تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

چرخ و فلک ارز­های دیجیتال ؛ آیا بیت ­کوین باز هم سقوط خواهد کرد؟

چرخ و فلک ارزهای دیجیتال؛ آیا بیت کوین باز هم سقوط خواهد کرد؟

در 21 دی ماه 97 با یک شکاف ناگهانی و کوتاه مدت، قیمت بیت کوین به یک­باره از 4000 دلار به زیر 3600$ سقوط کرد و دیگر اسِت­ های دیجیتال مانند اتریوم و بیت کوین کش نیز کاهش 10 الی 15 درصدی را تجربه کردند.

در ادامه این کاهش قیمت یک­باره­، بسیاری از دارندگان ارز­های دیجیتال با دلسردی به انتظار قیمت 3300 و حتی 3000 دلاری نشستند.

زمستان کریپتو هنوز به اتمام نرسیده

از ابتدای دی ماه تا میانه این ماه، سرمایه ­گذاران متعددی با خوش‌­بینی و در راستای یک رشد قدرتمند از 3.122$ آن را پایان زمستان سخت و سرد دانستند زیرا از 27 آذر ماه تا 1 دی ماه با رشد 31% از 3.181 به 4.172 رسید.

در این مسابقه کوتاه مدت، بیت ­کوین یک رقابت تنگاتنگ را تجربه کرد که با توجه به شرایط قبلی، احتمال روی دادن چنین اتفاقی بسیار کم بود.

دان­‌آ‌لت یکی از سرمایه­ گذاران گفت اگر قیمت بیت­ کوین از 3.600$ کمتر شود، ارزش 3.350 دلاری این کریپتو دور از ذهن نخواهد بود.

منتظر نقدینگی پایین­تر باشید

نمودار بیت کوین

با کاهش 10% ارزش بیت­ کوین، اتریوم و بیت­ کوین ­کش، ارزش دیگر آلت­کوین­ ها در کمتر از 48 ساعت با کاهش قیمت 15% مواجه شدند.

پیش از این، پیش‌­بینی می­‌شد اتریوم پس از هارد فورک قسطنطنیه افزایش قیمت سرشاری را تجربه کند که البته همچنان این قضیه تا 24 دی ماه نامشخص است. اما چیزی که بدیهی است ریپل دست پیش را گرفت و رشد یک­باره و مناسبی را در راستای قرارداد­های جدید و نوآوری­ هایش جذب کرد و همینطور پیش­بینی می­‌شود این رشد همچنان ادامه داشته باشد.

اگرچه ارزش بازار (تبادلات روزانه) بیت­ کوین و اتریوم همچنان بالاست، ارزش بازار کریپتوکارنسی‌­ها در 15 میلیارد دلار تثبیت شده که در 20 دی ماه، 7 میلیارد دلار بود.

بدین ترتیب، اگر است­‌های کریپتو به سقوط آزاد خود بدون یک ارزش بازار با مفهوم و فشار فروش ناپایدار ادامه دهد، احتمال یک سقوط مقطعی دوباره وجود خواهد داشت.

بر آنیم در اکسکوینو  اخبار و اتفاقات شیرین و تلخ را بدون سانسور باطلاع شما همراهان همیشگی قرار دهیم. از همراهی شما سپاس­گزاریم.

 

منبع: ccn

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا