قیمت بیت‌کوین
کارشناسان بازار به دو گروه خرس‌ها و گاوها تقسیم شده‌اند و هر دو گروه پیش‌بینی خاص خود را دارند.

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲ مرداد)

احتمال ریزش ارزش بیت‌کوین به زیر ۲۰ هزار دلار


کلم چیمبرز (Clem Chambers) معتقد است قیمت بیت‌کوین در چرخه‌های چهارساله رشد-حباب-ترکیدن حرکت می‌کند و اکنون در مرحله‌ایی قرار دارد که می‌تواند تا کمتر از ۲۰ هزار دلار و یا حتی ۱۰ هزار دلار سقوط کند. او که مدیر عامل ای‌دی‌‌وی‌‌اف‌ان (ADVFN)، بزرگترین وبسایت خریدو‌فروش سهام در اروپا، است می‌گوید منتظر سقوط ارزش بیت‌کوین است و حتما در قیمت‌های پایین آغاز به خرید خواهد کرد. چیمبرز می گوید به بیت‌کوین بیشتر از اتریوم اعتقاد دارد.
منبع: u.today

ممنوعیت ۹۰ روزه ماینینگ در نیویورک

ماسنا، شهر کوچکی در ایالت نیویورک، استخراج رمز ارزها را به مدت ۹۰ روز ممنوع کرد. به دلیل ارزان بودن برق آبی در این شهر، ماسنا سالها قطب اصلی ارزهای دیجیتال بوده است.
منبع: u.today

راه‌اندازی سرویس پرداخت آنلاین جدید در استرالیا

به‌دنبال همکاری شرکت یونیکورن ایروالکس (Unicorn Airwallex) با ریپل (XRP)، مشتریان استرالیایی می‌توانند پرداخت‌های خود را بصورت آنلاین و بوسیله ویزا کارت یا مسترکارت انجام دهند. ایروالکس برای ارائه این سرویس، از شبکه پرداخت برون‌مرزی ریپل‌نت (RippleNet) استفاده می‌کند.
منبع: u.today

افزایش خروج صندوق‌های پوشش از بایننس

با افزایش مشکلات رگلاتوری صرافی بایننس در کشورهای مختلف، شمار بیشتری از صندوق‌های پوشش ریسک همکاری خود با این پلتفرم را قطع کرده‌اند. به گزارش روزنامه فایننشال تایمز، بسیاری از صندوق‌ها در حال کاهش مقیاس همکاری و ارتباط منابع خود با بایننس هستند. تایرکپیتال (Tyr Capital) و آرک‌تیرتی‌سیکس (ARK36) از جمله صندوق‌هایی هستند که ارتباط منابع خود با بایننس را به شدت کاهش داده‌اند.
منبع: u.today

اضافه شدن امکان استیک تزوس در پلتفرم جمینی

ایکس‌تی‌زد (XTZ)، توکن بومی بلاک‌چین تزوس (Tezos)،‌ به فهرست توکن‌های موجود در پلتفرم برنامه جمینی ارن اضافه شد و کاربران می‌توانند با استیک کردن این توکن در این برنامه درآمد غیرفعال (passive income program) از بازده سالیانه ۲.۰۵ درصد بهره‌مند باشند.
منبع: u.today

تورچین برای دومین بار در هفته هک شد

پروتکل مجبوب غیرمتمرکز تورچین (Thorchain) برای دومین بار در یک هفته اخیر مورد حمله هکرها قرار گرفت. هدف اصلی در این حمله هکری، روتر اتریوم بوده است. میزان خسارت وارده ۸ میلیون دلار تخمین زده شده است.
منبع: u.today

دور زدن دولت چین توسط ماینرها

با سرکوب معادن چینی و توقف عملیات ماینینگ، گروهی از ماینرهای چینی به‌دنبال راهی برای ادامه فعالیت خود در کشور به دور از نظارت دولت هستند. توکن‌های کمتر شناخته‌شده و سیستم‌های مبتنی بر اثبات سهام (PoS)، هدف بعدی این ماینرها در چین است.
منبع: bitcoin.com

همکاری شرکت تجهیزات ماینینگ چینی با قزاقستان

در پی امضای قرارداد همکاری، مرکز داده Enegix مستقر در قزاقستان میزبان سکوهای استخراج و تاسیسات ۱۸۰ مگاواتی Bitmain چینی خواهد بود. این مرکز، برق موردنیاز جهت استخراج رمز ارزها را از یک نیروگاه زغال‌سنگ در نزدیکی مرز روسیه تامین می‌کند.
منبع: beincrypto

