تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

شکایت از صرافی ارز دیجیتال coinbase

شکایت‌های بسیاری در مورد صرافی ارز دیجیتال coinbase به کمیسیون امنیت و تجارت آمریکا فرستاده می‌‏شود.

شکایت از coinbase

در یک سال اخیر، سرمایه‌گذاران زیادی وارد بازار ارز دیجیتال شدند و حجم زیادی از سرمایه در این بازار رد و بدل شد. به طوری که در شرایط حاضر، بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از ارکان اساسی و تعیین‌کننده در شرایط بازارهای جهانی به شمار می‌‏رود و اکثر کارشناسان وضعیت بازار ارزهای دیجیتال را به عنوان معیاری کلی در مورد رفتار اقتصادی دنیا در نظر می‏‌گیرند. در این بین مهم‏‌ترین مکان برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، صرافی‏‌های آنلاین می‏‌باشد که سرمایه‌گذاران خرید و فروش‌‏های خود را در این بازار انجام می‌‏دهند. در حال حاضر تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال آنلاین در سراسر دنیا وجود دارد که با قدرت فعالیت‌‏های خود را در پیش می‏‌گیرند و همه روزه افراد زیادی مبادلات خود را در این صرافی‏‌ها انجام می‌‏دهند.

صرافی ارز دیجیتال coinbase

یکی از این صرافی‏‌های قدرتمند، صرافی ارز دیجیتال coinbase می‏‌باشد. صرافی coinbase، از‌جمله صرافی‏‌های با سابقه در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‏‌رود. این صرافی در سال 2012 و توسط آقایان Brian Armstrong و Fred Ehrsam تأسیس شد و بر اساس آمار منتشر شده در سال 2017، تعداد 13 میلیون و 300 هزار کاربر در این صرافی مشغول به فعالیت هستند و در‌آمد این صرافی در سال گذشته برابر با 1 بیلیون دلار می‏‌باشد. این صرافی همچنان در حال گسترش بوده و هر ماه بر دامنه‏‌ی فعالیت‌‏ها و سرمایه‌گذاری‌‏های آن افزوده می‌‏شود و همه روزه افراد بیش‏تری در آن ثبت نام کرده و مشغول به فعالیت می‌‏شوند.

می‏‌توان گفت که رشد و گسترش صرافی ارز دیجیتال coinbase ، به یکباره شتاب و سرعت زیادی به خود گرفت و شاهد افزایش تعداد کاربران و سرمایه‌گذاران در این صرافی شدیم که از یک جهت خبر بسیار مثبتی برای این صرافی بوده و از یک طرف شرایط سختی را برای صرافی coinbase، به وجود می‏‌آورد. بدین صورت که رشد با شتاب بالا، ممکن است به دلیل عدم ایجاد زیر ساخت مناسب در پاسخ‌‏گویی برای حجم بالایی از درخواست‎های سرمایه‌گذاران ناکام بماند و باعث نارضایتی سرمایه‌گذاران شود. با این وجود این صرافی همواره در تلاش بوده تا بهترین شرایط را برای کاربران و مشتریان خود به وجود آورد ولی با این حال، تعداد زیادی از کاربران این صرافی هستند که شکایت‏‌های خود را به کمیسیون امنیت و تجارت آمریکا، در مورد صرافی coinbase ارسال کرده اند. این کمسیون به صورت خلاصه با عبارت ” SEC ” شناخته می‏‌شود.

شکایت های زیاد از صرافی coinbase

در این راستا، گزارش شده که تا به حال در حدود 200 صفحه، شکایت و نارضایتی از طرف کاربران به SEC فرستاده شده‌است که می‏‌تواند اعتبار و ارزش coinbase را در بازار خدشه دار کند. در مقابل coinbase پیگیر این شکایت‏‌ها بوده و همواره در تلاش است تا بهترین شرایط و امکانات را برای کاربران خود فراهم آورد. از جمله شکایت‏‌های کاربران صرافی coinbase، قفل شدن بی‌علت حساب کاربری، عدم توانایی برداشت وجوه از حساب کاربری در صرافی و … می‌‏باشند که coinbase امیدوار است در اسرع وقت این مشکلات را برطرف نموده و رضایت خاطر کاربران خود را بدست آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا