صرافی بایننس علت توقف برداشت را توضیح می‌‌دهد

صرافی بایننس در روز دوشنبه در مجموعه‌ای از توییت‌ها علت مشکلات برداشت موقت بیت‌کوین را توضیح داد و گفت که این مشکلات ناشی از تعمیراتی است که برای رفع نقص‌های سخت‌افزاری کوچک انجام می‌داد.

بایننس نوشت که اوایل امروز در حال تعمیر چندین نقص سخت افزاری جزئی در نود‌های ادغام کیف‌پول بود که سبب شد تراکنش‌های قبلی که در انتظار بودند پس از تعمیر نودها به شبکه پخش شوند.

این شرکت اعلام کرد که این تراکنش‌های معلق گس پایینی داشتند و منجر به برشت‌های بعدی شد که به خروجی‌های خرج نشده تراکنش، یو‌تی‌ایکس‌او UTXO مرتبط بود و با موفقیت پردازش نشدند.

به منظور رفع این مشکلات، بایننس گفت که باید «منطق را تغییر دهد تا فقط خروجی‌های خرج نشده تراکنش موفق را از تراکنش‌های برداشت موفق انجام دهد. این اصلاح همچنین از تکرار همان مشکل جلوگیری می‌کند.

چانگ پنگ ژائو Changpeng “CZ” Zhao ، مدیر عامل بایننس در ابتدا گفت که انتظار می رفت این مشکل در ۳۰ دقیقه برطرف شود، اما بایننس گفت که در واقع سه ساعت طول کشید تا رفع شود. این شرکت تاکید کرد که کاربران همچنان می‌توانند بیت‌کوین را در شبکه‌های دیگر برداشت کنند و سپرده‌ها تحت تاثیر قرار نگرفته است.

بعد از اینکه شبکه رمزارزی سلسیوس یکشنبه شب اعلام کرد که برداشت‌ها را متوقف می‌کند، توضیح بایننس ممکن است نگرانی‌ها را با استناد به شرایط شدید بازار کاهش ‌دهد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.