پیشنهاد ویتالیک بوترین برای همکاری بنیاد دوج‌کوین با اتریوم

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار شبکه اتریوم، در یک جلسه پرسش و پاسخ توئیتری بار دیگر ایده همکاری بنیاد دوج‌کوین با اتریوم را مطرح کرد. در این جلسه، ژو سو (Zhu Su) مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تری‌اروز (Three Arrows)، در خصوص ایده همکاری اتریوم و دوج پرسید؟ اینکه چه چیزی از دوج توجه بوترین را جلب کرده است؟

سو اخیرا دوج‌کوین را ارزی کاملا صعودی دانسته و معتقد است این رمز ارز هیچ ریسکی ندارد. بوترین در پاسخ به سوالات سو با استناد به مکانیسم اثبات سهام (PoS) و اثبات کار (PoW) گفت:

«به شخصه امیدوارم دوج بتواند به زودی با استفاده از کد اتریوم، به اثبات سهام روی بیاورد.»

بوترین که درماه جون نیز در خصوص این همکاری صحبت کرده بود ایجاد یک پل ارتباطی امن بین دوج کوین و اتریوم را بسیار شگفت انگیز خواند. کسب مقیاس‌پذیری لازم اتریوم برای دارایی‌های این شبکه، معامله رپد دوج‌کوین (Wrapped Dogecoin) را با کارمزد تراکنش بسیار کم و سرعت بسیار بالا فراهم خواهد کرد.

بنیانگذار اتریوم اظهار داشت:

«اگر دوج بخواهد به نحوی به اتریوم برسد، و به‌دنبال این اتفاق مردم بتوانند هزاران دوج را در کسری از ثانیه معامله کنند، این رویداد واقعا جذاب خواهد بود».

او در ادامه افزود:

«من فکر می‌کنم اگر بتوانیم یک پل امن دوج به اتریوم داشته باشیم بسیار شگفت انگیز خواهد بود. به‌این ترتیب وقتی اتریوم به مقیاس‌پذیری لازم برای دارایی های اتریوم دست یابد، کاربران می‌توانند رپد دوج‌کوین (Wrapped Dogecoin) را با کارمزد تراکنش بسیار کم و سرعت بسیار بالا معامله کنند».

ایلان ماسک در واکنش به این گفته بوترین در توییت خود نوشت:

«کاملاً با ویتالیک موافقم.»

خود ایلان ماسک نیز پیشتر، پیشنهاداتی را برای بهبود دوج کوین مطرح کرده بود.

پیشتر در ماه آگوست، ویتالیک بوترین، ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیر عامل تسلا و یکی از حامیان برجسته دوج‌کوین و جرد بیرچال (Jared Birchal)، مدیر اجرایی نیورالینک (Neuralink)، به هیئت مشاوره دوج کوین پیوستند. پدر ویتالیک، دیمیتری بوترین (Dimitry Buterin)، در توییتی اظهار داشت که حضور پسرش در هیئت مشاوره دوج ممکن است این میم‌کوین را به رمزارز بهتری تبدیل کند.

از جمله سوالات متعددی که از بوترین در زمان ارائه پیشنهاد همکاری این دو بنیاد در توییتر او پرسیده شد این بود که آیا این احتمال وجود دارد که بوترین ارز دیجیتال دیگری را ایجاد کند یا خیر. پرسشی که با پاسخ صریح و منفی بوترین مواجد شد.

منبع: bitcoin.com

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.