اخبار بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۲ دی)

  • علت سقوط بیت کوین فروش بیت کوین‌های ماینرها بود

آغاز سقوط قیمت بیت کوین از ۴۱۴۵۰ دلار تا زیر ۳۵۰۰۰ دلار که بیش از ۱۵ درصد افت قیمت را تجربه کرد، به دلیل فروش بیت کوین‌های ماینرها بوده است. هنگامی که شاخص موقعیت ماینر (MPI) به اوج می‌رسد، بدان معناست که ماینرها در حال فروش بیت کوین‌های خود برای کسب سود هستند.

منبع: u.today

  • سختی استخراج بیت کوین به رکورد جدیدی رسید

سختی استخراج بیت کوین به دلیل استخراج ماینرها در مقیاس‌های بزرگ بویژه پس از سه برابر شدن درآمد استخراج، به بالای ۲۰.۶ تریلیون رسید. همچنان که بیت کوین به رشد قیمتی خود ادامه می‌دهد، درآمد ماینرها نیز افزایش پیدا می‌کند و به همین دلیل انتظار افزایش سختی استخراج نیز بویژه از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ بیشتر می‌شود.

منبع: coindesk

  • هنگام چاپ دلار توسط بایدن، بیت کوین بخرید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» بار دیگر به معامله‌گران توصیه کرده است که بیت کوین خریداری کنند. او می‌گوید: بایدن در ۱۰۰ روز نخست کار خود، پول بیشتری چاپ خواهد کرد و دلار نابود خواهد شد؛ پس بیت کوین، نقره و طلا بخرید.

منبع: ethereumworldnews

  • پیش بینی رشد صد درصدی بیت کوین از سوی بیل میلر

بیل میلر (Bill Miller) سرمایه‌گذار معروف پیش‌بینی کرده است که بیت کوین در ۱۲ الی ۱۸ ماه آینده تا ۱۰۰ درصد رشد خواهد کرد. وی انتظار دارد که این روند بخاطر نوسانات شدید این بازار، با سه حرکت اصلاحی مهم جلو برود. بیل میلر به بازارهای غیر متمرکز نسبت به بازارهای متمرکز آمریکایی اعتماد بیشتری دارد.

منبع: u.today

  • تست خودپرداز یوان دیجیتال در چین

مردم چین یک کارت بانکی فیزیکی برای یوان دیجیتال تولید کرده‌اند. این کارت کیف سخت (hard wallet) نامگذاری شده است که می‌توان پرداخت و دریافت یوان دیجیتال را بدون نیاز به وای‌فای یا اینترنت موبایل با آن انجام داد. پرسنل بیمارستان Tongren از توکن‌های یوان دیجیتال برای پرداخت پول غذا و میان وعده استفاده می‌کنند. پروژه راه اندازی یوان دیجیتال در برخی از شهرهای چین ادامه دارد.

منبع: news.bitcoin

  • بانک‌های روسی مجاز به بلوکه کردن حساب‌های متصل به کریپتو شدند

قوانین جدید بانکی روسیه به موسسات مالی اجازه مسدود یا معلق کردن حساب‌های بانکی که با شرکت‌های کریپتویی مرتبط هستند را خواهد داد. این تغییر قانون از سوی بانک مرکزی روسیه صورت گرفته است و این تغییر تا اکتبر امسال اجرا خواهد شد.

منبع: cryptonews

  • دن تاپیرو: موسسات سرمایه‌گذاری می‌توانند قیمت اتریوم را افزایش دهند

سرمایه‌گذار بزرگ دن تاپیرو (Dan Tapiero) معتقد است که میزان محرکی که در عرضه پول افزایش یافته است، سیستم مالی را تحت تاثیر قرار داده است و این موجب می‌شود تا موسسات سرمایه‌گذری به اتریوم روی بیاورند و همین امر می‌تواند موجب انفجار قیمت اتریوم شود. یکی از این موسسات شرکت Northern Trust است که در نظر دارد تا ذخایر رمزارزی خود را افزایش دهد.

منبع: dailyhodl

  • تتر در حال راه اندازی پروژه مقیاس پذیر بر روی اتریوم

تتر در حال راه اندازی یک پروژه مقیاس پذیر بر روی لایه ۲ اتریوم (Hermez) است که از روش مقیاس پذیری لایه دوم اتریوم (ZK-Rollups) استفاده می‌کند. پائولو آردونیو (Paolo Ardoino) مدیر فناوری تتر اعلام کرد از آنجایی که Hermez به ما کمک می‌کند که کل داده‌ها را به صورت زنجیره‌ای ذخیره کنیم، یک راه حل خوب برای حل مشکل مقیاس پذیری است.

منبع: theblockcrypto

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا