تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

رابین‌هود رقیب کیف پول متامسک را برای ۱ میلیون کاربر عرضه کرد!

صرافی ارز دیجیتال رابین‌هود Robinhood به تازگی از راه‌اندازی کیف پول انحصاری خود و رقیب کیف پول متامسک MetaMask خبر داده است. اپلیکیشنی برای گوشی‌های هوشمند که به کاربران اجازه می‌دهد رمزارزها را مبادله و انتقال دهند و NFT‌ها و رمزارزهای متعلق به خود را مشاهده کنند.
به گفته رابین‌هود این کیف پول به عنوان یک «مرورگر» Web3 عمل خواهد کرد.
شایان ذکر است کیف پول رابین‌هود در حال حاضر از طریق یک کد دسترسی تنها در اختیار ۱ میلیون کاربر iOS قرار گرفته که پیشتر در فهرست انتظار برای استفاده از آن قرار گرفته بودند.

کیف پول Robinhood در حال حاضر از شبکه پالیگان Polygon، زنجیره جانبی اتریوم پشتیبانی می‌کند که مبادلات رمز ارزها را بدون نیاز به پرداخت هزینه کارمزد شبکه ممکن می‌کند. رابین‌هود امروز پشتیبانی از شبکه اتریوم را نیز به کیف پول خود اضافه کرد.
گفتنی است نسخه بتای کیف پول رابین‌هود در ژانویه ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد که تنها امکان انتقال رمز ارزها از این پلتفرم مبادلاتی و یا از سایر پلتفرم‌ها به این کیف پول را برای کاربران فراهم می‌کرد.
نسخه بتای این کیف پول در واقع یک «کیف پول» نبود و تفاوتی با نحوه انتقال ارزهای دیجیتال از یا به پلتفرم‌های بایننس، کراکن و کوین‌بیس یا هر برنامه تجاری رمز ارزی دیگری نداشت. اما کیف پول Robinhood که امروز عرضه شد، شباهت بیشتری به کیف پول‌های متامسک MetaMask، فانتوم Phantom، یا کوین‌بیس والت Coinbase Wallet دارد و در حقیقت رقیبی برای آن‌ها به شمار می‌رود.

یوهان کربرات Johann Kerbrat، مدیر عامل رابین‌هود در این باره گفت:

«کیف پول Robinhood یک محصول کاملاً متفاوت است که به صورت یک برنامه جداگانه و مستقل عرضه شده است و به کاربران امکان می‌دهد تا کنترل کامل رمزارزهای خود را در اختیار داشته باشند و به ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند اتصال به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) و بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) دسترسی داشته باشند.»

کربرات در ادامه توضیحات خود افزود:

«ما این محصول را برای حل چالش‌هایی که بسیاری از کاربران در استفاده از محصولات رقیب داشتند، که شامل طراحی غیرواقعی و هزینه‌های بالا می‌شود، عرضه کردیم.» ما از کاربران نسخه بتای این کیف پول شنیدیم که استفاده از سایر محصولات موجود در بازار بسیار پیچیده و دشوار است.»

در حال حاضر، اپلیکیشن کیف پول Robinhood تنها در گوشی‌های تلفن همراه با نسخه iOS در دسترس است.
سخنگوی رابین‌هود در این خصوص گفت:
«در حال حاضر ما تنها روی عرضه یک کیف پول برای کاربران iOS متمرکز شده‌ایم. کیف پول Robinhood در هفته‌ها و ماه‌های آینده برای همه کاربران iOS در دسترس خواهد بود. پشتیبانی از نسخه اندروید این کیف پول نیز در اواخر سال جاری میلادی دنبال خواهد شد.»

اخبار Coincast امروز:

  • نقش مهم رمزارزها در آینده امارات
  • تاثیر کم بحران صنعت کریپتو روی کشور سوئیس
  • ورود 1INCH به بازار کیف پول‌های سخت افزاری
  • افزایش صاحبان ارزهای دیجیتال در بازار نزولی سال ۲۰۲۲

شرح کامل این اخبار را در کوین‌کست امروز اکسکوینو گوش کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا