معرفی کامل ارز دیجیتال موباکس MOBOX به همراه پیش بینی قیمت

در یک سال گذشته رشد ۱۵۰۰ درصدی ارز دیجیتال موباکس در صدر تیتر اخبار دنیا در بلاک‌چین قرار گرفته بود. موباکس در حقیقت پروژه‌ای بوده که طی این یک سال سعی داشته تا دنیای بلاک ‌چین و صنعت بازی‌سازی را به همدیگر نزدیک کند که البته رشد بالای آن‌هم ‌نشان از موفقیتش دارد.

این پلتفرم سعی کرده تا بازی را به‌عنوان منبع درآمدی برای گیمرها تبدیل کند. به همین جهت روش‌های مختلفی را برای کسب درآمد قرار داده است. از طرف دیگر این پروژه سعی کرده تا اقتصاد توکنی بسیار پایداری را ایجاد نماید. این همان چیزی است که سبب شده تا این بازی به‌عنوان یکی از بهترین پروژه‌های فعال در حوزه گیم‌فای شناخته شود. با این وجود طیف زیادی از مردم در رابطه با آن اطلاعات کافی ندارند. در ادامه این مقاله جنبه‌های مختلف این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنیم.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

ارز دیجیتال موباکس MBOX چیست؟

این پروژه در حقیقت ترکیبی از بلاک‌چین، صنعت گیم و البته توکن‌های غیر مثلی یا همان ان‌اف‌تیNFT است. ترکیب کلی این موارد سبب شده تا این بازی یکی از پیشتازان حوزه‌ گیم‌فای GameFi باشد. در واقع این بازی هم مانند سایر پروژه‌های معروف حوزه بلاک‌چین، شخصیت‌هایی دارد که در حقیقت همان توکن‌های ان‌اف‌تی هستند. افراد با استفاده از این شخصیت‌ها می‌توانند در این پروژه کسب درآمد نمایند.

البته باید عنوان کنیم که پروژه موباکس بر خلاف سایر پروژه‌ها، روش‌های درآمدی بیشتری را برای کاربران خود ایجاد نموده است. این پروژه دارای سه نوع شیوه درآمدی است. همین مورد هم سبب شده تا نسبت به سایر پروژه‌های مشابه برتری‌های خاصی داشته باشد. علاوه بر این، شروع فعالیت در موباکس نیز رایگان است که این هم یک مزیت بسیار منحصربه‌فرد است.

ارز دیجیتال موباکس
ارز دیجیتال موباکس MBOX چیست؟

فاکتور دیگری که موباکس را برای کاربران جذاب می‌کند، تنوع بالای بازی‌های آن است. در حقیقت این پروژه تنها خود را به یک نوع بازی محدود نکرده بلکه در بستر این پروژه تقریبا ۳ بازی مختلف وجود دارد که سبک و داستان هرکدام متفاوت است. ترکیب کلی این موارد سبب شده تا پروژه و ارز دیجیتال موباکس طی یک سال گذشته، رشد بسیار بالایی را تجربه نماید.

در حقیقت این پلتفرم سعی کرده تا کسب درآمد را به‌عنوان یک سرگرمی منحصربه‌فرد تبدیل نماید. به همین جهت بوده که علاوه بر بازی، راه‌های دیگری را هم برای کسب درآمد ایجاد کرده است. از جمله این راهکارها می‌توان به فروش توکن‌های ان‌اف‌تی و استیک کردن آن‌ها اشاره نمود. در هر دو روش شما می‌توانید مقداری ارز دیجیتال موباکس را به دست آورید.

تاریخچه ارز دیجیتال موباکس

پروژه موباکس در آوریل سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و توکن بومی آن نیز با عنوان موباکس برای معامله در دسترس کاربران قرار گرفت. ارز دیجیتال موباکس به گروه‌های مختلف زیر اختصاص داده شد:

  •         ۵۱ درصد از توکن توسط انجمن ضرب شده است.
  •       ۲۱ درصد از توکن به مشارکت‌کنندگان جامعه اختصاص یافته است.
  •          ۸ درصد از توکن به شرکای استراتژیک اختصاص دارد.
  •         ۲۰ درصد از توکن نیز متعلق به تیم توسعه‌دهنده است.

