سولانا با رشد ۳۰ درصدی سعی دارد از ریپل و کاردانو پیشی بگیرد

قیمت سولانا در بازار رمزارزها، در یک دوره زمانی ۷ روزه، توانسته، ۳۰ درصد افزایش پیدا کند. عملکرد این رمزارز، ۳ میلیارد دلار به سرمایه آن افزوده است. درست است که توکن سولانا همچنان جایگاه نهم را در رده‌بندی رمزارزها را به خود اختصاص داده اما روند مثبتی را در هفته اخیر در مقایسه با سایر رقیبان خود به نمایش گذاشته است. در صورتی که سولانا بتواند ۱۰ دلار دیگر به ارزش توکن خود اضافه کند، می‌تواند جایگاه هفتم را به دست آورد. همچنین این شانس را خواهد داشت که ریپل و کاردانو را در این رقابت کنار بگذارد.

رشد قیمت

پیش‌بینی قیمت سولانا

حتی اگر وبسایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap رشد چشمگیر سولانا را به عملکرد هفت روزه آن نسبت دهد، خودتان را گمراه نکنید. واقعیت این است که افزایش قیمت تا روز یکشنبه ۱۸ ژوئن به قیمت ۲۷.۲۰ دلار به ازای هر توکن صورت نگرفت.

در آن روز، سولانا بار دیگر پس از نرسیدن به هدف مهم ۳۵.۷۵ دلاری خود، با پول سرمایه‌گذاران دوباره شارژ شد و با اصلاحاتی که صورت گرفت، بار دیگر به پایین‌ترین سطح قیمت رسید. بعد از چندبار افت‌ قیمت، سرانجام در روز دوشنبه ۲۰ ژوئن، این رمزارز توانست از سطح ۳۵.۷۵ دلاری عبور کند. سولانا، در حال حاضر بالاتر از این سطح در قیمت ۳۷.۷ دلار معامله می‌شود.

پیش‌بینی قیمت سولانا

اگر قیمت این رمزارز بالاتر از این سطح بسته شود، قیمت این رمزارز افزایش پیدا خواهد کرد اما هنوز مشخص نیست که آیا این رمزارز در پوزیشن بهتری در ارزش بازار قرار می‌گیرد یا خیر.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.