آغاز طرح آزمایشی اوراق قرضه مبتنی بر بلاک‌چین در کلمبیا

بانک مرکزی کلمبیا از اجرای اولین برنامه آزمایشی اوراق قرضه مبتنی بر بلاک‌چین با مشارکت بانک توسعه (IDB) خبر داد. این اوراق قرضه بر بستر بلاک‌چین IDB منتشر و مدیریت می‌شود. نقش بانک مرکزی، اجرای نود (node) نظارتی در بلاکچین و پشتیبانی از انتشار اوراق در سیستم پرداخت‌های کلان است.
منبع: bitcoin.com

فروشگاه‌های زنجیره‌ایی میزبان هزاران دستگاه خودپرداز بیت‌کوین

بیت‌کوین دپو (Bitcoin Depot)، بزرگترین اپراتور دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین در جهان، اعلام کرد قصد دارد تعداد دستگاه‌های خود در آمریکا و کانادا را به شدت افزایش دهد. بنابر اعلام بیت‌کوین دپو، این شرکت بیش از ۷۰۰ دستگاه خودپرداز بیت‌کوین را در فروشگا‌های زنجیره‌ایی سیرکل کی (Circle K) در ۳۰ ایالت آمریکا نصب کرده است.
منبع: cointelegraph

مردم السالوادور در اعتراض به استخراج بیت‌کوین به خیابان آمدند

با بالا گرفتن اعتراضات نسبت به تصویب قانون استخراج بیت‌کوین در السالوادور، مردم این کشور با حمل بنرهایی با مضمون “نه به بیت‌کوین” خواستار لغو قانون استفاده از رمزز ارزها در این کشور بودند. تظاهرکنندگان به بی‌ثباتی بیش از حد ارزهای دیجیتال و وسیله‌ای برای پولشویی شرکت‌ها معترض بودند.
منبع: cointelegraph

نقشه‌راه اوکراین سه ساله برای رمز ارزها

نمایندگان دولت اوکراین نقشه‌راهی را برای سه سال آینده تهیه کرده‌اند که نیمی از اوکراینی‌ها تا سال ۲۰۲۴ از ارزهای دیجیتال استفاده کنند.
منبع: bitcoin.com

ثبت یک درخواست جدید برای راه‌اندازی صندوق بیت‌کوین در آمریکا

شرکت‌ گلوبال‌ ایکس (Global X) تازه‌ترین شرکتی است که درخواست خود برای تاسیس صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مختص بیت‌کوین را تقدیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) کرده است. شرکت‌های بسیاری از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا خواسته‌اند تا به آن‌ها مجوز راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس مختص بیت‌کوین بدهد، اما تاکنون با هیچ‌کدام از این درخواست‌ها موافقت نشده است.
منبع: beincrypto

بانک مرکزی هند در حال بررسی ارز دیجیتال

بانک مرکزی هند اعلام کرد این بانک در حال بررسی گام‌های اولیه برای انتشار سی‌بی‌دی‌سی (CBDC)، یا همان ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی است.
منبع: cointelegraph

احتمال رسیدن بیت‌کوین به سطح ۶۰ هزار دلار

استراتژیست بلومبرگ گفته احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین به سطح ۶۰ هزار دلار بیشتر از ۲۰ هزار دلار است. ممنوعیت استخراج رمز ارزها در چین، یک روند صعودی برای بیت‌کوین و دلار آمریکا به‌شمار می‌رود.
منبع: cointelegraph

امکان پرداخت کریپتو برای خرید از آمازون

آمازون با استخدام کارشناسان ارز دیجیتال و بلاک‌چین قصد دارد استراتژی و نقشه راه خود برای خدمات پرداخت رمز ارز را تدوین کند. آمازون، مدت‌ها بود که آگهی‌های استخدامی برای مشاغل مرتبط با کریپتو داشت.
منبع: decrypt

کوییک‌سوآپ در بایینس فهرست شد

بایننس اعلام کرد توکن کوییک‌سوآپ با نماد (QUICK) را در پلتفرم «منطقه نوآوری» (Innovation Zone) خود فهرست کرده است. کوییک‌سوآپ یک فورک از شبکه یونی‌سوآپ (Uniswap) است.
منبع: coinquora

کاهش ریسک سقوط قیمت بیت‌کوین

نمودارهای تحلیلی در پلتفرم سنتیمنت نشان می‌دهند حجم موجودی بیت‌کوین در صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح ۱۸ ماه گذشته رسیده‌ است. کارشناسان شانس سقوط قیمت به علت فروش ناگهانی را بسیار پایین می‌دانند و معتقدند که احتمال افزایش ناگهانی قیمت بیت‌کوین در آینده نزدیک بسیار بالاست.
منبع: u.today

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.