قیمت بیت کوین

دماسنج بازار: هفته سوت و کور بازار

طبق روال، این بار هم در دماسنج بازار سراغ تغییرات قیمتی دارایی‌ها رفتیم. آمارها نشان می‌دهد که در هفته گذشته بازار بیشتر دارایی‌ها مثل دلار، سکه و بیت‌کوین تغییرات قیمتی خاصی نداشته‌اند.

به گزارش اکسکوینو، یک هفته دیگر هم گذشت ولی این بار برخلاف هفته‌های گذشته، قیمت دلار، سکه و حتی شاخص بورس تهران و خودرو تغییر قیمتی قابل‌توجهی نداشتند.

ولی اوضاع برای بیت‌کوین کمی متفاوت از دارایی‌های دیگر است. بیت‌کوین فقط در همین هفته، بیشتر از 7 درصد کاهش قیمت داشته است. سال میلادی 2022 در حالی آغاز شد که بیت‌کوین همچنان در بازه قیمتی 46 هزار دلار در حال نوسان است. قیمت بیت‌کوین نسبت به یک ماه گذشته هم با کاهش حدود 18 درصدی مواجه است.

در حال حاضر دو نگاه متفاوت نسبت به آینده بیت‌کوین در سال جدید میلادی وجود دارد. بخش بزرگی از کارشناسان باور دارند که بیت‌کوین در سال 2022 به رشد قیمت خود بازمی‌گردد و حتی اهدافی مثل 100 هزار دلار را برای آن پیش‌بینی می‌کنند.دسته‌ای دیگر از تحلیلگران هم می‌گویند بیت‌کوین ممکن است تا قیمت‌های پایین‌تر مثل 28 هزار دلار سقوط کند. باید منتظر ماند و دید که کدام پیش‌بینی درست از آب در می‌آید!

دلار و سکه هم که طبق بیشتر مواقع باهم رشد یا کاهش قیمت را تجربه می‌کنند و چسبندگی قیمتی بالایی دارند، این هفته تغییر محسوسی نسبت به 7 روز پیش نداشتند. به نظر می‌رسد بازار دلار و طلا همچنان چشم انتظار نتایج مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب است، اما فعلا خبر خاصی در بازار نیست.

شاخص بورس هم گویا خیال ندارد به مقاومت بالای یک میلیون 500 واحد برگردد. این شاخص در حالی که هفته گذشته در مسیر صعودی قرار گرفته بود، حالا باز هم کاهش داشته است. در بازار مسکن و خودرو هم مثل دلار، نوسان قیمتی خاصی در یک هفته و حتی ماه گذشته دیده نمی‌شود.

توصیه می‌کنیم برای اطلاع از جزئیات بیشتر تغییرات قیمت در بازه‌های مختلف، اسلایدهای زیر را مشاهده کنید.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.