاری از کارشناسان چنین اصلاحی را پیش‌بینی می‌کردند، اما دلایل اصلی ریزش اخیر بیت کوین را می‌توان فروش موسسات مالی بزرگ، تصمیم چاپ پول توسط بایدن که موجب تاثیر بر روی شاخص ارزش دلار شد و فروش بیت کوین توسط ماینرها دانست.

منبع: cointelegraph

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا