چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
بیانیه اکسکوینو

بیانیه اکسکوینو در رابطه با شایعه بسته شدن درگاه «ریالی» صرافی‌های «رمز ارزی»

اکسکوینو متعلق به شرکت دانش بنیان «آرین داده پیوسته ایرانیان»، به عنوان یکی از کاربردی‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی رمز ارز در ایران از سال 96 تاکنون با مجوز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به طور مستمر در این حوزه فعالیت می‌کند. طی این مدت تحت هر شرایطی و با وجود موانع متعدد، اکسکوینو توانسته حافظ سرمایه و دارایی کاربران خود باشد و هر روز با ارائه فیچرهای جدید، در راستای کسب رضایت آن‌ها تلاش کرده است.

خبر یا شایعه

متاسفانه اخبار ضد و نقیضی درباره اختلال در فعالیت درگاه‌های ریالی پلتفرم‌های رمز ارزی کشور منتشر شده است. مقابله با قانون‌شکنی برخی «به ظاهر» فعالان این حوزه نیز با وجود اینکه هیچ گونه ارتباطی با مسئله درگاه پرداخت صرافی‌ها نداشته؛ باعث تشدید نگرانی بسیاری شده است. تمام این موضوعات ما را بر آن داشت تا به‌عنوان مسئول سرمایه‌های شما کاربران محترم اکسکوینو، توضیحاتی را برای رفع ابهامات ارائه کنیم.

امنیت دارایی‌ها در پیشرفته‌ترین زیرساخت‌ها

اکسکوینو مانند تمام پلتفرم‌های برتر بین‌المللی، ذخیره دارایی رمز ارزی کاربران روی بلاک چین و سرورهای کلود را فراهم کرده و از این طریق امنیت سرمایه آن‌ها را ضمانت می‌کند. لذا تصمیمات داخلی در حوزه ریال هیچ گونه تاثیری بر دارایی رمز ارزی کاربران اکسکوینو نخواهد داشت. در واقع سرویس شارژ ریالی اکسکوینو از سرویس‌های رمز ارزی (کیف پول‌ها، معامله و ترید) کاملا مستقل بوده و تحت هر شرایطی امکان معامله و استفاده از کیف پول‌های اکسکوینو فراهم خواهد بود.

امکان شارژ ریالی بدون استفاده از درگاه‌ها در اکسکوینو

از سوی دیگر هیچ ابلاغیه قانونی مبنی بر اختلال در این حوزه وجود نداشته و تمام درگاه‌های اکسکوینو مانند گذشته درحال ارائه خدمات هستند. با این وجود، حتی در صورت اختلال در درگاه‌های پرداخت ریالی، شما همچنان می‌توانید از طریق پرداخت آفلاین (با استفاده از شماره حساب و شبا) اقدام به شارژ ریالی کیف پول خود کنید. گفتنی است فرایند تسویه ریالی در اکسکوینو تابه‌حال دچار اختلال نشده و تحت هر شرایطی همچنان به ارائه تسویه مستقیم ریالی ادامه خواهد داد.

شفافیت فعالیت اکسکوینو در چهارچوب قانون

لازم به ذکر است که اکسکوینو از تصویب هرگونه لایحه یا قانون رسمی که با همفکری فعالان این عرصه شکل گرفته باشد نه تنها حمایت می‌کند، بلکه شفافیت قانون را اصلی‌ترین راه توسعه این صنعت سودآور می‌داند. البته، ناگفته نماند که مقررات مشخصی در این باره به تصویب نرسیده؛ لذا تمامی فعالیت‌های اکسکوینو تاکنون در چهارچوب قوانین رسمی کشور بوده است.

 

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

19 نظرات

  1. تشکر از زحمات شما

  2. سپاس از شما

  3. خدا قوت به همه تیم اکسکوینو. فقط کاش بخش پشتیبانیتون بهتر بود 🙏🙏

  4. لطفا اگه اتفاقی قرار هست بیوفته قبلش خبر بدین مردم پولاشون رو بکشن بیرون. دیگه چیزی برامون نمونده همه تو بورس به فنا رفت

    • الهام جمشیدیان

      درود
      هنوز هیچ ابلاغیه یا لایحه رسمی در این زمینه وجود ندارد. به محض انتشار هرگونه خبر یا قانون رسمی، مراتب را به استحضار شما خواهیم رساند.

