پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
امنیت بیش‏تر ارزهای دیجیتال

امنیت بیش‏تر ارز دیجیتال

امنیت بیش‏تر ارزهای دیجیتال به وسیله‏‌ی شرکت‌‏‏های امنیتی در روسیه

امنیت بیش‏تر ارزهای دیجیتال

کیف پول های سخت افزاری

در یک سال اخیر در سراسر دنیا شاهد گسترش و توسعه‏‌ی ارز دیجیتال بوده‎ایم به طوری که تعداد زیادی از افراد در آمدهای خود را در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‏‌نمایند که این روند هر روز بیش‏تر از دیروز در حال گسترش است. روش‌‏های زیادی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد، از جمله می‌‏توان آنلاین بوده و از طریق صرافی‌‏های اینترنتی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال نمود که این کار توسط کیف پول های دیجیتالی انجام می‌‏شود.

همچنین می‏‌توان به صورت آفلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتالی اقدام نمود. بدین صورت که این کار را می‌‏توان با استفاده از کیف پول‌‏های سخت افزاری انجام داد که دیگر نیازی به وجود اینترنت و شرایط دیگر نمی‌‏باشد. یعنی در واقع ارز دیجیتال خود را در کیف پول‌‏های خود حمل می‌‏کنیم.

مزیت کیف پول سخت‌افزاری بر نرم‌افزاری

کیف پول‏ های سخت افزاری نسبت به انواع نرم افزاری خود دارای مزایا و ویژگی‌‏های متمایزی هستند. با داشتن کیف پول‌‏های سخت افزای دیگر نگران هک شدن و یا ویروس و یا گم کردن اطلاعات آنلاین خود نیستید ولی با وجود این مزایا کیف پول سخت افزاری دچار برخی مشکلات مخصوص به خود نیز است. از جمله‌‏ی این مشکلات به سرقت فیزیکی کیف پول می‏‌توان اشاره کرد.

حمله به دارندگان کیف پول سخت افزاری

اخیراً در روسیه، چند مورد حمله به دارندگان کیف پول سخت افزاری گزارش شده است. این افراد بیش‏تر در حین معامله و تبادل ارز دیجیتال مورد حمله و دستبرد قرار گرفته‌اند. حتی در برخی از گزارش‏‌ها آمده است که تعدادی از این افراد توسط مهاجمان ربوده شده و حساب‌‏های کیف پول‌شان خالی شده است که بیش‎ترین میزان دزدی در یک معامله گزارش شده است که مقدار آن 100 میلیون دلار بوده است. در این شرایط پلیس روسیه به دلیل عدم تصویب قوانین خاص در مورد ارزهای دیجیتالی نمی‌‏تواند به بررسی این اتفاقات بپردازد و در واقع مهاجمان به کار خود به راحتی ادامه می‌‏دهند.

تبادل فیزیکی ارز دیجیتال

در این بین شرکت‏‌های امنیتی خصوصی دست به عمل شده و برای مقابله با این شرایط، امکانات و خدمات خاصی را برای مبادله کنندگان ارزهای دیجیتال در نظر گرفته‌اند. به طوری که فرد سرمایه‌گذار می‌‏تواند برای خود به تعداد ساعت مشخص افرادی را برای فراهم سازی امنیت مالی و جانی کرایه نماید و در حین تبادل فیزیکی ارز دیجیتال با امنیت کامل این کار را انجام دهد. این افراد با نرخ مشخصی کار می‏‌کنند و بر اساس سختی و تعداد ساعت کار دستمزدهای خود را دریافت می‏‌کنند. گران‌ترین خدمت شرکت‌‏های امنیت خصوصی، فراهم نمودن ماشین مخصوص برای کارفرما است تا وی بتواند در امنیت کامل به محل تبادل ارز دیجیتال رفته و معامله‌‏ی خود را به راحتی انجام دهد.

این عمل و رویکرد باعث شده است تا میزان امنیت و آرامش در زمینه‏‌ی تبادل ارز دیجیتال در کشور روسیه بالاتر رود و افراد نسبت به سرمایه‌گذاری در این زمینه علاقه مندتر گردند چرا که می‏‌توانند در محیطی سرشار از آرامش و بدون هیچ دغدغه‏‌ای کار خود را انجام داده و تجارت خود را گسترش دهند. از آن جایی که روسیه یکی از ارکان تأثیر گذار جهانی است، این رویکرد مثبت در این کشور می‏‌تواند تأثیرات بسیار خوب و امیدوار کننده‌‏ای را بر بازار ارز دیجیتال داشته باشد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.