ارز دیجیتال اینتر میلان چیست

ارز دیجیتال اینتر میلان چیست؟ معرفی توکن هواداری INTER

ارز دیجیتال INTER چیست؟

ارز دیجیتال INTER توکن هواداری باشگاه فوتبال ایتالیایی اینترمیلان (Inter Milan) است که بر روی پلتفرم اتریوم ایجاد شده است. طرفداران تیم فوتبال اینترمیلان می‌توانند با خرید توکن‌های INTER در نظرسنجی‌ها و تصمیم‌گیری‌های این باشگاه شرکت کنند. دارندگان این توکن به تجربیات VIP (VIP experiences) و محصولات این باشگاه دسترسی خواهند داشت و به نوعی صاحب بخش کوچکی از این باشگاه پر طرفدار محسوب می‌شوند.

توکن هواداری چیست؟

توکن‌های رمز ارزی عموما دارایی‌هایی هستند که می‌توانند به عنوان گواهی مالکیت یا عضویت در یک پروژه نقش آفرینی کنند. از آنجایی که توکن‌ها برای اهداف مختلفی به کار می‌روند، بسیاری از بلاک‌چین‌های تخصصی نیز به منظور پشتبیانی از این توکن‌ها گسترش یافته‌اند. یکی از رایج‌ترین این پلاک‌چین‌ها اتریوم با توکن‌های استاندارد ERC است.

Socios.com یک اپلیکیشن ویژه طرفداران فوتبال است که در آن کاربران از حق رای برخوردار هستند و می‌توانند برای تاثیرگذاری بر سرنوشت باشگاه‌های فوتبال استفاده شوند. توکن‌های هواداری مانند توکن هواداری باشگاه اینترمیلان نیز به همین منظور ایجاد و عرضه شده است و دارندگان این توکن می‌توانند با مشارکت در نظرسنجی‌های باشگاه و رای‌های خود، در تعیین سرنوشت این باشگاه موثر باشند.

در نتیجه، توکن‌های هواداری مانند توکن‌های ایجاد شده برای ارائه خدمات در حوزه پروژه‌های مالی ارزهای دیجیتال نیستند و تنها برای استفاده‌های محدودی کاربرد دارند؛ اما به دلیل تعداد بالای طرفداران یک باشگاه مانند باشگاه اینترمیلان، این دسته توکن‌ها نیز تقاضاهای منحصر به فرد خود را در بازار ارزهای دیجیتال دارند.

تاریخچه باشگاه اینترمیلان

باشگاه فوتبال اینترناتزیوناله میلانو (Football Club Internazionale Milano) که با نام مستعار اینترمیلان یا اینتر شناخته می‌شود، یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در شهر میلان ایتالیا است. اینتر تنها تیم ایتالیایی است که به سری B سقوط نکرده است.

این باشگاه در ۹ مارس ۱۹۰۸ میلادی توسط یک گروه ۱۵ نفری تاسیس شده است. بنیان‌گذاران این باشگاه به برابری بازیکنان و انسان و استفاده یکسان از بازیکنان خارجی و بومی اعتقاد داشتند.

باشگاه میلان دارای افتخارات متعددی همچون ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۳ قهرمانی در جام یوفا، ۱۹ قهرمانی در سری A ایتالیا، ۶ قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایتالیا، ۲ قهرمانی جام بین قاره‌ای و ۱ قهرمانی در جام باشگاه‌های فوتبال جهان را در کارنامه خود دارد و با کسب ۴۱ جام نهمین تیم پرافتخار اروپا است.

توکن‌های INTER

تعداد کل توکن‌های عرضه شده این ارز در حال حاضر ۲۰ میلیون توکن است. حجم کل بازار آن نیز به حدود ۱۲۰ میلیون دلار می‌رسد. بالاترین قیمت تاریخی ثبت شده برای توکن هواداری باشگاه اینترمیلان ۱۳.۲۱ دلار در تاریخ ۲۲ اکتبر بوده است.

یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های توکن‌های هواداری مانند توکن INTER، نوسانات قیمتی خارج از روند بازار ارزهای دیجیتال است.

برای مثال، در روزهایی که تیم فوتبال اینترمیلان بازی دارد، قیمت توکن INTER کاملا می‌تواند تحت تاثیر اخبار و حواشی بازی و بویژه نتیجه بازی تغییرات محسوسی پیدا کند. این تعریف اصطلاحا عدم همبستگی (corrolation) آن با قیمت بیت‌کوین و بازار ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد. اگرچه نمی‌توان با قاطعیت درباره تغییرات قیمتی توکن INTER در روزها و ساعات انجام بازی‌های تیم فوتبال اینترمیلان صحبت کرد، اما تاثیر نتیجه بازی می‌تواند بسیار در روند قیمت این توکن تاثیرگذار باشد.

از سوی دیگر، به دلیل محدود بودن تعداد این توکن‌ها، برخی از هواداران این باشگاه، این توکن‌ها را صرفا برای استفاده کلکسیونی خریداری می‌کنند که خود این امر نیز موجب افزایش تقاضا و کاهش عرضه آن‌ها می‌شود.

توکن‌های INTER را از کجا خریداری کنیم؟

در حال حاضر توکن هواداری باشگاه فوتبال اینترمیلان (INTER token) در اکسکوینو (Excoino) و صرافی‌های کریپتوکام (Crypto.com)، چیلیز (Chiliz)، اف‌تی‌ایکس (FTX)، ای‌تورو (eToroX) و غیره قابل خریداری است.

آینده ارز دیجیتال INTER

با توجه به تعداد کم عرضه این توکن، در صورت تقاضای بیشتر، رشد قیمتی توکن هواداری اینترمیلان بسیار جذاب خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی سایت priceprediction.net که حداقل رشد انواع ارزهای دیجیتال در آینده را منتشر می‌کند، قیمت توکن INTER در سال ۲۰۲۲ به ۹ دلار، تا سال ۲۰۲۳ به ۱۳ و تا سال ۲۰۲۴ به ۲۰ دلار می‌تواند برسد.

در نظر داشته باشید که تعداد عرضه این توکن تقریبا معادل تعداد کل عرضه بیت‌کوین است. همانطور که می‌دانید، این یک توصیه مالی نیست اما بسیار تامل برانگیز است!

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.