ویژگی‌های موباکس

ویژگی‌های پروژه موباکس از دیگر مواردی است که ذهن مخاطبان را به خود درگیر می‌کند. در حقیقت بسیاری از افراد اطلاعات کمی در رابطه با این پروژه و ارز دیجیتال آن دارند، به همین جهت است که نمی‌توانند به شیوه‌ای مناسب بین این توکن و ارزهای دیجیتال مختلف مقایسه صحیحی داشته باشند. این موضوع به نوبه خود سبب می‌شود تا کاربران نتوانند در زمان خرید این ارز دیجیتال را مانند سایر ارزهای دیگر در لیست انتخاب‌های خود قرار دهند. ویژگی‌های این شبکه شامل:

سرعت عمل

این ویژگی را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین و البته ایده‌آل‌ترین مزیت‌های ارز دیجیتال موباکس دانست. در حقیقت این ارز دیجیتال بر روی بستر بلاک‌چین بایننس قرار دارد و از پروتکل BEP-20 پیروی می‌کند. به همین جهت است که سرعت بالایی برای تراکنش‌های خود دارد. همین باعث می‌شود تا نقل و انتقال هرگونه توکنی در داخل این شبکه با سرعت بسیار منحصربه‌فردی انجام شود.

امنیت عالی

امنیت از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در داخل این پلتفرم دیده می‌شود. این پروژه برای تامین امنیت خود از روش اثبات سهام استفاده می‌کند. از طرف دیگر تیم توسعه‌دهنده ساختار غیرمتمرکزی را در بیشتر بخش‌های این بازی نظیر فروشگاه و کیف پول را پیاده کرده است. این در نوع خود سبب شده تا این پروژه از شر خرابکاری‌های بی‌مورد در امان بماند.

تنوع بالا

یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصه‌هایی که در شبکه موباکس دیده می‌شود، وجود تنوع عالی است. در حقیقت این پروژه نهایت سعی خود را کرده تا بتواند سلایق مختلف را راضی کند. به همین جهت بوده که تا به این لحظه سه نوع بازی مختلف را عرضه کرده است. از طرفی قرار است در سال آینده هم دو بازی دیگر به آن‌ها اضافه شود. این اقدام باعث می‌شود تا فرصت کافی برای راضی کردن تمام سلایق فراهم شود که این در نوع خود بسیار منحصربه‌فرد است.

فرصت‌های درآمدی عالی

پروژه موباکس سعی کرده تا راهکارهای مختلفی را برای کسب درآمد به بازیکنان عرضه نماید. به همین جهت است که اعضای این بازی می‌توانند با استفاده از شیوه‌های مختلفی نظیر استیک کردن، فروش توکن‌های ان‌اف‌تی نسبت به کسب درآمد اقدام نمایند. همین مورد هم سبب شده تا این بازی نفوذ مناسبی در بین عامه مردم داشته باشد.

نحوه عملکرد ارز دیجیتال موباکس چگونه است؟

نحوه عملکرد و کار با پلتفرم موباکس از دیگر مواردی است که کاربران تازه‌کار را سردرگم می‌کند. در حقیقت آن‌ها نمی‌دانند که فرایند کار و یا بازی با این پلتفرم به چه صورت است و یا چگونه می‌توانند از آن کسب درآمد نمایند. البته این ادعا تا حد زیادی صحیح است چرا که این پلتفرم اندکی پیچیدگی خاص خود را دارد. همین باعث می‌شود تا نتوانید به شیوه‌ای صحیح و اصولی از آن کسب درآمد نمایید.

برای ورود به این بازی باید دست‌کم مقداری از سرمایه خود را درگیر نمایید. این سرمایه به‌عنوان وثیقه در بازی قرار داده می‌شود و راهکاری برای استیک کردن است. برای شروع شما بایستی ابتدا مقداری از استیبل‌کوین‌های رایج را در داخل این شبکه استیک نمایید. از طرفی شما می‌توانید از توکن‌های استخرهای نقدینگی یا همان آی‌پی توکن‌هایی IP token که با این شبکه همکاری می‌کنند هم استفاده نمایید.

زمانی که این توکن‌ها را به بازی عرضه کردید، به‌عنوان وثیقه در داخل بازی قفل شده و مثل سپرده عمل می‌کنند. بعد از این کار سیستم به شما کلیدهای مختلفی را می‌دهد که می‌توانید به‌وسیله این کلیدها، صندوق‌های مختلفی را باز کنید.

در داخل این صندوق‌ها، شخصیت‌های مومو MOMO قرار دارد که در حقیقت همان توکن‌های ان‌اف‌تی هستند. با داشتن این توکن‌ها می‌توانید به سه طریق درآمد فعال را کسب‌کنید. روش اول انجام بازی به‌وسیله این توکن‌ها است. شما می‌توانید با استفاده از شخصیت مومو در داخل سه بازی این پروژه شرکت کنید. در ازای برد در مراحل مختلف آن می‌توانید توکن‌های موباکس کسب نمایید که در بسیاری از صرافی‌ها قابل نقد شدن است.

راهکار دوم، استیک کردن این توکن است. شما می‌توانید با استیک کردن توکن خود در داخل شبکه، مقدار مشخصی را به‌عنوان درآمد کسب نمایید. این کار به شما کمک می‌کند تا بدون صرف زمان، به درآمد مناسبی برسید که این در نوع خود بسیار ایده‌آل است.

روش سوم فروش توکن ان‌اف‌تی است. در این صورت می‌توانید توکن خود را در مارکت این بازی برای فروش بگذارید. ارز پایه برای خرید و فروش‌های داخل بازی همان موباکس است؛ لذا با این کار هم‌ ‌ارز دیجیتال موباکس را کسب خواهید کرد. البته باید این نکته را درنظر داشت که قیمت توکن‌های ان‌اف‌تی متناسب با ساختار و ویژگی‌هایشان متفاوت‌اند.

توکن‌های موباکس

شبکه موباکس هم مانند سایر پروژه‌های بلاک ‌چینی دیگر دارای اقتصاد توکنی مختص به خود است. در حقیقت این اقتصاد توکنی دوام و بقای این شبکه را تضمین می‌کند. از طرفی دیگر وجود همین توکن‌ها است که بازی و پلتفرم را برای تعداد زیادی از مخاطبان جذاب می‌کند. این بازی دارای دو نوع ارز دیجیتال است که هرکدام از آنها نقش به سزایی در این اقتصاد توکنی دارند.

ارز پایه و اساسی در شبکه موباکس توکنی به همین نام است که با نماد MOBOX شناخته می‌شود. این توکن تمام اقدام‌های داخل بازی را در بر می‌گیرد. افراد می‌توانند هر کاری را به کمک آن‌ها انجام دهند. برای مثال مواردی همچون استیک کردن، خرید و فروش، پرداخت کارمزد به کمک این توکن انجام می‌شود.

این توکن برای نخستین‌بار در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد و در اصل بر پایه شبکه اسمارت چین بایننس یا همان BEP-20 خلق شده است. به همین جهت سازگاری و امنیت بسیار بالایی دارد. نکته قابل‌توجه در رابطه با این ارز دیجیتال، نفوذ بالای آن در داخل شبکه است.

در حقیقت تیم توسعه‌دهنده برای بهبود تقاضای این ارز دیجیتال سعی کرده‌اند کاربردهای مختلفی را برای آن تعیین نمایند. نخستین کاربرد آن نقش حاکمیتی است. در واقع افراد تنها زمانی می‌توانند در رای‌گیری‌های داخل شبکه شرکت نمایند که ارز دیجیتال موباکس را داشته باشند.

بدون این ارز افراد قادر به شرکت در رای‌گیری‌ها نیستند. از طرفی دیگر این ارز دیجیتال را می‌توان در داخل خود شبکه استیک نمود و از این طریق به بهبود امنیت شبکه کمک کرد. البته باید عنوان کنیم که این فرایند درآمد غیر‌فعالی را هم ایجاد می‌کند.

کاربرد دیگر این ارز دیجیتال، خرید توکن‌های ان‌اف‌تی داخل بازی است. در حقیقت اگر خواهان یک کاراکتر ویژه در داخل شبکه باشید، تنها از طریق این ارز دیجیتال می‌توانید آن را خریداری کنید. تیم توسعه‌دهنده در کنار ایجاد تقاضای مناسب، راهکاری را هم برای کاهش توکن‌های موجود در بازار دارد. این کار در نهایت باعث می‌شود تا تعداد توکن‌های بازار کمتر شده و در نتیجه قیمت آن افزایش یابد. این در نوع خود یک امتیاز بسیار ایده‌آل است.

توکن‌های ان‌اف‌تی

توکن‌های توکن‌های ان‌اف‌تی یا همان شخصیت‌های توکن‌های ان‌اف‌تی داخل بازی از دیگر توکن‌های اساسی پلتفرم است. این شخصیت‌ها کاراکترهای مختلفی هستند که در داخل بازی کاربرد دارند. به عبارتی افراد می‌توانند به‌وسیله آن‌ها در بازی‌ها شرکت کرده و در صورت برد، توکن‌های موباکس را به‌عنوان جایزه دریافت نمایند.

خود بازی در ابتدا تعدادی از این توکن‌ها را به کاربر می‌دهد. از طرفی دیگر چنانچه افراد متمایل به خرید شخصیت خاصی باشند، می‌توانند از طریق مارکت آن اقدام نمایند. از طرفی آن‌ها می‌توانند دوباره شخصیت‌ها را از همان طریق به فروش برسانند. این موضوع باعث می‌شود تا منبع درآمد دیگری برای کاربران ایجاد شود.

توکن‌های موباکس
توکن‌های موباکس

تیم پروژه

بنیان‌گذاران موباکس از سال ۲۰۱۸ در فضای غیرمتمرکز بودند. این تیم با انبوهی از تجربه در کدنویسی قراردادهای هوشمند، بیش از ۴ میلیارد دلار را در سراسر برنامه‌های غیرمتمرکز خود را مدیریت کرده است. پلتفرم موباکس، تیم خود را با حضور افرادی از سراسر جهان تشکیل داده است تا یک تیم کاملا بین المللی را برای برنامه‌های خود گرد هم آورد. برنامه‌های غیرمتمرکز قبلی این تیم، به عنوان اولین بازی موفق شناخته شد که معرفی آن در لانچ پد بایننس Binance Launchpad انجام گرفت.

توکنومیک

براساس وبسایت کوین مارکت‌کپ، ارز دیجیتال موباکس سهم ۰.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در رتبه ۲۶۶ بازار قرار گرفته است. کل عرضه در گردش این توکن حدودا ۷۹.۸۵۳ میلیون واحد و عرضه کل آن حدودا ۳۸۹.۱۸۱ میلیارد واحد است و حداکثر ۱ میلیارد توکن دارد.

امنیت شبکه موباکس چگونه تامین می‌شود؟

ارز دیجیتال موباکس بر روی شبکه بایننس اسمارت چین قرار دارد. به همین جهت می‌توان گفت که امنیت بسیار بالایی دارد. از طرفی دیگر خود تیم توسعه‌دهنده هم تمهیدات امنیتی دیگری همچون کیف پول اختصاصی، بازار غیرمتمرکز و… را برای آن قرار داده که در مجموع باعث می‌شود تا این پروژه امنیت بسیار بالایی داشته باشد.

امنیت شبکه ام‌‌باکس چگونه تامین می‌شود؟
امنیت شبکه ام‌‌باکس چگونه تامین می‌شود؟

چه چیزی موباکس را منحصر به فرد می‌کند؟

ترکیبی از دیفای DeFi، بازی‌های بلاک ‌چین و ان‌اف‌تی فرصت‌های منحصربه‌فردی را برای علاقه‌مندان مبتدی و پیشرفته به ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. کسب توکن‌های موباکس از طریق بازی‌های مختلف نسبتا ساده است. علاوه بر این، دیدن یک مدل رایگان بازی همراه با بازی برای کسب درآمد جذاب است. مفهوم دوم در بازی‌های مختلف موفق است، اما اغلب نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه دارد. موباکس رویکرد متفاوتی دارد و یک اکوسیستم قابل دسترسی ایجاد می‌کند. علاوه بر این، اکوسیستم شامل ابزارهایی برای بازی و ایجاد ان‌اف‌تی است که از توسعه‌دهندگان دعوت می‌کند تا امکانات مختلف را ایجاد و کشف کنند. راه اندازی و انتشار بازی‌ها بر روی این پلتفرم می‌تواند راهی مناسب برای توسعه‌دهندگان مشتاق بازی باشد تا نام خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

توکن موباکس را از کجا بخریم؟

ارز دیجیتال موباکس یک توکن کاربردی هست که از آن برای پردازش تراکنش‌های انجام‌شده در پلتفرم‌های گیمینگ ان‌اف‌تی استفاده می‌شود. کاربرانی که قصد خرید توکن موباکس را دارند، می‌توانند از وبسایت این پروژه استفاده کرده و با ارائه جفت ارزهای پشتیبانی شده، توکن موباکس را دریافت کنند. راه دیگری که برای خرید توکن این بازی وجود دارد. استفاده از خدمات صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ است که به راحتی به کیف پول‌های مختلف از جمله تراست ولت و متامسک وصل می‌شود و می‌توانید با پرداختی مقداری بی‌ان‌بی BNB به عنوان کارمزد شبکه بایننس اسمارت چین، توکن موباکس را خریده و به کیف پول خود انتقال دهید. صرافی‌های ارز دیجیتال موباکس عبارتند از:

  • صرافی گیت دات آی تو Gate.io
  • صرافی هوبی گلوبال Houbi Global
  • صرافی پولونیکس Poloniex
  • صرافی PancakeSwap
  • صرافی ال بانک LBank
  • صرافی مکسی MEXC
  • صرافی فمکس Phemex

البته توجه به این نکته لازم است که کاربران ایرانی به علت وجود تحریم‌ها نمی‌توانند در این صرافی‌ها فعالیت کنند. جهت حل این مشکل می‌توانید از پلتفرم معاملاتی اکسکوینو Excoino استفاده کنید که از رمزارزهای متعددی پشتیبانی می‌کند.

کیف پول‌های موباکس

سهولت در نگه‌داری از یک ارز دیجیتال را می‌توان از دیگر فاکتورهایی دانست که بسیاری از سرمایه‌گذاران در زمان خرید بدان دقت می‌کنند. در حقیقت آن‌ها تمایل دارند تا قبل از خرید یک ارز دیجیتال، شیوه نگه‌داری آن را بدانند. این موضوع به آن‌ها کمک می‌کند تا از گزینه‌های محبوب‌تر را به شیوه‌ای مناسب شناسایی کنند. ارز دیجیتال موباکس در این زمینه، شرایط بسیار ایده‌آلی دارد. این ارز بر بستر شبکه بایننس چین ارائه شده است. لذا هر کیف پولی که از این شبکه پشتیبانی کند، می‌تواند برای نگهداری از این ارز و توکن‌های آن هم مناسب باشد. بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال موباکس به شرح ذیل است:

  • کیف پول متاماسک Metamask
  • کیف پول بایننس چین والت Binance Chain wallet
  • کیف پول تراست والت Trust Wallet
  • کیف پول اتمیک والت Atomic Wallet
  • کیف پول مت والت Math Wallet

اگر شما قصد نگه‌داری یا معامله ارز دیجیتال موباکس را دارید، باید کیف پولی امن را انتخاب کنید. کیف پول اکسکوینو امنیت بالا را برای ارزهای شما تامین می‌کند و با نگهداری دارایی خود در کیف پول‌های اکسکوینو می‌توانید در هزینه‌ها و کارمزدهای خود صرفه‌جویی کنید. از طرفی به دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها، بسیاری از کیف پول‌های موجود به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند، اما کیف پول اکسکوینو خطر تحریم شدن را برای کاربران نخواهد داشت. با توجه به این موارد پیشنهاد می‌دهیم که برای نگه‌داری از رمز ارزهای خود کیف پول اکسکوینو را انتخاب کنید.

کیف پول‌های موباکس
کیف پول‌های موباکس

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال موباکس

پروتکل موباکس بهترین ییلد فارمینگ در حوزه دیفای را با ان‌اف‌تی‌های بازی ترکیب می‌کند و یک اکوسیستم واقعا رایگان برای بازی و کسب درآمد ایجاد می‌کند. ترکیب دو حوزه جذاب درآمد‌زایی مبتنی بر بلاک چین یعنی ییلد فارمینگ و گیمینگ باعث محبوبیت قابل‌توجه این رمز‌ارز و رشد صعودی آن از ابتدای معرفی تاکنون شده است. موباکس می‌تواند به صورت یک ان‌اف‌تی فعال دربازی‌ها و بلاک‌چین‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. به نظر می‌رسد موباکس در آینده و به صورت حرفه‌ای‌تر نسل جدید از بازی‌ها را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند در کنار بازی‌کردن به کسب درآمدی مطمئن و ذخیره سرمایه خود در بستر بلاک ‌چین بپردازند.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال موباکس در سال ۲۰۲۴ – ۲۰۲۲

با توجه به تحلیل‌های تکنیکال بر روی داده‌های قیمت گذشته موباکس، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۲ قیمت این ارز به ۲.۷۳ دلار برسد. قیمت موباکس می‌تواند به حداکثر ۳٫۳۲ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۲.۸۲ دلار برسد.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت موباکس در سال ۲۰۲۳ به حداقل ۴.۱۴ دلار برسد. قیمت موباکس می‌تواند به حداکثر سطح ۴.۷۷ دلار با میانگین قیمت ۴.۲۶ دلار برسد.

