ادعای ساخت گوشی هوشمند توسط ایلان ماسک و رشد ۱۵ درصدی دوج کوین!
ادعای ساخت گوشی هوشمند توسط ایلان ماسک و رشد ۱۵ درصدی دوج کوین!

ادعای ساخت گوشی هوشمند توسط ایلان ماسک و رشد ۱۵ درصدی دوج کوین!

روز گذشته به دنبال ادعای جدید ایلان ماسک مبنی بر اینکه در صورتی که مشکلات توییتر در اپ استورها ادامه پیدا کند و گوگل و اپل اپلیکیشن توییتر را از فروشگاه اپلیکیشن‌های خود حذف کنند گوشی هوشمند جدید خود را می‌سازد، میم کوین محبوب دوج کوین رشد بیش از ۱۵ درصد را تجربه کرد.
ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس و مدیرعامل جدید توییتر، در پاسخ به لیز ویلر، پادکستر مطرح حوزه تکنولوژی، که از نگرانی خود در خصوص ممنوعیت توییتر در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور گفته بود نوشت اگر لازم باشد با iOS و اندروید هم رقابت خواهد کرد و گوشی جدید خود را خواهد ساخت که این به معنای راه‌اندازی یک سیستم عامل جدید و یک فروشگاه آنلاین جدید برای عرضه اپلیکیشن‌ها است.
ماسک در ادامه گفت:

قطعا امیدوارم که این وضعیت پیش نیاید، اما، بله، اگر گزینه دیگری وجود نداشته باشد، یک گوشی تلفن هوشمند جایگزین خواهم ساخت.

گفتنی است این رشد قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت باعث شد که ارزش بازار این میم کوین به ۱۲٫۱۶۹ میلیارد دلار برسد و از کاردانو پیشی بگیرد. دوج کوین در زمان نگارش این خبر در رتبه ۸ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد و با قیمت ۰/۱۰۴۹ دلار معامله می‌شود.
لازم به ذکر است ماسک توییتر را با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار در اکتبر سال جاری میلادی خریداری کرد و به محض بستن این قرارداد و شروع به کار خود، مدیرعامل این شبکه مطرح اجتماعی، پاراگ آگراوال، و دیگر مدیران ارشد این شرکت را اخراج کرد. او همچنین گفت آن دسته از کارمندان توییتر که حاضر نیستند بیشتر از همیشه برای بهبود توییتر تلاش کنند، باید استعفا دهند.
این میلیاردر مطرح آمریکایی همچنین برای افزایش سوددهی توییتر چندی پیش اعلام کرد برای تقویت اشتراک‌ها و وابستگی کمتر به درآمد تبلیغاتی، ماهانه ۸ دلار برای سرویس توییتر بلو که شامل تیک آبی احراز هویت است، دریافت می‌کند و کاربران تأیید‌شده توییتر برای اینکه بتوانند نشان تیک آبی توییتر را در کنار نام کاربری خود داشته باشند ملزم به پرداخت این مبلغ هستند.

اخبار Coincast امروز:

  • مدیرعامل بایننس: دولت‌ها می‌دانند که پذیرش رمزارزها، اتفاق خواهد افتاد
  • اداره خدمات مالی و بازار بلژیک معتقد است دارایی‌های دیجیتال نباید به عنوان اوراق بهادار قانون‌گذاری شوند
  • رائول پال، متخصص حوزه اقتصاد کلان، مدعی است که بازار ارزهای دیجیتال کماکان در روند کلی صعودی به‌سر می‌برد
  • ۵ رمز ارز محبوب و جدید بر پایه ریال به اکسکوینومارکت اضافه شد

شرح کامل این اخبار را در کوین کست اکسکوینو در پلتفرم‌های زیر گوش کنید:

اکسکوینو در شنوتو

اکسکوینو در انکر

اکسکوینو در پادبین

اکسکوینو در ساند کلود

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.