تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

فرصت‎هایی بی‎نظیر برای خرید بیت کوین

آینده بیت کوین

وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال از زمان پیدایش خود، تقریباً در طی چندین سال و بتدریج توانسته که به حالت فعلی خود برسد و همه روزه میزبان بسیاری از علاقه‏‌مندان و سرمایه‏‌گذاران ارزهای دیجیتال باشد که با خرید و فروش‌‏های خود موجب رونق و توسعه‌‏ی بازار ارزهای دیجیتال می‌‏شوند. حال در این بین برخی از سرمایه‏‌گذاران موفق به کسب سود و درآمدهای قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال می‌‏شوند ولی در عوض برخی از سرمایه‏‌گذاران نیز پول‏‌ها و سرمایه‌‏های خود را از دست می‌‏دهند.

سرمایه گذاری موفق در بازار ارز دیجیتال

بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این اعتقاد را دارند که استفاده از فرصت‏‌ها و داشتن شجاعت در استراتژی‌‏های خرید و فروش، به عنوان یکی از مهم‏ترین و تأثیرگذارترین عوامل تفاوت بین افراد موفق و ناموفق در سرمایه‏‌گذاری بازار ارز دیجیتال می‌‏باشند. یعنی افرادی موفق‏‌تر هستند که بتوانند فرصت‌‏های سرمایه‎گذاری و خرید و فروش به موقع ارز دیجیتال را به درستی پیش‏‌بینی کرده و در زمان مناسب اهداف و استراتژی‏‌های خود را عملی نمایند. حال با تأکید بر داشته‏‌ها و گفته‏‌های بالا، در حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال در شرایطی هستیم که بیت کوین دوباره توانسته خود را در یک شرایط بهتر و رو به رشدی قرار دهد و قیمت خود را در حدود بازه‏‌ی قیمتی 7 هزار و 200 دلار افزایش داده باشد.

این در حالی است که قیمت این ارز تقریباً در 10 روز قبل در حدود 6 هزار و 400 دلار بود. کارشناسان از این حالت به عنوان یک شرایط فرصت برای خرید بیت کوین بحث می‌‏کنند که اگر افرادی توانسته باشند که 10 روز قبل مقادیری بیت کوین خریداری کرده باشند، هم اکنون توانسته‌‏اند که به سود قابل توجهی از فروش آن‏‌ها در بازار ارزهای دیجیتال دست یابند. البته کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال بارها بر این نکته تأکید کرده بودند که قرارگیری قیمت بیت کوین در بازه قیمتی 6 هزار و 400  دلار تا حتی 6 هزار و 600 دلار و نزدیک این حوالی یک حالت و شرایط موقتی بوده و در آینده‏‌ی نزدیک شاهد افزایش دوباره‏‌ی قیمت بیت کوین خواهیم بود که در حال حاضر این شرایط اتفاق افتاده است.

سرمایه گذاری با خرید بیت کوین

پس سرمایه‏‌گذارانی که با شنیدن این خبر، نسبت به خرید بیت کوین اقدام کرده بودند، حال توانسته‌‏اند به سود قابل توجهی برسند و این نشان از استفاده از فرصت‌‏های بوجود آمده، بوده است. البته این استراتژی با چاشنی ریسک همراه بوده ولی بیت کوین آن چنان با ثبات و به آرامی قیمت خود را بالا برده است که احتمال وقوع فاجعه بسیار کم‏رنگ شده و اینک بیت کوین توانسته که بسیاری از افراد را در استراتژی‌‏های خریدش به موفقیت برساند.

نوسانات بیت کوین در روزهای آتی

حال با گذشت شرایط بالا، با یک شرایط فرصت دیگری، رو به رو هستیم. شرایطی که به عقیده‏‌ی بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین خواهد توانست تا قیمت 7 هزار و 700 دلار افزایش داشته باشد. البته این تنها یک پیش‏‌بینی بوده ولی همانطور که گفته شد، با توجه به شرایط افزایش با ثبات قیمت بیت کوین، وقوع این اتفاق مثبت بسیار محتمل می‌‏باشد. حال آن که اگر قیمت بیت کوین نیز کاهش داشته باشد، پیش‏‌بینی می‌‏شود که این کاهش در حد بزرگ نبوده و احتمالاً در حدود 200 تا 300 دلار باشد.

پس می‏‌توان وضعیت فعلی را به عنوان فرصتی بی‏نظیر برای خرید بیت کوین در نظر گرفت. همچنین باید توجه داشت که دیگر احتمال می‏‌رود که بیت کوین با کاهش قیمت رو به رو نشود و به همین شکل افزایش قیمت خود را ادامه دهد پس این بدین معناست که ممکن است تا مدتی طولانی دیگر با قیمت‌‏های پایینی مانند 7 هزار و 200 دلار برای خرید بیت کوین مواجه نباشیم و از این به بعد قیمت بیت کوین سیر صعودی داشته باشد. حال باید دید عکس‌‏العمل بیت کوین در نوسانات قیمتی با توجه به اظهارات و پیش‏‌بینی‌‏های کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، چگونه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا