چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

معرفی کامل ارز دیجیتال ال‌ تی‌ او LTO Network به همراه بررسی قیمت

ارز دیجیتال و شبکه ال‌ تی‌ او LTO خود را به عنوان بلاک چین پیشرو در دنیای واقعی تثبیت کرده است. این براساس راه‌حل‌های سازمانی بی‌تو‌بی B2B مانند گردش‌های کاری غیرمتمرکز، تأیید داده‌ها و اسناد و احراز هویت ایجاد شد. در سال ۲۰۲۱، به‌روزرسانی شبکه ال‌تی‌او، این پایگاه مستحکم را با افزودن شناسه‌های هویت غیرمتمرکز گسترش داد و شبکه ال‌تی‌او را در مسیر تبدیل شدن به یک بلاک چین واقعی لایه ۱ قرار داد. در ادامه مقاله قصد داریم در مورد این رمزارز، توکن بومی، تیم پروژه، توکنومیک، امنیت، صرافی، کیف پول‌ها‌ و آینده آن صحبت کنیم.

فهرست مطالب با دسترسی سریع
• ارز دیجیتال شبکه ال‌تی‌او LTO چیست؟
• تاریخچه ارز دیجیتال ال‌تی‌او
• تیم پروژه
• توکنومیک
• چه چیزی ارز دیجیتال ال‌تی‌او را منحصر به فرد می‌کند؟
• امنیت شبکه ال‌تی‌او چگونه تامین می‌شود؟
• ارز دیجیتال ال‌تی‌او را از کجا بخریم؟
• کیف پول‌های شبکه ال‌تی‌او
• بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال ال‌تی‌او
• سخن نهایی

ارز دیجیتال شبکه ال‌ تی‌ او LTO چیست؟

تیم شبکه ال‌ تی‌ او مأموریت دارد تا زیرساخت بلاک چین کاملا غیرمتمرکز و بسیار کارآمد را ایجاد کند، که مستقیما قابل استفاده است و با هدف ایجاد ارزش برای سازمان‌ها انجام می‌شود. شبکه ال‌تی‌او می‌تواند توسط هر شرکتی با نیاز به بلاک چین آماده، مورد استفاده قرار گیرد که امکان تأیید دیجیتالی دارایی‌های دیجیتالی و امکان همکاری از طریق استفاده از گردش کار غیرمتمرکز را فراهم می کند.

شبکه ال‌ تی‌ او شبکه اصلی خود را در ژانویه ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد. این شبکه یک پلتفرم بلاک چین ترکیبی با یک لایه بدون مجوز عمومی و یک لایه خصوصی است که به عنوان بلاک چین‌های مینیاتوری خصوصی برای طرف‌های درگیر در این فرآیند عمل می‌کند. شبکه ال‌ تی‌ او که در اصل یک فورک از ویوز WAVES بود، به شدت برای گردش‌های کاری غیرمتمرکز و خودکارسازی فرآیندهای کسب‌وکار، اصلاح و گسترش یافته است.

ارز دیجیتال شبکه ال‌تی‌او LTO چیست؟
ارز دیجیتال شبکه ال‌تی‌او LTO چیست؟

به تکامل و توسعه راه‌حل‌هایی برای پل زدن شکاف‌های مشاهده‌شده بین دنیای واقعی و فضای کریپتو ادامه می‌دهد و هدف آن این است که یک لایه زنجیره‌ای متقاطع برای دپ‌های توزیع‌شده و مشارکتی مانند چین‌لینک Chainlink، باشد.

شبکه ال‌ تی‌ او یکپارچه‌سازی با برنامه‌های موجود را در اولویت قرار داده است که به انعطاف‌پذیری نیاز دارد. به طور معمول، بلاک چین‌ها از یک الگوریتم رمزنگاری برای امضا پشتیبانی می‌کنند. شبکه ال‌تی‌او از استاندارد ED25519 استفاده می‌کند. در حالی که ED25519 یک استاندارد رایج و با پشتیبانی خوب است، الگوریتم‌های دیگری نیز وجود دارند که معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرند. هویت‌های غیرمتمرکز طیف وسیعی از رمزها را امکان پذیر می‌کنند، اما اغلب تنها یک رمز را می‌توان به دلیل محدودیت لایه زیرین استفاده کرد. شبکه ال تی او علاوه بر استاندارد ED25519 از ECDSA با دو منحنی نیز پشتیبانی می‌کند.

secp256k1: منحنی است که معمولا توسط بلاک چین‌ها، به ویژه بیت‌کوین و اتریوم استفاده می‌شود، اما به ندرت در خارج از دنیای ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. با پشتیبانی چند رمزی، مردم اکنون می‌توانند از یک مجموعه کلید عمومی/خصوصی اتریوم برای امضای تراکنش‌ها در شبکه ال‌ تی‌ او یا به عنوان یک روش تأیید هویت غیرمتمرکز استفاده کنند.

