شروع فصل آلت کوین‌ ها و عملکرد خیره کننده چین لینک

شروع فصل آلت کوین‌ ها و عملکرد خیره کننده چین لینک

کاهش سلطه ارز دیجیتال بیت کوین از یک طرف و افزایش ارزش آلت کوین‌ها از طرف دیگر سرمایه‌گذاران و معامله‌گران را به این فکر انداخته که آیا فصل آلت کوین ها فرا رسیده است؟ در حقیقت هنگام افزایش ارزش آلت کوین ها در برابر بیت کوین و ارز فیات، شروع شدن فصل آلت کوین ها به عنوان بخشی از چرخه بازار امری کاملا طبیعی است. عموما این افزایش قیمت پس از یک دوره رکود صورت می‌گیرد.

روند نزولی بیت کوین
روند نزولی بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، سلطه ارز دیجیتال بیت کوین (خط نارنجی رنگ) بر بازار ارزهای دیجیتال روند کاهشی خود را از هفته اول ماه می آغاز کرده است. اما سلطه آلت کوین ها (خط قرمز رنگ) با حرکت در جهت مخالف بیت کوین از اواخر ماه مارس حرکت صعودی خود را شروع کرده و از ابتدای سال 2020 تا کنون با افزایش 75 درصدی همراه بوده است.

افزایش سلطه آلت کوین ها همزمان با کاهش 8 درصدی این شاخص در ارز دیجیتال بیت کوین،  مومنتوم کافی برای افزایش قیمت آن‌ها را فراهم کرده و از احتمال شروع فصل آلت کوین ها خبر داده است.

حرکت سلطه آلت کوین ها بر بازار ارزهای دیجیتال در خلاف جهت بیت کوین و رکورد قیمت این ارز دیجیتال در محدوده 9,000 تا 10,000 دلار سبب جذابیت هر چه بیشتر آلت کوین‌ها شده است. به نظر می‌رسد سرمایه گذاران و معامله‌گران با وارد کردن دارایی‌های خود به بازار آلت کوین ها باعث افزایش قیمت آن‌ها شده‌اند.

آیا فصل آلت کوین ها فرا رسیده است؟

از جمله آلت کوین های برتر بازار که افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند، می‌توان به کاردانو (Cardano) که از شروع سال 2020 تا کنون با رشد 189 درصدی همراه بوده است، اشاره کرد. ارزهای دیجیتال LEND و CRO نیز به ترتیب با رشد 1882

و 237 درصدی خود از جمله آلت کوین هایی هستند که موفق شدند افزایش قیمت قابل توجهی را از شروع سال 2020 تا کنون تجربه کنند. 

در حالی که رشد قیمت آلت کوین ها تا حد زیادی احتمال شروع فصل آلت کوبن ها را افزایش داده است، تحلیلگران بیت کوین نیز بر این باورند به زودی این ارز دیجیتال کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. از آنجایی که این سقوط، یک افزایش قیمت قابل توجهی را در پی خواهد داشت، تصمیم معامله‌گران برای سرمایه گذاری در آلت کوین‌ ها یا کسب سود از بیت کوین موضوع جالبی خواهد بود.

شروع فصل آلت کوین‌ها و عملکرد خیره کننده چین لینک
آلت کوین ها

چین لینک با افزایش 34 درصدی خود به رکورد تازه‌ای دست یافت

امروز ارز دیجیتال چین لینک با افزایش ۳۴ درصدی خود به ۸.۴۸ سطح دلار رسیده و ارزش بازار آن به ۲.۵ میلیارد رسید.

کارشناسان همکاری‌های برجسته، کشف قیمت و روند قوی کنونی بازار آلت کوین ها را از جمله عوامل افزایش قیمت این رمز ارز دانستند.

کشف قیمت (Price Discovery) فرایندی است که طی آن، قیمت بازار بر اساس تعامل بین خریدار و فروشنده تعیین می‌شود.

پس از ماه آوریل 2020 تا کنون حجم معاملات توکن لینک به سطح بی سابقه‌ای رسیده است. قیمت بیت کوین در آن زمان پس از سقوط به سطح 3,750 دلار بهبود قیمت مناسبی را تجربه می‌کرد و تقاضا برای رمز ارز از جانب سرمایه‌گذاران خرد در صرافی کوین بیس در حال افزایش بود.

مایکل ون دوپوپ (Michael van de Poppe) در خصوص روند قیمت چین لینک اظهار داشته است:

قیمت هدف برای توکن چین لینک در محدوده ۷.۱۰ الی ۷.۲۵ دلاری قرار دارد و دیر یا زود به سطح 10 دلار خواهد رسید. به نظر من قیمت این توکن در سال جاری دو برابر خواهد شد.

همکاری چین لینک با شرکت‌های بزرگ

در سال ۲۰۲۰، چین لینک همکاری‌های برجسته‌ای با شرکت‌های فعال در عرصه رمز ارزها انجام داده است و در تاریخ ۸ جولای نیز همکاری خود با نکسو (Nexo) را آغاز کرده تا راه‌کارهای اوراکل خود را اجرا کند. سرگی نازاروف (Sergey Nazarov) موسس چین لینک در این خصوص گفت:

ما از ارائه راهکارهای اوراکل ایمن و مطمئن چین لینک به پلتفرم وام دهی محبوب نکسو بسیار هیجان زده ایم. این اقدام به کاربران امکان می‌دهد تا نرخ سود و وثیقه گذاری خود را به صورت مستقل بررسی کنند.

طی ۷ روز گذشته تسلط بیت کوین بر بازار رمز ارزها از ۶۴.۱۵ به ۶۲.۴۵ درصد کاهش یافته است که این موضوع بیانگر افزایش ارزش بازار آلت کوین ها است.

اوایل ماه جاری نیز معامله کنندگانی نظیر پیتر برانت پیش بینی کرده اند که فصل آلتکوین ها در سال ۲۰۲۰ رخ خواهد داد و عملکرد قوی آلت کوین های برتر نظیر کاردانو  (ADA)، چین لینک، تزوس (XTZ) و کامپوند (COMP) باعث بهبود و ارتقای احساسات پیرامون بازار رمز ارزها شده است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.