وی چین

قسمت پنجم بهترین توکن های زیر یک دلار برای سرمایه گذاری – پادکست

در جدیدترین اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، به معرفی دو توکن دیگر با قیمت زیر یک دلار پرداخته‌ایم که علی‌رغم ارزان بودن؛ از پتانسیل رشد بالایی برخوردارند.

شما استلار را انتخاب می‌کنید یا وی‌چین؟

پادکست امروز را بشنوید:

یکی از راه‌های کسب سود در کریپتو کارنسی پیدا کردن پروژه‌های با ارزشی هست که هنوز رشد واقعی خودشون را نداشتن و شما با خرید اونها و کمی صبر به راحتی پاداش زیرکی خودتون در سرمایه‌گذاری به موقع را خواهید دید. در چهار قسمت قبل به بررسی توکن های سلر، شیبا، گولم ، ریف ،انکر ، زیلیکا و هولو پرداختیم . برای آشنایی با دو توکن زیر یه دلار دیگه با این قسمت از رادیو اکسکوینو همراه باشید.

اکسکوینویی ها سلام عصر 5شنبه 24  مهرماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با یه آیتم جذاب و شنیدنی از رادیو اکسکوینو

امروز در قسمت پنجم از مجموعه پادکست های توکن های زیر یه دلار،  مثل همیشه به بررسی رمز‌ارزهایی می‌پردازم که هنوز قیمتشون به بالای یک دلار نرفته و شما به راحتی می‌تونید اونا را در پلتفرم اکسکوینو بخرید و با هولدشون در بلند مدت به سود خوبی برسید.

 اما باز هم همیشه باید یادآوری میکنم که این مطلب یه توصیه مالی نیست و برای اتخاذ هر تصمیم مالی باید قبلش کلی مطالعه کنید.

در اپیزود امروز میخوایم به بررسی و معرفی وی‌چِین VAT و استلار XLM  بپردازیم.

وی‌چین با حجم بازار حدود ۶ و هشت دهم میلیارد دلار در رتبه بیستو هشتم از بازار کریپتوکارنسی قرار داره.

در حالی که عرضه کلش ۸۶ میلیارد و ۷۱۲ میلیون توکن هست، اما تا الان ۷۴ درصد از این مقدار وارد چرخه شده و عرضه در گردشش ۶۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون توکن هست. قیمت این توکن در حال حاضر در حدود ۱۰ سنت هست و بالاترین قیمتی که تا به امروز دیده ۲۵ سنت بوده.

وی‌چین یک پلتفرم زنجیره عرضه هست که از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کنه. ایده اولیه اش در سال ۲۰۱۵ توسط یه مهندس برق به نام سانی لو پایه‌گذاری شد که قبلا مدیر ارشد اطلاعات شرکت لوئیس ویتون چین بوده و تقریبا ۲۰ سال سابقه کار در زیرساخت‌های زنجیره‌های تامین داره.

 این پروژه که از سال ۲۰۱۶ لانچ شده قصد داره از حاکمیت توزیع شده و فناوری اینترنت اشیاء برای خلق اکوسیستمی استفاده کنه که میتونه یه تعداد از مهمترین چالش‌های مدیریت زنجیره تامین رو برطرف کنه.

این پلتفرم از دو توکن بومی VAT یا همون ویچین توکن و VTHO یا همون وی‌چین تور انرژی برای مدیریت و خلق ارزش بر مبنای بلاک‌چین عمومی ویچین تور استفاده میکنه.

ایده اصلی این پروژه اینه که با تقویت راندمان، قابلیت رهگیری و شفافیت زنجیره عرضه بتونه هزینه‌ها را کاهش بده و قدرت کنترل کاربرا رو افزایش بده.

عرضه اولیه سکه وی چین در ماه آگوست ۲۰۱۷ انجام شد و حدوداً ۲۰ میلیون دلار درآمد داشت. بلاک چین وی‌چین تور هم ده ماه بعد در ژوئن سال ۲۰۱۸ آغاز به کار کرد و اولین بلاک شبکه حاوی پیامی بود که در تمجید از اتریوم نوشته شده بود.

علتش هم این بود که بلاک چین وی چین مبتنی بر اتریومه، با این تفاوت که مثل خیلی از بلاک چین‌های سازمانی برای عملکرد بهتر بهینه‌سازی شده.

تخصص وی چین در مدیریت زنجیره‌ تامینه و فناوری بلاک چین رو  با فناوری‌هایی مثل NFC، RFID و QR Codeها ترکیب می‌کنه تا کالاهای لوکس، مواد غذایی، اقلام دارویی و… را ردیابی کنه.

این کار به توان عملیاتی بالایی نیاز داره و به همین دلیله که وی چین از یک نوع الگوریتم اثبات سهام به نام الگوریتم اثبات اقتدار (PoA) استفاده می‌کنه که به اون امکان پردازش تا ۱۰,۰۰۰ تراکنش در ثانیه را میده.

اما پروژه زیر یک دلار بعدی که میخوایم راجع بهش حرف بزنیم پروژه استلار با نماد   XLM هست. توکن این پروژه با مارکت کپه ۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون دلار در رتبه بیست و دوم بازار رمز ارزها قرار داره. عرضه کل این توکن ۵۰ میلیارد ایکس‌ال‌ام هست و تقریبا ۵۰ درصد از این عرضه یعنی حدود ۲۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون توکن از این رمز ارز در گردش هست.

به زبان ساده، استلار یک شبکه باز هست که اجازه انتقال و ذخیره پول را میده. زمانی که در جولای ۲۰۱۴ این توکن برای اولین بار منتشر شد، یکی از اهدافش تقویت فراگیری خدمات مالی برای اموری در جهان بود که هنوز بانک‌ها در اون ورود نکرده بودن. اما خیلی زود تغییر مسیر داد و اتصال موسسات مالی از طریق فناوری بلاک‌چین را به عنوان هدف و اولویتش اعلام کرد

 توکن بومی این پروژه با عنوان لومن به عنوان پلی هست که هزینه تجارت بین مرزی را کاهش میده و قصد داره نظام فعلی پرداخت را به چالش بکشه. استلار در واقع بر پروتکل ریپل لبز بنا شده و بنیانگذاراش جد مک‌کَلِب و جویس کیم در سال ۲۰۱۳ و پس از ترک شرکت ریپل اونا راه‌اندازی کردن.

خب دوستان حالا شما نظرتون رو درباره این دو پروژه به ما بگید ، آیا شما تا به حال در این دو ارز سرمایه گذاری کردید؟

همراهان عزیز رادیو اکسکوینو خیلی ممنونم که در این اپیزود هم همراه ما بودید . شما میتونید برای مطالعه متن کامل اخبار و مقاله این پادکست به وبلاگ ما به ادرس اکسکوینو دات کام اسلش بلاگ مراجعه کنید همچنین اگر تمایل به شنیدن پادکستای ما در پلتفرم های پادکستی دارید ، میتونید مارو در کست باکس و ناملیک گوش کنید.. با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.