تاریخچه ارز دیجیتال ال تی او

این شبکه در سال ۲۰۱۴ شروع به فعالیت کرد و به عموم جهان ارائه شد. در سال ۲۰۱۶ اولین موتور گردش کار لیگال تینگز Legal Things منتشر شد. نسخه اول را برای تأمین ارائه داد. مشتریان از موتور برای دیجیتالی شدن قراردادها به عنوان اف‌اس‌ام FSM (ماشین حالات متناهی) و روشهای پیچیده امضا استفاده می‌کردند.

در سال ۲۰۱۷ در جریان هک بلاک چین که توسط وزارت دادگستری و امنیت هلند سازماندهی شد، این شبکه نشان داد که یک روش قانونی کامل می‌تواند به عنوان اف‌ اس‌ ام دیجیتالی شده و در بلاک چین ذخیره شود. این رویداد نشان داد که ایجاد اولین مراحل قانونی دیجیتالی شده برای سیستم قانون‌گذاری هلندی در بلاک چین امکان‌پذیر است.

در سال ۲۰۱۸ لیگال تینگز تبدیل به ال‌ تی‌ او می شود. لایه خصوصی‌ که وابسته به ویوز Waves است به عنوان لایه عمومی منتشر می‌شود و دارای نسخه اصلاح شده موتور گردش‌کار است. در عرضه اولیه ۱.۴ میلیون دلار جمع‌آوری شد.

در سال ۲۰۱۹ شبکه اصلی شبکه ال‌ تی‌ او راه‌اندازی شد. یک شبکه اصلاح شده که در آخرین دور فروش توکن تقریبا ۱ میلیون دلار از فروش جمعی و ۱.۶ میلیون دلار از فروش خصوصی جمع‌آوری و در همان سال، ال‌ تی‌ او در صرافی بیت مکس BitMex لیست شد.

در سال ۲۰۲۰ شبکه ال‌ تی‌ او توسط بایننس برای فهرست‌ شدن در صرافی انتخاب می‌شود. در ابتدا فقط با ERC20 و BEP20 پشتیبانی می‌شدند و بایننس اکنون توکن‌‌های شبکه اصلی ال‌ تی‌ او را در اختیار دارد. ال‌ تی‌ او همچنین توسط صرافی‌های لایت‌ بیت LiteBit و بیت‌ مکس BitMex فهرست شده است. شبکه ال‌ تی‌ او تمام ۵۰ میلیون توکن در اختیار را می‌سوزاند که ۱۱ درصد از کل عرضه است.

با دومین به روز‌رسانی شبکه اصلی، شبکه ال‌ تی‌ او به یک مدل تورم‌زا تغییر می‌کند. برای هر معامله، بخشی از کارمزد سوزانده می‌شود. شبکه ال‌ تی‌ او، ارزهای خود را برای تبدیل شدن به یک راه حل بلاک چین بی‌تو‌بی ادغام می‌کند. هر دو توکن به راه خود ادامه می‌دهند و اهداف مختلفی را ارائه می‌دهند.

در سال ۲۰۲۱ شبکه اصلی ال‌ تی‌ او از الگوریتم رمزنگاری ECDSA برای همه معاملات پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های جدید برای شبکه اصلی مانند هزینه‌های حمایت شده ارائه می‌دهد. در همان سال، ال‌ تی‌ او می‌تواند توسط پروژه‌های دیفای برای مطابقت با مقررات احراز هویت مشتری و مشارکت با چین‌لینک به عنوان شبکه اوراکل مورد استفاده قرار گیرد.

لایه خصوصی ال‌ تی‌ او را می‌توان در ترکیب با پلتفرم‌های دیگر استفاده کرد تا افراد بتوانند بر داده‌های شخصی خود کنترل کامل داشته باشند. پروژه‌ها می‌توانند شرایط مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا، جی‌دی‌آر‌پی GDPR را برآورده کنند. همچنین در همان سال شبکه ال‌ تی‌ او، وارد فضای دیفای می‌شود و شکاف بین منابع مالی سنتی و رمزنگاری را برطرف می‌کند.

باید گفت که با ارزی نسبتا قدیمی سر و کار داریم. قدمت ارز دیجیتال ال‌ تی‌ او به دو سال پیش برمی‌گردد. با این حال، بیشترین ارزش آن متعلق به همین اواخر بود که عده زیادی هم از آن سود بردند.

تیم پروژه

ریک اشمیتز Rick Schmitz یک کارآفرین با تجربه و یکی از بنیان‌گذاران شبکه ال‌ تی‌ او است. قبل از آن، او به عنوان یک مشاور مالی در شرکت پی‌ دبلیو‌سی PwC کار می‌کرد.

مارتیجن میگچلسن Martijn Migchelsen یکی دیگر از بنیان‌گذاران شبکه ال‌ تی‌ او است. او قبل از این به عنوان مشاور مالی در شرکت پی‌دبلیو‌سی کار می‌کرد.

تیم پروژه
تیم پروژه

معمار ارشد: آرنولد دانیلز Arnold Daniels یکی از بنیان‌گذاران و معمار اصلی پروژه است. آرنولد تجربه گسترده‌ای در توسعه منبع باز دارد و تیم توسعه اصلی را رهبری می‌کند که بر روی ساختن پلتفرمی که شبکه ال‌تی‌او است تمرکز دارد. قبل از شبکه ال‌ تی‌ او، دانیلز به عنوان مهندس نرم‌افزار در شرکت کلود‌ ناین Cloud9 کار می‌کرد.

مدیر فنی: Sven Stam اس‌ون استم مدیر ارشد فناوری شبکه ال‌ تی‌ او است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته هوش مصنوعی است و بیش از ۱۵ سال است که در این صنعت فعالیت می‌کند.

توکنومیک

طبق وبسایت کوین مارکت کپ، توکن ال‌ تی‌ او، سهم ۰.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در رتبه ۴۴۵ بازار قرار گرفته است.

توکنومیک
توکنومیک

کل عرضه در گردش این توکن حدودا ۳۹۲.۸۰۸ میلیون و عرضه کل آن حدود ۳۹۷.۹۶۹ میلیون واحد است.

چه چیزی شبکه ال‌ تی‌ او را منحصر به فرد می کند؟

دو ویژگی اصلی شبکه ال‌ تی‌ او عبارتند از قراردادهای هوشمند با کاربری ساده و اجرای مکانیزم بلاک چین عمومی و خصوصی با پروتکل انکر.

قراردادهای هوشمند به طرفین این امکان را می‌دهد تا توافقات پایاپای را در زمان واقعی ایجاد کنند. هنگامی که طرفین به توافق می‌رسند و قراردادی را اجرا می‌کنند، سیستم اصلی شبکه ال‌ تی‌ او یک بلاک چین خصوصی ایجاد می‌کند تا تاریخچه رویدادها و وضعیت فعلی قرارداد را ثبت کند. هنگامی که توافق انجام شد، یکی از طرفین پاسخی را به بلاک چین ارسال می‌کند و دیگری آن را امضا می‌کند و به نود اعلام می‌کند که عملیات انجام شده است.

چه چیزی شبکه ال‌تی‌او را منحصر به فرد می کند؟
چه چیزی شبکه ال‌تی‌او را منحصر به فرد می‌کند؟

تمام اطلاعات قرارداد فقط برای طرفین در دسترس است. قراردادهای هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهد که عملیات انجام شده را در بلاک چین ثبت، شرکت‌کنندگان را اضافه یا حذف کنند. آن‌ها همچنین از بروز مشکلات جلوگیری کرده و درج فرآیندهای فرعی در چارچوب یک توافقنامه را امکان‌پذیر می‌کنند.

بلاک چین به دو لایه عمومی و خصوصی تقسیم می‌شود. لایه خصوصی برای همکاری سازمانی، تبادل‌داده و اتوماسیون فرآیند هوشمند طراحی شده است. لایه عمومی به دلیل وجود نودها و سیستم پاداش از امنیت بالایی برخوردار است.

امنیت شبکه ال‌ تی‌ او چگونه تامین می‌شود؟

شبکه ال‌ تی‌ او کاملا با مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی اتحادیه اروپا مطابقت دارد.

امنیت شبکه ال‌تی‌او چگونه تامین می‌شود؟
امنیت شبکه ال‌تی‌او چگونه تامین می‌شود؟

چارچوب ترکیبی ال‌ تی‌ او به بلاک‌چین‌های خصوصی اجازه می‌دهد تا حد امکان مقیاس‌پذیر باشند و در عین حال ویژگی‌های امنیتی بلاک چین‌های عمومی را داشته باشند. شبکه ال‌تی‌او توسط الگوریتم اجماع اثبات سهام، پروف ‌آو‌ استیک Proof of Stake ایمن شده است.

