اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین ۲، آبروی میم کوین‌ها را می‌خرد

دنیای کریپتو همواره، غیرقابل پیش‌بینی، عمل کرده است. به‌طور مثال چه کسی فکر می‌کرد که ارز دیجیتال لونا LUNA، صفر شود!
در این دنیای پر رمز و راز که کاربران زیادی نیز دارد، بسیاری معتقدند باید به سود کوتاه‌مدت ارزهای دیجیتال توجه کرد و خیلی به ارزش ذاتی آن کاری ندارند. در این بین، بیت کوین ۲ (Btc 2) وارد صحنه رقابت شده است.
این میم کوین قرار است در سال ۲۰۲۳، انقلابی در دنیای کریپتو به پا کند.

ممکن است تصور کنید که BTC2 نیز مانند باقی میم کوین‌ها تنها تب تبلیغات زودگذر شبکه‌های اجتماعی و جنون سال‌های پیش را دارد، ولی باید بگوییم که این میم کوین با باقی میم کوین‌ها متفاوت است. بیت کوین ۲، روی شبکه بیت کوین قرار دارد و پشتوانه آن دلار آمریکا است، درنتیجه می‌توان تا حد زیادی روی پروژه آن حساب کرد.

بیت کوین ۲، برای عرضه، ۲۱,۰۰۰,۰۰۰ توکن دارد که عملکرد این توکن‌ها، دقیقا مشابه خود بیت کوین است. همچنین این پروژه دارای نقدینگی بدون مالیات به همراه یک قرارداد شفاف است که به مدت ۱۰۰ سال اعتبار دارد. بیت کوین ۲ قرار است که شکاف بین بیت کوین و اتریوم را حل کند و این دو را با یکدیگر ترکیب سازد.

به روشی شوخ‌آمیز، BTC2 اعلام می‌کند که با ایجاد فرصتی برای سوار شدن مجدد بر موج رمزنگاری OG، یک ماشین زمان اختراع کرده است.

در حال حاضر BTC2 برای خرید در صرافی‌های Uniswap ،MEXC ،Poloniex ،Coinstore ،Bitkan و Superex در دسترس است و به زودی موارد بیشتری به این لست اضافه می‌شوند. عملکرد اولیه بیت کوین ۲ روند صعودی چشمگیر، پذیرش و علاقه زیادی را از سوی جامعه کریپتو نشان داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا