پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
کاربردهای بیت‌کوین
افزایش کاربرد بیت‌کوین می‌تواند موجب افزایش قیمت بیت‌کوین شود.

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۳ مرداد)

نووگراتز: آینده بزرگ در انتظار NFT

مایک نووگراتز (Mike Novogratz) معتقد است با افزایش استقبال صنایع مختلف از توکن‌های غیر مثلی، این حوزه آینده بسیار درخشانی خواهد داشت. نووگراتز مدیرعامل صندوق رمز ارز گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) است.
منبع: u.today

عرضه عمومی سهام بایننس در آمریکا

مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرد شعبه آمریکای این صرافی به دنبال عرضه عمومی سهام خود است. بعد از فهرست شدن صرافی کوین‌بیس در بازار نزدک، حالا آمریکا اکوسیستمی را فراهم کرده که شرکت های فعال در حوزه کریپتو آن را مناسب برای عرضه عمومی سهام خود می‌دانند.
منبع: theblockcrypto

انگلیس بهشتی برای کلاهبرداران رمز ارز

دیوید لیندبرگ، مدیر اجرایی بانکداری خرد NatWest گفته بازار ارزهای دیجیتال “بدترین” نوع بازار در انگلیس است و سرمایه‌گذاران محتاط باشند. وی معتقد است بازار مملو از کلاهبردارانی است که معاملات رمز ارزی جعلی ایجاد می کنند تا کاربران را به سرمایه‌گذاری وا دارند.
منبع: cryptopotato

ضرر ۵.۸ میلیون دلاری زوج آمریکایی

یک زوج از واشنگتن دی‌سی آمریکا اعلام کردند نمی‌توانند به کیف پول خود که حاوی۳۰۰۰ هزار اتریوم است دسترسی پیدا کنند. این زوج سه هزار اتربوم در سال ۲۰۱۴ خریداری کرده‌اند و اکنون به دلیل عدم دسترسی به رمز کیف پول، سرمایه ۵.۸ میلیون دلاری خود را از دست داده‌اند.
منبع: cryptopotato

راه‌اندازی توکن غیرمثلی تیم انگلیس در المپیک توکیو ۲۰۲۰

انگلیس اولین تیمی بود که توکن غیرمثلی خود را برای طرفدارانش در بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد. این تیم با همکاری شرکت توکنز (Tokends) فروشگاه آنلاینی از توکن‌های غیرمثلی تاسیس کرده که در آن تمامی فیلم ها، عکس ها و آثار هنری تیم انگلیس در بازیهای المپیک توکیو ۲۰۲۰ را به نمایش می‌گذارد.
منبع: coingape

آپگرید جدید توکن آدا را با مرورگرها سازگار می‌کند

آپگرید جدید کاردانو اجازه می‌دهد تا توکن بومی این شبکه با نماد آدا (ADA) با مرورگرها و گوشی‌های موبایل سازگار شود. این آپگرید جدید اجازه استفاده از اپلیکیشن پلوتوس (Plutus) را که مبتنی بر جاوااسکریپت است می‌دهد.
منبع: cryptoglobe

مذاکره آبخازیا با روسیه برای تأمین برق ماینرها

کشور آبخازیا که در شمال غربی گرجستان واقع شده به‌تازگی از مذاکره با دولت روسیه برای تأمین برق استخراج رمز ارز خبر داد. این کشور علی‌رغم تحریم موقت استخراج رمز ارز در سال ۲۰۱۸، سال گذشته با بحران جدی انرژی روبه‌رو شد. آبخازیا اینبار می‌خواهد مزارع استخراج را به طور قانونی به شبکه برق متصل شوند.
منبع: coingape

خروج بیت‌ماینینگ از بازار لاتاری چین

شرکت بیت‌ماینینگ (BIT Mininig) که ۱۳.۶ درصد از درآمد خود را از طریق کسب و کار لاتاری در چین به‌دست آورده اکنون با خروج از این بازار قصد دارد بر استخراج بیت‌کوین متمرکز شود. به‌دنبال ممنوعیت ماینینگ در چین، این شرکت می‌خواهد بر استخراج ارزهای دیجیتال در خارج از مرزهای چین و در بازارهای جهانی مسلط شود.
منبع: u.today

ردیت از راه‌حل لایه دوم برای افزایش سرعت استفاده می‌کند

شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) اعلام کرد از راه حل توسعه‌پذیری آربیترم (Arbitrum) برای ارتقاء مسئله توسعه‌پذیری سامانه نمره‌دهی اجتماعی خود که مبتنی بر اتریوم است استفاده می‌کند. فناوری راه‌حل لایه دوم آربیترم نظام پاداش درون این شبکه اجتماعی را ارتقاء خواهد داد. ردیت اعلام کرده است آربترم علاوه بر غیرمتمرکز بودن برای برنامه‌نویسان مناسب‌تر است و اکوسیستم وسیع‌تری از تصمیمات را در اختیار می‌گذارد.
منبع: cointelegraph

بیت‌کوین روند آینده توییتر است

جک دورسی، مدیرعامل توییتر، تأیید کرد بیت‌کوین در کنار هوش مصنوعی و تمرکز زدایی، “بخش بزرگی” از آینده این غول رسانه‌های اجتماعی را تشکیل خواهد داد. وی با اشاره به این نکته که بیت‌کوین یکی از سه عنصر اصلی برای آینده توییتر است، به سرمایه‌گذاران گفت نگاه مستمر به فضای رمز ارزها و سرمایه‌گذاری تهاجمی در آن بسیار مهم است.
منبع: decrypt

یونی‌سواپ دسترسی کاربران به برخی توکن‌ها را محدود می‌کند

صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ (Uniswap) اعلام کرد دسترسی به توکن‌های سهام و مشتقات را محدود کرده است. این اطلاعیه به‌دنبال خبر نظارت و بررسی دقیق ایالات متحده بر این نوع از محصولات منتشر شد. این در حالی است که صرافی بایننس نیز پشتیبانی از این توکن‌ها را تا چند ماه آینده متوقف خواهد کرد.
منبع: coindesk

اجرای قانون انتقال اطلاعات ارزهای دیجیتال در انگلیس

خزانه‌داری بریتانیا اعلام کرد قانون انتقال اطلاعات برای رمز ارزها باید به‌طور گسترده در صنعت خدمات مالی اعمال شود. مطابق استانداردهای FATF، برای جلوگیری از پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم، در تمامی نقل و انتقالات مالی، مبدأ و گیرنده باید شناسایی شود.
منبع: coindesk

دو ماه متفاوت برای کاردانو

با نزدیک شدن پروژه اثبات سهام کاردانو به اجرای قراردادهای هوشمند، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، به هواداران خود وعده دوماه جنجالی را داد. در صورت اجرای قرارداد هوشمند در شبکه اصلی بلاک‌چین تا ۱ اکتبر ۲۰۲۱، بازار به نفع کاردانو حل خواهد شد. به عقیده هاسکینسون، مخالفان کاردانو شوک بزرگی را تجربه خواهند کرد.
منبع: u.today

۶ درصد از آمریکایی‌ها صاحب بیت‌کوین هستند

یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد از سال ۲۰۱۸، بیت‌کوین و سایر رمز ارزها با استقبال زیادی در میان سرمایه‌گذاران آمریکایی، علی‌الخصوص مردان جوان، مواجه شده‌اند. موسسه گلوپ (Gallup) با نظرسنجی از ۱۰۳۷ نفر در بازه ۲۲ تا ۲۹ ژوئن دریافت ۶ درصد از پاسخ‌دهندگان دارای بیت‌کوین هستند که این یک رشد ۴ درصدی را در مقایسه با آمار سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد.
منبع: decrypt

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.