قیمت بیت کوین

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین

همانطور که در خبرها خوانده‌اید، طی هفته‌های گذشته ارز ملی کشور چین، یوان، در حال از دست دادن ارزش خود در برابر دلار آمریکا است و نمودار قیمت این ارز با کاهش شدید همراه است. از طرفی ارز دیجیتال بیت کوین تمام تلاش خود را در جهت افزایش قیمت و ثبت رالی پر قدرت صعودی به کار گرفته و موفق به افزایش قیمت ده درصدی در چند روز اخیر شده است. همین موارد سبب شده بسیاری از سرمایه گذاران و مردم چین برای حفظ ارزش دارایی‌های خود، آن‌ها را وارد دنیای ارزهای دیجیتال کنند و به این صورت آن‌ها را از خسارت‌های نوسانات اقتصاد کلان چین در امان نگه دارند. برخی از تحلیل گران، اتفاقات اخیر در مورد ارز یوان را یکی از دلایل فاندامنتال افزایش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین دانسته‌اند.

قیمت بیت کوین

با کاهش یا افزایش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، تمام افراد فعال در زمینه کریپتو کارنسی یا ارزهای رمزنگاری شده به دنبال علت این اتفاق می‌گردند و عوامل تاثیر گذار مختلف را بررسی می‌کنند.

اظهارات کریس کیسان درباره بیت کوین

کریس کیشان ( Chris Keshian )، مدیر سابق صندوق پوشش ریسک ارز دیجیتال، بیت کوین را به عنوان مانعی در برابر بی ثباتی بازار ارز جهانی می‌داند و معتقد است هر گونه کاهش قیمت یا نوسان در ارزهای بزرگ جهانی، معامله‌گران و سرمایه گذاران را به سمت سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیت کوین هدایت خواهد کرد و به همین ترتیب تاثیر بیت کوین بر اقتصاد، و ارزش واقعی بیت کوین مشخص خواهد شد.

آیا ارز دیجیتال بیت کوین را می‌توان به عنوان حصاری میان اقتصاد نا‌به‌سامان دنیا در نظر گرفت؟

لازم به ذکر است با وجود پیشرفت‌های مثبت شکل گرفته در این زمینه، موضع کشور چین در قبال ارزهای دیجیتال کماکان منفی است. البته در همین راستا سال گذشته رییس جمهور چین، فناوری بلاک چین را بخشی از انقلاب صنعتی جدید نامید.

تنش‌های بین جمهوری خلق چین و ایالت متحده آمریکا به ویژه پس از اعلامیه رییس جمهور آمریکا، در مورد در نظر گرفتن تعرفه‌های جدید برای کالاهای چینی وارد شده به اروپا، شدت گرفت و این در حالی است که ارز ملی کشور چین در برابر دلار آمریکا دارای نوسانات زیاد و بسیار ناپایدار است.

به گفته مایکل نواگریتز ( Michael Novogrates ) مدیر اسبق شرکت سرمایه گذاری فورترس، تمام موارد ذکر شده می‌تواند نقش مهمی در تعیین قیمت بیت کوین و افزایش قیمت این ارز دیجیتال داشته باشند.

در این بین باید منتظر رفتار پادشاه ارزهای دیجیتال باشیم و ببینیم آیا تاریخ 2016  چین تکرار خواهد شد؟

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.