تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
آموزش ارز دیجیتال

کسب درآمد با بیت کوین

امروز می خواهیم در مورد راه های جالب کسب درآمد از طریق بیت کوین صحبت کنیم. اگر شما صاحب یک وب‌سایت یا وبلاگ هستید یا حتی یک فهرست طولانی از افراد علاقه مند به ارز دیجیتال یا بازی‌های آنلاین دارید، می توانید از چند راه برای کسب درآمد از طریق ترافیک شبکه ای که دارید، استفاده کنید.

کسب درآمد از ترافیک شبکه برنامه های رفرال

اولین راه حل سریع و ساده، ایجاد یک برنامه رفرال( برنامه هایی که باعث بالا تعداد کاربران سایت می‌شوند) متناسب با علاقه‌مندی‌های مخاطبان است.
یک برنامه رفرال به سازندگان تولید محتوا این امکان را می‌دهد که از کار خود کسب درآمد کنند، نه با دریافت چند سنت برای نمایش تبلیغات، بلکه با کسب درآمد بر اساس موفقیت. برای این منظور می توانید از سایتBitcoin.com  استفاده کنید و خدمات ارائه شده مربوط به ترویج بازی‌های را به کارببرید.

پیوستن به بازی‌های رفرال بیت کوین نیاز به ثبت نام ندارد و شما می توانید با معرفی افراد به سایت، کسب درآمد کنید و هیچ سقفی برای این موضوع وجود ندارد. برای مثال بازی‌های زیادی از جمله slots، blackjack، videopoker، dice، roulette، keno ارائه می‌دهد. بازیکن‌ها به ثبت نام احتیاج ندارند و می‌توانند با نام مستعار خود به بازی ادامه بدهند.

برای رفتن به بازی‌های رفرال باید لینک اختصاصی رفرال خود را در سایز‌ها و شکل‌های مختلف دریافت کنید و می‌توانید آن‌ها را به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید از همان صفحه برای دنبال کردن درآمد‌هایتان و دیگر موارد مربوط به حسابتان استفاده کنید.

دست به قلم شدن برای کسب درآمد توسط بیت کوین

اگر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می‌شناسید، می‌توانید درباره آن ها بنویسید و نوشته های تان را با افرادی که مانند شما به این حوزه علاقه مند هستند، به اشتراک بگذارید و می‌توانید به کسب درآمد از بیت کوین بپردازید. براساس شناختی که از بیتکوین و ارز دیجیتال دارید و مطالبی که می نویسید، درآمد شما هم درجات متفاوتی خواهد داشت. این مطالب را می توانید در BitcoinTalk که یک انجمن اینترنتی در مورد بیت کوین ، بلاک چین ، استارتاپ های این حوزه و … است، در طی سالیان گذشته به شهرت خوبی رسیده است. این انجمن اینترنتی به کاربرانی که در مورد حوزه ارز دیجیتال می نویسند، بیت کوین پاداش می‌دهد.

کسب درآمد از بیت کوین با کدنویسی و طراحی

افرادی که در کدنویسی و طراحی مهارت و تخصص دارند، می توانند در حوزه بیتکوین و بلاک چین فعالیت کنند. مشاغلی با کلاس کد نویسی در شکل های مختلف و با سطح درآمدهای مختلف وجود دارند که می توانید بر اساس سابقه کاری و نمونه کارهایی که ارائه می‌دهید، انجام دهید و در نهایت بیت کوین دریافت کنید.

در آینده بیشتر در مورد کسب درآمد با بیت کوین صحبت خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا