ارز دیجیتال ریپل

آیا عرضه اولیه سهام ریپل باعث کاهش قیمت آن می‌شود؟

عرضه اولیه سهام ( IPO ) توسط شبکه پرداخت ریپل در حقیقت می‌تواند سبب کاهش ارزش این دارایی شود. طبق اظهارات چند تن از فعالان بازار این ارز دیجیتال، IPO پیش رو نقش مهمی در سرنوشت ریپل خواهد داشت. هفته گذشته، برد گارلینگ هوس، مدیر ریپل گفت: ممکن است عرضه اولیه سهام طی سال آینده رخ دهد.

در واقع انگیزه پشت اقدامات مربوط به افزایش سرمایه این چنینی برای اکثر مفسران روشن است ولی تاثیر این رویداد بر سرنوشت این ارز دیجیتال در حال حاضر واقعا مشخص نیست.

عرضه اولیه سهام ریپل

RakeshUpdhyay یکی از تحلیل‌گران کوین تلگراف گفت: اگر چه این روزها شاهد رفتار تهاجمی ارز دیجیتال ریپل بوده‌ایم با این حال، این سکه راه طولانی برای مختل کردن سیستم انتقال پولی جهان در پیش دارد. وی همچنین افزود: ممکن است نتایج عرضه اولیه سهام ریپل بلافاصله پس از این رویداد در بازار مشاهده نشود. اگر این نتایج نتوانند در بازار نقش تاثیرگذاری داشته باشند، احتمال کاهش قیمت این ارز دیجیتال وجود دارد.

Upadhyay معتقد است عدم پیشرفت ارز دیجیتال ریپل با وجود همکاری‌های صورت گرفته بین این رمز ارز و بانک‌های بزرگ دنیا به این معنی است که ریپل روزهای سختی پیش رو خواهد داشت.

IPO ریپل، کاهش یا افزایش قیمت؟

برخی معتقدند که این ارز دیجیتال با مشکل نقدینگی دست و پنجه نرم می‌کند. حتی اطلاعیه IPO هم نتوانست باعث افزایش قیمت قابل توجه ریپل در برابر دلار شود.

سقوط شدید قیمت ریپل شرایط را برای افزایش نقدینگی این ارز دیجیتال سخت‌تر خواهد کرد. فروش توکن‌های این رمز ارز نشان دهنده این موضوع است که ریپل با مشکل تامین اعتبار برای انجام عملیات خود مواجه است.  اما برخلاف گذشته، پس از IPO هم این ارز دیجیتال نمی‌تواند بدون اطلاع رسانی اقدام به فروش توکن‌های خود کند و اطلاع رسانی این رویداد منجر به کاهش قیمت این ار زدیجیتال خواهد یافت.

قیمت ریپل

الن اسکات، مدیر کوین تلگراف معتقد است ایده عرضه اولیه سهام ریپل به منزله یک تست برای اشتهای خریداران این سکه است.

وی گفت: این اقدام ممکن است ضربات جبران ناپذیری به رمز ارز ریپل وارد کند. عرضه اولیه سهام ریپل نه تنها تامین هزینه‌های عملیاتی و مدل تجاری این پروژه، بلکه ماهیت خود این ارز دیجیتال را زیر سوال می‌برد.

در مقابل، برخی از تحلیل‌گران معتقدند IPO  می‌تواند موقعیت ریپل را تقویت کند. آن‌ها بر این باورند افزایش سرمایه این ارز دیجیتال به معنی فروش کمتر توکن‌ها است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.