چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

ارز دیجیتال کرونو تک Chrono.tech چیست و چه آینده ای دارد ؟

صنعت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال راه‌حل‌های متفاوتی در زمینه‌های متفاوت ارائه کرده است؛ از تراکنش‌های مالی و قراردادهای هوشمند، تا ثبت آثار هنری، متاورس و غیره. ارز دیجیتال کرونو تک Chrono.techبه منظور ارائه خدمات در زمینه مشاغل و ارتباطات تجاری با پیمانکاران ایجاد شده است تا با راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک‌چین، فرایند استخدام منابع انسانی با روشی هوشمندانه آسان‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر انجام شود. در این مقاله می‌خواهیم به نحوه ارائه خدمات این شرکت بلاک‌چینی استرالیایی بپردازیم.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال کرونو تک
تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال کرونو تک

تاریخچه و تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال کرونو تک

ارز دیجیتال کرونو تک در سال ۲۰۱۶ با هدف تغییر نحوه دسترسی افراد به مشاغل و ارتباط کسب و کارها با پیمانکاران در سیدنی استرالیا تاسیس شد. از همان زمان Chrono.tech مجموعه‌ای از ابزارها و خدمات برای تسهیل استخدام و پرداخت صورتحساب‌ها را توسط پلتفرم استخدام نیروی انسانی LaborX در صرافی TimeX ارائه کرد.

سه نفر اصلی هیات مدیره کرونو تک سرگئی سرجینکو Sergei Sergienko، مدیر اجرایی شرکت، آندری پتروشکو Andrey Petrushko، مدیر ارشد اجرایی و سایپولا شیاخانوف Saypulla Sheykhanov، مدیر فنی هستند. به غیر از هیات مدیره، در حال حاضر تیم کرونو تک شامل ۲۲ نفر واحد توسعه و ۱۰ نفر در بخش‌های تحقیقات، خلاقیت، اجرایی و توسعه کسب و کار مشغول به کار هستند.

ماموریت کرونو تک

کرونو تک می‌خواهد فرصت‌های شغلی کوتاه مدت را مانند سایر خدمات آنلاین دیگر به آسانی در اختیار کاربران قرار دهد و بر آن است تا روند استخدام افراد حرفه‌ای را برای بخش منابع انسانی شرکت‌ها با استفاده از فناوری بلاک‌چین تقویت کند. شرکت کرونو تک به فریلنسرهای freelances سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا بهترین و امن‌ترین مشاغل را پیدا کرده و آنان را نسبت به امنیت پرداخت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن مطمئن سازند.

چشم‌انداز ارز دیجیتال کرونو تک برای جهانی است که هر کسی در آن می‌تواند به راحتی کار پیدا کرده و مشاغل نیز می‌توانند افراد مورد نیاز خود را با دور زدن واسطه‌ها، هزینه‌ها و بدون نگرانی در خصوص ناکارامدی بخش جذب نیروی انسانی پیدا کنند.

اکوسیستم این شرکت به گونه‌ای طراحی شده است که نحوه دسترسی افراد به مشاغل و ارتباط کسب و کار با پیمانکاران را بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی افراد تغییر دهد.

توکن‌های ارز دیجیتال کرونو تک
توکن‌های ارز دیجیتال کرونو تک

توکن‌های ارز دیجیتال کرونو تک (TIME)

برای توسعه و عملکرد سیستم کرونو بانک ChronoBank، یک فاز جذب سرمایه به عنوان فروش عمده ایجاد شد. در این فاز، افراد می‌توانستند توکن‌ TIME را در یک قیمت معین شده خریداری کنند. توکن TIME به دارندگان این توکن اجازه ورود به عملیات سیستم ChronoBank را می‌دهد، به این معنی که دارندگان توکن TIME با دسترسی پیدا کردن به عملکردهای منحصر به فرد موجود در سیستم، از امکانات ویژه‌ای از جمله: ایجاد انواع پلتفرم‌ها، ایجاد دارایی‌ها و کمپین‌های فروش عمده، خرید مجدد توکن‌های ERC20، ایجاد و حذف کیف‌پول و شرکت در رای گیری‌های مربوط به تصمیم‌گیری‌ها در خصوص سیستم ChronoBank می‌توانند استفاده کنند.

توکن TIME با استفاده از اکوسیستم اتریوم، از استاندارد توکن‌های ERC-20 استفاده می‌کنند. تعداد کل توکن‌های قابل عرضه تایم ۷۱۰.۱۱۳ واحد است که تمامی این توکن‌ها عرضه شده و در گردش هستند.

توکن‌های ارز دیجیتال کرونو تک TIME را از کجا خریداری کنیم؟

توکن‌های ارز دیجیتال کرونو تک TIME را می‌توان در اکثر صرافی‌ها و بروکرهای معتبر جهان خرید و فروش کرد. از جمله صرافی‌های معروف پشتیبانی کننده بیفای فایننس می‌توان به اکسکوینو (Excoino)، کوکوین (KuCoin)، کوینبیس اکسچنج (Coinbase Exchange) و گیت (Gate.io) اشاره کرد. توکن TIME در این صرافی‌ها و بروکرها با جفت ارزهای تتر (USDT)، بیت‌کوین (BTC) و اتر (ETH) قابل معامله است.

نحوه ذخیره سازی و کیف پول TIME

از جمله کیف پول‌های اصلی پشتیبانی کننده توکن TIME که امکان نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال کرونو تک را به کاربران خود می‌دهند کیف پول اکسکوینو (Excoino)، یونی سواپ (Uniswap) و لجر (Ledger) است.

آینده ارز دیجیتال کرونو تک
آینده ارز دیجیتال کرونو تک

 آینده ارز دیجیتال کرونو تک (TIME)

سرویس ارائه شده توسط کرونو تک یک سرویس منحصر به فرد در حوزه فناوری بلاک‌چین است. به همین خاطر اگر اعتماد و تقاضای کافی برای این اکوسیستم به مرور زمان در بین سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال افزایش پیدا کند، به راحتی می‌تواند خدمات شایانی به بخش منابع انسانی شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف ارائه کند. از سوی دیگر، به نوعی کرونو تک نخستین شرکت ارائه دهنده چنین خدماتی است و همین امر به مرور زمان می‌تواند به اعتبار این شرکت نیز بیافزاید.

پیش بینی قیمتی توکن TIME

بالاترین قیمت تاریخی ثبت شده برای توکن TIME حدود ۵۶۹ دلار در ژانویه ۲۰۲۲ بوده است. بر اساس پیش‌بینی سایت technewsleader.com قیمت ارز دیجیتال کرونو تک تا سال ۲۰۲۳ به محدوده ۶۰ دلار، تا سال ۲۰۲۵ به محدوده ۱۳۴ دلار، تا سال ۲۰۳۰ به بیش از ۸۹۵ دلار و تا سال ۲۰۳۱ به بیش از ۱۲۷۶ دلار خواهد رسید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.