چگونه تتر بخریم؟

چگونه تتر بخریم؟ نحوه خرید تتر از صرافی

تتر چیست؟ چگونه تتر بخریم؟ تفاوت تتر با دلار چیست؟ این‌ها سوال‌هایی است که بعد از شنیدن اسم ارز دیجیتال تتر، به ذهن‌مان می‌آید. 

از آن‌جایی که تتر بزرگ‌ترین استیبل کوین بازار است و نرخ برابری با یک دلار آمریکا دارد، همیشه متقاضیان خود را دارد و افراد زیادی به‌دنبال خرید تتر هستند. چرا که از این ارز دیجیتال هم می‌توان به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری امن استفاده کرد و هم اگر تریدر هستید، می‌توانید خرید و فروش‌های خود را با تتر انجام دهید و سود کنید. 

ارز دیجیتال تتر چیست؟

تتر یک ارز رمزنگاری شده و شکلی دیجیتالی از دلار است که با نماد اختصاری USDT نمایش داده می‌شود. قیمت یک واحد تتر همیشه با ۱ دلار آمریکا برابر است و همین برابری قیمت باعث می‌شود که USDT، به یک گزینه امن و کم ریسک برای سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

تفاوت تتر و دلار

شاید برای شما سوال باشد که تفاوت تتر و دلار چیست ؟ دلار یک واحد پول فیات است و به‌صورت فیزیکی و یا با کردیت کارت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرف دیگر، تتر USDT، یک ارز رمزنگاری شده است که نسبت به ارز فیات، امنیت بیش‌تری برای شما فراهم می‌کند و دست شما را در معاملات کریپتویی باز می‌گذارد.

از آن‌جایی که تتر یک رمز ارز است و بر بسترهای دیجیتالی نگهداری می‌شود، انجام انواع معاملات بورسی و معاملات کریپتویی با تتر USDT راحت‌تر است. خوب است که بدانید می‌توانید تتر را با تمامی ارزهای دیجیتال موجود بر بستر بلاک چین، به راحتی معامله کنید. درصورتی که با داشتن دلار فیزیکی، یک مرحله‌ی انتقال دارایی به روند معامله‌ی شما اضافه می‌شود.

قیمت تتر همیشه با قیمت دلار برابر است اما قیمت دلار به ریال و قیمت تتر به ریال، همیشه باهم تفاوتی جزئی دارد. یکی از اصلی‌ترین دلایل این اختلاف قیمت، سیاست‌های ارزی دولت ایران است.

اگر سوال چگونه تتر بخریم؟ برای شما مطرح می‌شود، حتما در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

چگونه تتر بخریم؟

شما می‌توانید برای خرید تتر، از انواع روش‌ها اقدام کنید و در ادامه این مطلب با این روش‌ها آشنا خواهید شد و می‌توانید بسته به نیاز خود،‌ بهترین روش خرید را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید.

خرید از صرافی‌های ارز دیجیتال

با توجه به این‌که تتر USDT نوعی ارز دیجیتال است، بهترین راه برای خرید آن، مراجعه به صرافی‌ ارز دیجیتال معتبر ایرانی و خارجی است. برای خرید از صرافی‌های خارجی، شما نیازی به احراز هویت و طی کردن روند قانونی ندارید، اما ممکن است که هرکدام از آن‌ها، به‌دلیل تحریم‌ها، به‌صورت ناگهانی و بدون هشدار حساب تتری شما را مسدود کنند. به همین دلیل بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که خرید تتری خود را از صرافی‌های داخلی معتبر انجام دهند.

برخی از بهترین صرافی‌های بین‌المللی:

  • صرافی بایننس Binance
  • صرافی کوین‌بیس Coinbase
  • صرافی بیت‌مکس Bitmex
  • صرافی کراکن Kraken
  • صرافی هوبی Huobi

خرید تتر از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی

در پاسخ به سوال “از کدام صرافی تتر بخریم “باید گفت برای پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی، باید نکاتی را مورد بررسی قرار دهید. مواردی از جمله تعداد جفت ارزهای موجود در صرافی، میزان نقدینگی مناسب، سابقه و تاریخچه فعالیت، تیم پروژه، میزان کارمزد، ویژگی‌های معاملاتی و خدمات پشتیبانی. 

لینک مفید: قیمت ارز دیجیتال

نحوه خرید تتر از اکسکوینو (چگونه تتر بخریم؟)

صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو، از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را شروع کرده است. شما برای خرید تتر از این صرافی، باید به‌عنوان قدم اول، ثبت‌نام در اکسکوینو را تکمیل کرده و پس از آن احراز هویت کنید.

پس از تکمیل فرایند ثبت‌نام، در حساب کاربری خود به بخش واریز مراجعه کنید و یکی از دو روش واریز آنلاین یا آفلاین را انتخاب کنید.

چگونه تتر بخریم؟

حالاکه حساب شما به صورت ریالی شارژ شد، نوبت خرید تتر است. شما می‌توانید در اکسکوینو، به سه روش مختلف تتر خریداری کنید.

روش اول

ابتدا به بخش تبدیل در منو سمت راست داشبورد کاربری اکسکوینو وارد شوید.

در این بخش می‌توانید با قیمتی که نمایش داده می‌شود به‌صورت آنی تتر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

چگونه تتر بخریم؟

روش دوم

به بخش سفارش‌گذاری بروید.

در این بخش پس از انتخاب تتر می‌توانید قیمت مورد نظر خود را ثبت کنید تا زمانی که قیمت به آن سطح رسید، سفارش شما ثبت و تکمیل شود. در این حالت سفارش شما فقط ۸ ساعت انقضا دارد.

چگونه تتر بخریم؟

روش سوم

در روش سوم شما می‌توانید تتر مورد نیاز خود را از اکسکوینومارکت تهیه کنید.

ابتدا به کیف پول خود مراجعه کنید و در قسمت ریال IRR بر روی گزینه انتقال به مارکت کلیک کنید.

پس از وارد کردن میزان ریالی که قصد انتقال آن را دارید، روی گزینه ادامه فرایند انتقال کلیک کنید تا دارایی شما به اکسکوینومارکت منتقل شود.

چگونه تتر بخریم؟

پس از کلیک بر روی بخش اکسکوینومارکت از منو سمت راست صفحه به صفحه بازار ریالی این بستر منتقل می‌شوید.

چگونه تتر بخریم؟

در اینجا گزینه معامله در بخش تتر یا همان گزینه USDT/IRR را انتخاب کنید و سپس پس از انتقال به بخش معاملات به خرید تتر بپردازید.

چگونه تتر بخریم؟

روش‌های دیگر خرید تتر

روش‌های دیگری برای خرید تتر وجود دارند که از امنیت چندانی برخوردار نیستند؛ شما می‌توانید در سراسر جهان، تتر را از صرافی‌های سنتی و بازارهای آزاد، به‌صورت حضوری بخرید! خرید حضوری تتر، به دلیل خطرهایی که دارد توصیه نمی‌شود. خطرهایی از قبیل: امنیت پایین و امکان از دست رفتن سرمایه، صرف زمان زیاد برای پیدا کردن طرف مورداعتماد، محدودیت فروش،‌ کارمزد بالا و اضافه‌تر و…

راه دیگر خرید تتر،‌ خرید این ارز دیجیتال از طریق شبکه‌های اجتماعی است. در این روش کاربر از طریق یک درگاه پرداخت یا به‌صورت کارت به کارت باید هزینه تتر مورد نظر را پرداخت کند و بعد از تایید، واریز دارایی به حساب وی ارسال می‌شود.

صفحات خرید و فروش ارز دیجیتال در اینستاگرام، کانال‌ها و بات‌های تلگرامی از بسترهای مورد استفاده در این روش هستند.

همان‌طور که مشخص است، این روش از امنیت بسیار پایینی برخوردار است و اگر با خود فکر می‌کنید که «چگونه تتر بخریم؟» بهتر است که این روش را در گزینه‌های خود قرار ندهید!

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

یک دیدگاه

  1. سعیده نوری

    سلام ممنون از اطلاعات خوبتون. واقعا تتر یکی از برجسته ترین ارزهای دیجیتال شده توی مدت خیلی کوتاهی. من توی مجله اقتصاد آفرین خوندم روزانه حجم معاملات این ارز ۲۷.۱۹میلیارد دلار دلار هست، نمیدونم درسته این موضوع یا نه ولی حتی نزدیک این عدد هم شگفت انگیزه!

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.