  5. تاریخ تو ایران اگه تکرار نشه جای تعجبه
    قضیه دوش حمام
    لباس آستین کوتاه
    ویدئو و نوارهاش
    اینترنت و شبکه های اجتماعی
    فرمول خوبیو پیش گرفتیم خلاصه واسه عقب موندن از دنیا …

  6. سلام خسته نباشید
    یعنی اگر تصویب شد که درگاه بسته میشه دیگه نمیشه خرید و فروش رو انجام داد؟

    • الهام جمشیدیان

      درود
      شما در حال حاضر هم می‌توانید از طریق واریز با شماره حساب یا شبا و «بدون استفاده از درگاه»، به کیف پول خودتان ریال واریز کنید. این ویژگی در بخش واریز افلاین در پنل کاربری شما در دسترس است. همچنین، بخش معامله و ترید اکسکوینو از سرویس ریالی کاملا مجزا بوده و تحت هر شرایطی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

  7. بهترین هستید و خواهید بود.خاطرمان در کنار شما جمع است و خواهد بود

    • الهام جمشیدیان

      هدف اکسکوینو جلب رضایت شماست و در این راه تمام تلاش خود را به عمل می‌آوریم.

  8. ممنون از اطلاع رسانی شفاف تون
    لطفاً در این شرایط خاص که هرروز خبرهای ضد و نقیضی درباره اختلال در فعالیت درگاه‌های ریالی پلتفرم‌های رمز ارز ازطریق رسانه ها اعلام میشه، بیانیه های صرافی اکسکوینو در این خصوص رو اطلاع رسانی کنید تا کاربران احساسی تصمیم نگیرن که در نهایت به خروج سرمایه از این صرافی منجر بشه

    • الهام جمشیدیان

      درود و سپاس از همراهی شما
      اکسکوینو برای حفظ آرامش خاطر کاربران و برطرف کردن تشویش به وجود آمده تمام تلاش خود را به عمل می‌اورد.

  9. سلام
    گروه همیشه پر تلاش اکسکوینو واقعا بی نظیر هستید.با این همه موانع در حوضه کریپتو ،من بدون کوچکترین مشکل از خدماتتون استفاده میکنم.با آرزوی موفقیت برای گروه اکسکوینو

  10. لطفاً در خصوص این آگهی (بازداشت کلاهبردار کریپتو ارتباطی به صرافی‌های رمز ارز ندارد) برای شفافیت موضوع نزد کابران صرافی اکسکوینو توضیحات لازم به عمل بیارید تا سوء برداشت نشه

    بازداشت کلاهبردار کریپتو ارتباطی به صرافی‌های رمز ارز ندارد

    اعضای «توکن» غیرقانونی، بدون پشتوانه و غیرمعتبر BRG به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و با دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی، دستگیر شدند. مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری با انتشار بیانیه‌ایی، ضمن تایید بازداشت کلاهبردار رمز ارز «سینا استوی»، از کاربران ایرانی خواست تا کلاهبرداری صورت گرفته را از فعالیت سایر بازیگران دلسوز حوزه رمز ارز که مایل به فعالیت توام با دانش و آگاهی در چارچوب قانون هستند، تفکیک نمایند. این بیانیه می‌افزاید: با عنایت به نوظهر بودن پدیده رمز ارز، رصد و پایش فعالان این حوزه و برخورد قانونی با جولان مفسدین در اقتصاد دیجیتال متوقف نخواهد شد.

    • الهام جمشیدیان

      درود
      اخبار و رویدادهای مربوط به این موضوع در اخبار روزانه اکسکوینو به طور کامل پوشش داده شده و هر اتفاق جدیدی نیز سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

  11. من در این سایت ،صرافی ،عضو هستم و خیلی هم راضی هستم. و تشکر میکنم از زحمات همه اعضای زحمتکش اکسکوینو .
    فقط
    پشتیبانی خیلی ضعیفی دارد
    اصلا جواب تیکهای ارسالی را نمیدهند .
    من حتی نمیخواستم اینجا عنوان کنم به ناچار الان …🙏
    اگر پشتیبانی ۲۴ساعته باشه خیلی قویتر میشه.

    • الهام جمشیدیان

      درود و سپاس از همراهی شما
      متاسفانه تعداد زیادی از همکاران ما در بخش پشتیبانی به ویروس کرونا مبتلا شدن و به همین دلیل فرایند با کندی مواجه شده. اکسکوینو در تلاشه که سریعا زیرساخت‌ها ی لازم برای برطرف کردن این نارضایتی را ایجاد کند.

  12. سید موسی رضائیان

    پاک کردن صورت مسئله به جای قانونمد کردن و ارائه راهکار درست راحت ترین کاری است که در حال انجام دادنش هستند – احراز هویت کردیم – کد ملی دادیم – با آدرس محل سکونت و تلفن ثابت و مشخصات حساب و…. که کاری قانونی انجام بدهیم که خیالمان راحت باشد – که اگر بعد یک سال دو سال سرمایه گذاری مان جواب داد و سودی بردیم پولش را قانونی خرج کنیم – این تصمیمات غیر کارشناسی تنها باعث می شود که این گونه فعالیت ها زیر زمینی بشود و لا غیر

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.