یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
سرمایه گذاران و ارز دیجیتال

دوره‎های آنلاین آشنایی با ارز دیجیتال

مدرسه اقتصاد لندن دوره‎های آنلاین مخصوص آشنایی با ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران برگزار می‌کند.

مدرسه اقتصاد لندن

رشد ارز دیجیتال و سرمایه گذاری

ارز دیجیتال در یک روند سریع و رو به رشد وارد زندگی افراد شد. بیش‏تر افراد و سرمایه‌گذاران، ارزهای دیجیتال را با خبرهای سودآوری و کسب در آمد بالای آن‏‌ها شناخته و نسبت به آن‌‏ها علاقه‌مند شدند. چرا که شنیدن خبرهای پولدار شدن برخی از افراد از طریق ارزهای دیجیتال، خود به عنوان یک عامل انگیزه برای سایر افراد بوده تا وارد عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال شوند. افراد و سرمایه‌گذاران با شور و اشتیاق پول‌دار شدن، سرمایه‏‌های خود را وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده و امیدوار به کسب سود و در آمد از این طریق هستند. ولی در این بین این سوال پیش می‏‌آید که آیا هر کسی با هر مهارت و آشنایی‌‏ای نسبت به ارزهای دیجیتال، می‏‌تواند وارد این بازار شده و نسبت به کسب موفقیت امیدوار باشد؟

در حال حاضر این سوالی است که توسط بسیاری از کارشناسان حوزه‎ی ارزهای دیجیتال از افراد و سرمایه گذاران جامعه‌‏ی ارزهای دیجیتال پرسیده می‏‌شود. بسیاری از سرمایه گذاران بدون دانش و آگاهی کافی قبلی نسبت به ارزهای دیجیتال، وارد این حوزه می‌‏شوند و در واقع به نوعی سرمایه و پول خود را در قالب و رویای کسب در آمد بالا، در خطر و ریسک نابودی قرار می‎دهند.

نوسانات ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال به عنوان یک بازار پر نوسان شناخته می‌‏شود که قیمت ارزهای دیجیتال در آن دائماً در حال بالا و پایین رفتن است که این شرایط خود، به عنوان راهی برای کسب در آمد شناخته می‌‏شود برخی از افراد با پیش‌‏بینی درست این نوسانات می‏‌توانند از طریق استراتژی‏‌های خرید درست و بهینه نسبت به کسب سود امیدوار باشند ولی در این بین افراد بی‏‌تجربه و ناآگاه را در نظر بگیرین که هیچ گونه آشنایی‎ای با ارزهای دیجیتال و صرافی‏‌های ارز دیجیتال نداشته و بنا به تشخیص خود، اقدام به خرید ارز دیجیتال از بازار و بورس ارزهای دیجیتال می‏‌نمایند که این امر به صورت اصطلاح خودکشی در بین کارشناسان ارزهای دیجیتال شناخته می‌‏شود.

البته این افراد ناآگاه با استراتژی‌‏های غلط خود، جو و شرایط پیشرفت بازار را هم دست‌‌خوش تغییرات غیر قابل پیش‌‏بینی‌‏ای می‌‏کنند. در کل می‌‏توان گفت که ورود افراد ناآگاه در عرصه‌‏ی ارزهای دیجیتال ، گذشته از سود آوری در بازار، باعث بروز مشکلات بیش‏تری نیز خواهد شد.

آموزش قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال

لذا در این راستا باید افراد ابتدا آموزش‏‌های لازم را ببینند، سپس نسبت به ورود به دنیای ارزهای دیجیتال اقدام نمایند. در این راستا دوره‌‏های آموزشی متنوعی در سراسر دنیا برگزار می‌‏شود. یکی از این دوره‏‌ها، توسط مدرسه‏‌ی اقتصاد لندن برگزار می‌‏شود که در آن برای افراد آموزش‏‌هایی را به صورت آنلاین در مورد ارزهای دیجیتال، چگونگی کار با صرافی‌‏های ارزهای دیجیتال، کیف پول‌‏های این ارزها و سایر مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال برای متقاضیان داده می‌‏شود. این مدرسه ادعا می‏‌کند که هدف و متد آموزشی آن‏‌ها، فقط استفاده از مباحث تئوری نمی‏‌باشد و برای افزایش تجربه و آگاهی واقعی متقاضیان، این موسسه در پی آموزش‏‌های عملی در مورد ارزهای دیجیتال نیز می‏‌باشد تا بتوانند افراد و سرمایه‌گذاران توانایی را به دنیای تجارت ارزهای دیجیتال معرفی نمایند.

البته این مورد تنها مرکز آموزشی در مورد ارزهای دیجیتال نبوده و در کشور مالت هم در یک دانشگاه در مورد ارزهای دیجیتال، یک رشته‏‌ی تحصیلی مخصوص برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که در این دانشگاه، در پی گذراندن ترم‏‌های مشخص، یک مدرک تحصیلی معتبر برای دانشجویان صادر می‎شود.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.