با توجه به قیمت پیش‌بینی‌شده و تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۴ قیمت موباکس به حداقل سطح ۵.۸۴ دلار برسد. قیمت موباکس می‌تواند با میانگین قیمت معاملاتی ۶.۰۱ دلار به حداکثر سطح ۷.۱۲ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال موباکس در سال ۲۰۲۷ – ۲۰۲۵

انتظار می‌رود قیمت موباکس در سال ۲۰۲۵ به حداقل ارزش ۸.۶۰ دلار برسد. قیمت ارز دیجیتال موباکس می‌تواند به حداکثر ۱۰.۲۱ دلار با میانگین قیمت ۸.۹۰ دلار برسد.

پیش‌بینی می‌شود قیمت موباکس در سال ۲۰۲۶ به پایین‌ترین ارزش ممکن یعنی ۱۲.۰۸ دلار برسد. طبق داده‌ها، قیمت ارز موباکس می‌تواند به حداکثر ارزش ۱۵.۰۳ دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده ۱۲.۴۳ دلار برسد.

با توجه به تحلیل‌های تکنیکال در مورد داده‌های قیمت موباکس در سال ۲۰۲۷ حداقل قیمت این ارز دیجیتال در حدود ۱۷.۳۹ دلار پیش‌بینی می‌شود. ارزش قیمت توکن موباکس با میانگین ارزش معاملاتی ۱۷.۸۹ دلار می‌تواند به حداکثر ۲۱.۱۸ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال موباکس در سال ۲۰۳۰ – ۲۰۲۸

پیش‌بینی می‌شود که حداقل قیمت موباکس در سال ۲۰۲۸ تقریبا ۲۴.۶۰ دلار باشد. قیمت رمز ارز موباکس می‌تواند به حداکثر ارزش ۲۹.۹۸ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۲۵.۴۹ دلار در طی همان سال ۲۰۲۸ برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال موباکس تا سال ۲۰۳۰

طبق پیش‌بینی قیمت موباکس و تحلیل‌های تکنیکال، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۹ قیمت این ارز به حداقل قیمت ۳۹.۰۱ دلار برسد. قیمت موباکس می‌تواند به حداکثر قیمت ۴۳.۵۳ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۴۰.۰۳ دلار برسد.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت موباکس در سال ۲۰۳۰ به حداقل ارزش ۵۷.۲۹ دلار برسد. قیمت موباکس می‌تواند به حداکثر ارزش ۶۷.۲۰ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۵۹.۲۰  دلار در طی سال ۲۰۳۰ برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال موباکس
بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال موباکس

سخن نهایی

از آنجا‌ که هدف ارز دیجیتال موباکس، فراهم‌ کردن پلتفرمی مناسب برای کاربران است، تیم توسعه‌دهنده آن روزبه‌روز برای بهبود آن می‌کوشد. به همین دلیل، انتظار می‌رود در آینده‌ای نه ‌چندان دور، قیمت این ارز رشد مناسبی را تجربه کند. همچنین، به دلیل استقبال زیادی که از حوزه دیفای و ان‌اف‌تی صورت گرفته است می‌توان به افزایش قیمت این ارز دیجیتال در آینده امیدوار بود.

همچنین ببینید

همه‌چیز در مورد نوآوری‌های ارز دیجیتال کسپا (KASPA)

این روزها کمتر کسی است که به بازار رمزارزها علاقه داشته باشد و حداقل یک‌بار …

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

معرفی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا

ارز دیجیتال با پشتوانه طلا، توکن‌های با پشتوانه طلا یا رمزارزهای با پشتوانه طلا، گروهی …

آموزش نحوه انتقال و کارمزد جابه‌جایی رمزارز تتر

رمزارز Tether نوعی ارز دیجیتال از دسته‌بندی استیبل‌کوین‌ها است. این ارز با نماد USDT که …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.