تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین

قبل از شروع تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بیت کوین، بد نیست نگاهی به پروژه لیبرا بیندازیم و بازخوردهای افراد مختلف در مورد این ارز دیجیتال را مطالعه کنیم.

وزرای مالی کشورهای عضو گروه G7 درباره پروژه لیبرا ابراز نگرانی کردند و اظهار داشتند: اگر این پروژه به درستی راه‌اندازی و تنظیم نشود، منجر به فروپاشی سیستم مالی جهان خواهد شد.. اعضای این گروه مخالفت خود را با شرکت‌های خصوصی که قادر به کنترل ارز دیجیتال خود نیستند اعلام کردند.

از سمت دیگر، این پروژه توسط برخی افراد نیز تحت حمایت قرار گرفت. رئیس بانک مرکزی آلمان که قبلا تمایل چندانی به دنیای ارزهای دیجیتال نداشت گفت: در ادامه اظهارات گروه G7، قانونگذراران نباید قبل از تلاش لیبرا برای اثبات خود، آن را به چالش بکشند. وی افزود: اگر ارز دیجیتال لیبرا موفق به دستیابی به اهداف خود شود، می‌تواند تبدیل به پروژه بسیار جذاب برای کاربران شود.

ارز دیجتال لیبرا حتی قبل از شروع به کار خود، سازوکار انتقال پول بین مرزی را به چالش کشید.  مدیر عامل شرکت بلک راک ( blackrock )، بزرگترین شرکت مدیریت مالی جهان که پیش از این حمایت آشکار خود را از این پروژه اعلام نکرده بود در صحبت‌های خود اظهار کرد: با استفاده از این تکنولوژی، کارمزد پنج تا ده درصدی برای انجام معاملات برون مرزی ارزش خود را از دست خواهد داد.

حالا سری بزنیم به بازار این روزهای ارز دیجیتال بیت کوین

بیت کوین همچنان جایگاه خود را به عنوان قدرتمند ترین ارز دیجیتال بازار رمزارزها حفظ کرده است، شیب زیر شاخص میانگین متحرک ساده ( SMA ) به سرعت بهبود یافت و به شاخص میانگین متحرک نمایی ( EMA ) 20 روزه رسید. این موضوع به افزایش تقاضا در سطوح پایین اشاره می‌کند ولی به هر حال خرس‌ها در تلاشند تا از شاخص میانگین متحرک 20 روزه دفاع کنند.

تحلیل قیمت بیت کوین

اگر جفت ارز دلار/بیت کوین واگرایی در جهت رسیدن به سطوح پایین را تجربه کنند و به محدوده  9,080 دلار نزدیک شوند، شاهد یک تغییر در روند شکل گرفته در نمودار این ارز دیجیتال خواهیم بود. در این صورت سطح حمایت بعدی 7,451.63 دلار پیش بینی می‌شود و شاخص میانگین متحرک نمایی 20 روزه رو به پایین حرکت خواهد کرد همچنین  شاخص قدرت نسبی هم با حرکت به محدوده زیر 50،  بازار را به سمت خرس‌ها متمایل خواهد کرد.

از طرف دیگر اگر کاهش قیمت بیت کوین تا مرز 9,080 دلار ادامه داشته باشد و از این منطقه پایین‌تر نرود و گاوها شاخص میانگین متحرک 20 روزه را بالا نگه دارند، می‌توانند تا حدودی تسلط خود بر بازار را افزایش دهند. این کاهش قیمت به عنوان موقعیت خرید به شمار می‌رود ولی تا شکل گیری کامل این روند نزولی موقعیت‌های خرید، منطقی به نظر نمی‌رسند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا