چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
۵ رمزارز جدید اکسکوینومارکت
۵ رمزارز جدید اکسکوینومارکت

۵ توکن جدید به اکسکوینو‌مارکت اضافه شد

به تازگی ۵ رمز ارز جدید به لیست ارزهای اکسکوینو‌مارکت اضافه شده است. اگر شما هم از فعالان ترید و معامله ارزهای دیجیتال هستیداز هم‌اکنون می‌توانید در این پلتفرم به معامله بیش از ۱۰۰ رمز ارز با کمترین کارمزد بپردازید.

توکن‌های آیوز نتورک (Aioz)، آداکس (ADX)، تراوالا (AVA)، اسپرینترلندز (SPS) و ترنچس (CHESS) ۵ رمز ارز جدیدی هستند که به لیست ارزهای پلتفرم معاملاتی اکسکوینو‌مارکت اضافه شده‌اند. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با این توکن‌ها و نحوه عملکرد آنها آشنا کنیم.

توکن آیوز نتورک AIOZ

آیوز نتورک که با علامت اختصاری (AIOZ) نمایش داده می‌شود یک شبکه تحویل محتوا مبتنی بر بلاک‌چین است که هدفش ایجاد انقلابی در صنعت سرگرمی است. این ارز دیجیتال از بلاک‌چین برای توزیع بهتر محتوا از طریق عدم تمرکز استفاده می‌کند.

یک شبکه توزیع محتوای توزیع‌شده (dCDN) که از Nodeها برای ذخیره، پخش و انتقال داده‌ها به جای مراکز داده سنتی استفاده کرده و بر روی مدلP2P یا همان همتا به همتا کار می‌کند.
AIOZ از یک پلتفرم سریعتر، ارزانتر و قوی‌تر برای پخش محتوا استفاده می‌کند. با استفاده از این فناوری انقلابی، آیوز می‌تواند شیوه پخش محتوا در جهان را به طور موثر تغییر دهد. بنابراین جهان را یک قدم به آینده نزدیک می کند.

معرفی توکن آیوز نتورک AIOZ
معرفی توکن آیوز نتورک AIOZ

توکن اداکس ADX

شبکه ادکس AdEx خود را به عنوان یک راه حل جدید که هدف آن رفع و اصلاح برخی از بزرگترین ناکارآمدی‌های صنعت تبلیغات آنلاین است معرفی می‌کند. این شبکه در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک تبادل آگهی غیرمتمرکز ایجاد شد و متعاقباً به یک پروتکل کامل برای تجارت در صنعت تبلیغات و آگهی تبدیل شد. شبکه ادکس کلیه تعاملات بین ناشران، تبلیغ کنندگان و کاربران نهایی را پوشش می‌دهد.

اداکس با علامت اختصاری ADX ارز اصلی شبکه ادکس است که برای ایجاد انگیزه در زمان اعتبارسنجی و اطمینان از اجرای روان همه کمپین های تبلیغاتی در بستر AdEx استفاده می‌شود.

اعتبارسنج ها برای هر کمپین تبلیغاتی در شبکه منصوب می شوند و وظیفه پردازش پرداخت های خرد بین ناشران و تبلیغ کنندگان از طریق کانال های پرداخت لایه ۲ را دارند. هرچه تعداد توکن ها بیشتر باشد، ضمانت های شبکه نیز قویتر هستند. از اواخر سال ۲۰۲۰، APY شبکه بیش از ۵۰ درصد رسیده بود.

معرفی توکن اداکس ADX
معرفی توکن اداکس ADX

توکن تراوالا AVA

اگر شما هم به دنبال رمزارزی با کارکرد وبسایت Booking.com هستید، ارز دیجیتال Travala گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و به بهترین پلتفرم رزرو سفر مبتنی بر بلاک‌چین دنیا جهت رزرو هتل، ملک و محل اقامت تبدیل شده است.

هم اکنون در این پلتفرم بالای ۳ میلیون ملک واقع در ۲۵۰ کشور‌ وجود دارد و هزاران مشتری در سراسر جهان، این وب‌سایت را به عنوان آژانس مسافرتی آنلاین خود انتخاب کرده‌اند.
مدیر‌ عامل پروژه تراوالا فردی به نام جان اوترو (Juan Otero) است و نمایندگی شرکت او در حال حاضر در کشورهای مختلف از جمله بریتانیا، ویتنام و استرالیا مستفر هستند.
توکن اختصاصی و بومی پلتفرم تراوالا با نماد اختصاری AVA در تشویق کاربران جهت استفاده از این شبکه کاربرد دارد. این پروژه با امکانات گسترده خود توانسته است به راحتی با کاربران ارتباط برقرار کند. مقدار کل عرضه توکن AVA حدوداً ۶۱ میلیون می باشد که در حال حاضر ