استخراج ابری ارز دیجیتال بیت کوین

استخراج ابری بیت کوین

در این مقاله می خواهیم در مورد استخراج ابری بیت کوین صحبت کنیم. چه سایت هایی برای این کار مناسب هستند؟ چه سایت هایی تقلبی هستند؟ و …در ادامه مقاله بیشتر در این مورد توضیح داده می شود.

شرکت های استخراج ابری بیت کوین

پاسخ این پرسش که آیا شرکت های استخراج بیت کوین تقلبی هستند؟ بسیار ساده است، چون برای شرکت ها، این موضوع که پول مردم را بگیرند و پس ندهند بسیار آسان است. یک شرکت به راحتی می‌تواند ادعا کند که قادر به استخراج ابری است بدون این که بخواهد سندی مبنی بر داشتن سخت افزار‌های لازم را ارائه دهد. پس بخاطر داشته باشید که 99 درصد از شرکت‌های مدعی استخراج ابری‌ تقلبی هستند.

در این قسمت ما تنها به معرفی یک شرکت که تقلبی نیست در سایت genesis mining بسنده می‌کنیم. البته این موضوع که آن ها تقلبی نیستند هیچ ضمانتی ندارد که شما از خرید قراردادهای تان سود کنید. شما به یک کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری برای دریافت واریزی‌هایتان نیاز دارید و یک کیف پول سخت افزاری مطمئن مثل ledger nano  گزینه خوبی است.
شرکت genesis mining  یک شرکت هنگ کنگی است ولی بیشتر بنیانگذاران این شرکت اهل کشور آلمان هستند و در کنفرانس‌های مختلف درباره بیت کوین شرکت می‌کنند. این شرکت سه نوع قرارداد استخراج ابری دارد. تمام طرح ها یک‌باره پرداخت می‌شوند و تمام این قراردادها مادام‌العمر می‌باشند.

طلایی : 100 هش در ثانیه به قیمت 19 دلار

پلاتین : 2000 هش بر ثانیه به قیمت 340 دلار

الماس: 10000 هش بر ثانیه به قیمت 1600 دلار

آیا استخراج ابری سودمند است؟

پاسخ این سوال در واقع به هدف شما از استخراج بستگی دارد. اگر هدف شما به‌دست آوردن بیت کوین است، هیچ ضرورتی برای استخراج ابری و در کل استخراج بیت کوین وجود ندارد. اگر می‌خواهید بیت کوین به دست آورید گزینه بسیار راحت‌تری وجود دارد و آن چیزی نیست جز خرید بیت کوین ! اگر استخراج به نظر شما جالب می‌رسد و می‌خواهید آن را امتحان کنید، استخراج ابری ایده خوبی به نظر نمی‌رسد و شما می‌توانید یک دستگاه  اررزان  usb miner خریداری کنید و آن را در خانه به کار بیندازید.

مقایسه شرکت های استخراج ابری

چیز زیادی برای مقایسه وجود ندارد چون ما شرکت‌های مختلفی برای انجام این کار معرفی نکردیم. ولی برای پیدا کردن شرکت‌های قانونی استخراج ابری بیت کوین به سایت ما سر بزنید چون در آینده موارد دیگری را پس از بررسی های مکرر معرفی خواهیم کرد.

مروری بر تاریخ شرکت‌های استخراج ابری تقلبی

دلیل وجود بسیار زیاد شرکت‌های استخراج تقلبی در سراسر دنیا، سهولت راه اندازی وبسایت توسط افراد است. وقتی که یک وب سایت راه‌اندازی می‌شود، می‌تواند ادعا کند که دارای توانایی‌های استخراج ابری بسیاری است و این شرکت می‌تواند با چند پرداخت اولیه به مشتریان، وجه قانونی به خود بگیرد ولی در مراحل بعد می‌تواند مبالغی برای قدرت هش دریافت کند و هیچ واریزی در مقابل نداشته باشد. در دو ماه اخیر، دو شرکت تقلبی استخراج ابری به نام‌های hashocean و bitcoin cloud services شناسایی شدند.

روش‌های پرداخت شرکت‌های استخراج ابری بیت کوین

اکثر شرکت‌های استخراج ابری پرداخت‌هایشان را از طریق کارت‌های اعتباری و paypal انجام می‌دهند. اگر شرکتی از شما بیت کوین قبول کرد این نشانه خوبی برای اثبات تقلبی بودن آن شرکت است. این موضوع به این دلیل است که پرداخت‌های بیت کوین نباید معکوس باشند، وقتی که یک شرکت تقلبی از شما سکه قبول می‌کند هیچ راهی وجود ندارد که شما بتوانید سکه‌های خود را برگردانید.
آیا هیچ راه آزادی برای استخراج ابری وجود دارد؟ هیچ شرکتی استخراج ابری رایگان نخواهد داشت چون این مصداق بارز پول رایگان است. اگر شرکتی به شما پیشنهاد استخراج رایگان داد و اگر اطلاعات پرداخت رایگان خواست، به احتمال زیاد یک شرکت تقلبی است.

 نحوه کار یک شرکت استخراج ابری چگونه است؟

استخراج ابری به این معنی است که یک شرکت میزبان دارای دستگاه‌های سخت افزاری استخراج بیت کوین است و آن‌ها را در یک انبار نگه‌داری می‌کند. شما در ازای مبلغی که به شرکت پرداخت می‌کنید چند سخت افزار اجاره می‌کنید، بر اساس مقدار قدرت هشی که شما اجاره می‌کنید، سهمی از پرداخت‌ها را از شرکت استخراج ابری برای هر درامد تولید شده توسط قدرت هش خریداری شده شما دارید.

ویروس‌های استخراج ابری

ویروس‌هایی وجود دارند که با نفوذ به کامپیوترها و با استفاده از قدرت کامپیوتر دست به استخراج بیت کوین می‌زنند. اگر فکر می‌کنید ممکن است در معرض خطر باشید نرم افزار malware  detector را روی دستگاه خود نصب کنید.

آیا نرم افزار استخراج همان استخراج ابری است؟

خیر. نرم افزار استخراج به یک نرم افزار گفته می‌شود که فرد روی کامپیوتر خود دانلود می‌کند و زمانی به این نرم افزار احتیاج دارید که شما سخت افزار استخراج خود را خریداری کرده باشید. در این صورت نرم افزار قادر به وصل کردن سخت افزار شما به اینترنت است و به این ترتیب می‌توانید هش ها را تولید کرده و با شبکه ارتباط دهید.
به عنوان سخن آخر اگر خواهان به دست آوردن بیت کوین هستید، چالش‌های استخراج ابری را رها کنید و با پیدا کردن یک صرافی مطمئن، بیت کوین های خود را خریداری کنید.

منبع: buybitcoinworldwide

همچنین ببینید

انواع تتر

انواع تتر و شبکه‌های آن (معماری، عملکرد و قابلیت‌ها)

در این سال‌ها بازار کریپتوکارنسی حسابی داغ شده است! دیگر کمتر کسی را می‌توان پیدا …

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

معرفی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

ارز دیجیتال با پشتوانه طلا، توکن‌های با پشتوانه طلا یا رمزارزهای با پشتوانه طلا، گروهی …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.