پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
پامپ بیتکوین

پیش به سوی بیت کوین 100 هزار دلاری، خرس های بیت کوین منقرض می شوند؟ – پادکست

هر روز، شاهد پیش‌بینی‌های متعددی از آینده قیمتی بیت‌کوین هستیم. برخی شکلی‌گیری روندی نزولی را پیش‌بینی می‌کنند و برخی دیگر معتقدند رشد چشمگیری در انتظار بیت‌کوین است.


در جدیدترین اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، به بررسی پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری پرداخته‌ایم.
به نظر شما قیمت بیت‌کوین چه زمانی به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

پادکست امروز را بشنوید:

بیت‌کوین بازهم به یکی از داغ‌ترین ترندهای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده. این بار اما با قدرت بیشتر. همین اخبار بود که قیمت بیت‌کوین رو از قله تاریخی 64 هزار و 800 دلاری عبور داد و به بیشتر از 66 هزار دلار رسوند. از شرکت‌های آمریکایی تا سرمایه‌گذارای معمولی، حالا همه به بیت‌کوین 100 هزار دلاری چشم دوختن.  اما باید دید رویای بیت کوین 100 هزار دلاری در حد یه نظریه باقی میمونه یا این رویا عملی میشه ؟

اکسکوینویی‌ها سلام . عصر شنبه یکم آبان ماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم همراه شمام با یک پادکست کریپتویی دیگه از رادیو اکسکوینو .

در این اپیزود از رادیو اکسکوینو، قصد داریم نظر یکی از تحلیلگرای معروف کریپتو رو بررسی کنیم که معتقده بیت‌کوین تو همین چند ماه آینده، به 100 هزار دلار می‌رسه.

آلسیو راستانی، تحلیلگر و تریدر بازار کریپتو به تازگی اعلام کرده که بیت‌کوین در حال تکمیل مسیرش برای رسیدن به قله 100 هزار دلاریه. این تحلیل وقتی معتبرتر میشه که به حرکت قیمتی اخیر بیت‌کوین نگاه کنیم. همین روز چهارشنبه بود که قیمت بیت‌کوین با رشد چند هزار دلاری، تونست قله تاریخی جدیدی رو بالاتر از قیمت 66 هزار دلار ثبت کنه.

این تحلیگر معتقده بیت‌کوین وارد فاز نهایی گاوی شده که می‌تونه پادشاه رمزارزها رو به 100 هزار دلار برسونه.

راستانی برای اثبات حرفش، از تئوری امواج الیوت استفاده کرده. این تحلیل، حرکت قیمت بیت‌کوین رو به پنج موج تقسیم می‌کنه. با این تحلیل، حالا بیت‌کوین وارد موج آخر گاوی خودش شده و ممکنه تو همین چند ماه آینده، به نقطه بالایی این موج گاوی برسه.

این تحلیگر می‌گه بعد از به اتمام رسیدن موج پنجم که احتمالا در سال آینده میلادی  باشه، بازار بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها خرسی می‌شه و قیمت‌ها پایین میاد. اون می‌گه که احتمالا ریزش بعدی بازار بیت‌کوین که احتمالا در سال 2023 خواهد بود، همزمان میشه با سقوط بازارهای مالی سنتی مثل بورس و اوراق بهادار.

راستانی معتقده که ریزش بازار سهام می‌تونه تاثیر منفی روی بازار بیت‌کوین داشته باشه.

تو هفته‌های گذشته قیمت بیت‌کوین بعد از حدود سه ماه اصلاح، وارد یه روند صعودی شده. حالا با عبور قیمت این رمز ارز از قله تاریخی 64 هزار و 800 دلار، قیمت وارد کانال جدید شده و به سمت هدف اصلی خودش، یعنی احتمالا 100 هزار دلار حرکت می‌کنه.

یکی از اتفاقاتی که احتمال صعود قیمت بیت‌کوین رو قوت بخشید، صدور مجوز صندوق ETF بیت‌کوین برای اولین بار در آمریکا بود. این خبر، همون جرقه‌ای بود که برای روشن‌ شدن موتورهای بیت‌کوین نیاز بود.

با توجه به اتفاقات روزهای گذشته و پیش بینی راستانی، به نظر شما بیت‌‌کوین می‌تونه به 100 هزار دلار برسه؟ نظرتون رو برای ما کامنت بذارید. البته مثل همیشه توجه داشته باشید که این مطلب به هیچ عنوان سیگنال معاملاتی نیست و اکسکوینو هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

همراهان عزیز رادیو اکسکوینو ضمن تشکر از همراهی شما تا این بخش از پادکست، به اطلاعتون میرسونم که شما میتونید برای شنیدن پادکست های ما به کانال ما در کست باکس و ناملیک مراجعه کنید . با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.