اکسکوینو امیرکبیر

دانشگاه امیر کبیر با همکاری اکسکوینو برگزار می‌کند: نخستین دوره آموزشی مبانی بلاکچین و رمزارزها در ایران

حدود یک ماه پس از امضای تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه امیرکبیر و شرکت اکسکوینو در حوزه بلاکچین و رمز ارز، نخستین دوره آموزشی بلاکچین در ایران توسط دانشگاه امیرکبیر و با همکاری اکسکوینو برگزار می‌شود.

به گزارش اکسکوینو، دوره آموزشی مبانی بلاکچین و رمز ارزها برای اولین بار است که در ایران برگزار می‌شود. تدریس این دوره توسط اساتید هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر انجام خواهد شد.

به دلیل اهمیت روز افزون فناوری بلاکچین و رمز ارز در جهان و کاربرد‌های متنوع این بخش در صنایع مختلف، آینده درخشانی پیش‌روی این فناوری است. اما در ایران هنوز دوره‌های جامع و آموزشی درباره این حوزه اجرا نشده است.

بنابراین، اکسکوینو با استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه امیرکبیر تلاش کرده است تا با برگزاری دوره مبانی بلاکچین، به آشنایی دانشجویان و محیط آکادمیک ایران با این فناوری کمک کند. این دوره با هدف استفاده از ظرفیت‌های بالای بلاکچین در کشور انجام می‌شود.

شرکت اکسکوینو سال‌هاست در حوزه مبادله رمز ارزها و خدمات آن فعالیت می‌کند و تخصص لازم را در مجموعه خود داراست. از این رو، تصمیم اکسکوینو این بود تا با ادغام این تخصص و ظرفیت‌های علمی اساتید و هیئت‌های علمی داشنگاه امیرکبیر، یک دوره جامع آموزشی در زمینه بلاکچین و رمز ارز در کشور برگزار کند.

همکاری مشترک سامانه اکسکوینو با دانشگاه‌های امیرکبیر برای هم‌افزایی و تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه بلاک‌چین و رمز ارز خواهد بود. در این مسیر، پایان‌ نامه‌های مشترک، انعقاد پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، بورسیه دانشجویان توسط این هلدینگ انجام می‌شود.

اکسکوینو با نام تجاری توسعه فناوری آرین داده پیوسته ایرانیان «توفاد»، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان در زمینه خدمات رمز ارزها آغاز کرد. این شرکت به دلیل خدمات ارزنده خود از جمله ارائه کیف پول‌های رایگان و امن به کاربران برای انواع رمز ارزها؛ از سوی معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست‌جمهوری، به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان رمز ارزها در کشور انتخاب شد.

هدف اکسکوینو، ایجاد بستری امن و رایگان جهت انجام معاملات رمزارزها، آگاهی‌بخشی به فعالان این حوزه و شناخت بیشتر کاربران است. پلتفرم اکسکوینو توانسته است با بهره‌گیری از تیمی متشکل از متخصصین حوزه فناوری‌، امنیت‌، شبکه و محتوا در زمینه رمزارز‌ها و ارائه مطالب آموزشی و تحلیلی، در راستای برآورده ساختن اهداف خود گام بردارد.

این دوره قرار است در 16 جلسه آموزشی و 3 کارگاه، جمعا 30 ساعت برگزار شود. زمان دوره  از 15 شهریور تا 10 مهر خواهد بود. هزینه این دوره یک میلیون و 200 هزار تومان است و دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی، از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند شوند.

اگر می‌خواهید تسلط کامل بر مفاهیم و مبانی فناوری بلاکچین و رمز ارزها داشته باشید، این دوره مناسب شما است.

 به دلیل محدودیت ظرفیت در این دوره، علاقه‌مندان می‌توانند تا قبل از 15 شهریور، از طریق این لینک ثبت نام کنند.

همچنین ببینید

بلاکچین و تبلیغات

چطور بلاک‌چین صنعت تبلیغات آنلاین را متحول می‌کند؟ – پادکست

بلاک‌چین یه فناوری زیرساختیه که خیلی چیزا رو در زندگی ما تغییر داده. تبلیغات آنلاین …

صنعت خودرو

انقلاب بلاک چین در انتظار صنعت خودرو – پادکست

حالا با توسعه صنعت بلاک‌چین در سراسر جهان، این فناوری به حوزه‌های مختلفی وارد شده …

سیگنال کریپتو

میشه پراید رو با این وضع بازار پورشه کرد؟ – پادکست

چیزی تا پایان سال میلادی باقی نمونده و تایلر سوپ (Tyler Swope)، یوتیوبر مشهور، از …

ارزهای برتر

قسمت اول / کدام ۱۰ ارز در سال ۲۰۲۲ ما رو میلیاردر می‌کنند؟ – پادکست

فقط چند روز دیگه تا پایان سال ۲۰۲۱ باقی مونده و فرصت خوبیه که با …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.