ارز دیجیتال ال‌ تی‌ او را از کجا بخریم؟

صرافی‌های بسیاری امکان خرید ارز دیجیتال ال‌ تی‌ او را برای کاربران فراهم می‌کنند که محبوب‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • بایننس Binance
  • گیت دات‌ آی‌ او Gate.io
  • کوکوین KuCoin
  • پنکیک سواپ PancakeSwap
  • هات بیت Hotbit
  • لاتوکن LATOKEN
  • بیکونومی Biconomy

البته کاربران ایرانی به علت وجود تحریم‌ها نمی‌توانند در این صرافی‌ها فعالیت کنند. جهت جلوگیری از این موضوع می‌توانید از پلتفرم معاملاتی اکسکوینو استفاده کنید. اکسکوینو یک پلتفرم معاملاتی همتا به همتا به حساب می‌آید که از رمزارزهای متعددی پشتیبانی می‌کند.

کیف پول‌های شبکه ال‌ تی‌ او

اگر قصد معامله ارز دیجیتال ال‌ تی‌ او را دارید بهتر است که یک کیف پول مناسب برای این رمزارز انتخاب کنید. بهترین کیف‌پول‌های ال‌ تی‌ او به شرح ذیل است:

  • متاماسک MetaMask
  • بایننس‌ چین والت Binance Chain Wallet
  • تراست والت Trust Wallet
  • کوین والت Coin Wallet
  • ترزور والت Trezor Wallet

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد نگه‌داری یا معامله ارز دیجیتال ال‌ تی‌ او را دارید، باید کیف‌پول امنی را انتخاب کنید. کیف پول اکسکوینو امنیت بالا را برای ارزهای شما تامین می‌کند و با نگه‌داری دارایی خود در کیف پول‌های اکسکوینو می‌توانید در هزینه‌ها و کارمزدهای خود صرفه‌جویی کنید.

از طرفی به دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها بسیاری از کیف پول‌های موجود به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند اما کیف‌پول اکسکوینو خطر تحریم شدن را برای کاربران نخواهد داشت. اگر قصد استفاده از این کیف‌پول رو دارید، مقاله آموزش جامع استفاده از کیف‌پول اکسکوینو رو مطالعه کنید.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال شبکه ال‌ تی‌ او

ارز دیجیتال شبکه ال‌ تی‌ او در مقایسه با شروع فعالیت خود سود قابل‌توجهی داشته است. به عبارت دیگر، ارزش آن چندین برابر شده است و این موضوع از نگاه سرمایه‌گذاران می‌تواند فوق العاده باشد. ارز دیجیتال شبکه ال‌ تی‌ او در حال حاضر در وضعیت نسبتا خوبی به سر می‌برد اما هنوز نمی‌توان نظری قطعی در مورد آن داد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال شبکه ال‌تی‌او
بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال شبکه ال‌تی‌او

فعلا نمی‌توان آن را در موقعیتی مناسب در راستای سرمایه‌گذاری دانست چون هنوز راه زیادی برای تثبیت خود دارد. شبکه ال‌ تی‌ او مانند سایر رمزارزها یک سرمایه‌گذاری پر ریسک است که به دلیل توکنومیک، جامعه و تیم فعالی که دارد با نوسانات زیادی همراه است. شبکه ال‌ تی‌ او از پتانسیل بالایی جهت سرمایه‌گذاری برخوردار است. طبق وبسایت پرایس پردیکشن Priceprediction پیش‌بینی می‌شود که قیمت ال‌ تی‌ او افزایش کند. طبق نظر کارشناسان و تحلیلگران، توکن ال‌ تی‌ او می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بالاترین قیمت ۲.۷۴ دلار برسد.

سخن نهایی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی کامل ارز دیجیتال ال‌ تی‌ او و جزئیات آن بپردازیم. این شبکه تمام پیش‌نیازهای لازم و موفق یک پروژه برای رشد را دارد و از پروژه‌های آینده‌دار در حوزه رمزارز است. ال تی‌او شبکه موفقی است و بطور یقین زمین نخواهد خورد. بازار رمزارز همیشه با افت و خیز و نوساناتی همراه است که امری طبیعی در فضای کریپتو است. در مجموع، ال‌ تی او ارز آینده‌داری است و سرمایه‌گذاری بلند‌مدت بر روی این ارز می‌تواند با سود زیادی همراه باشد.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.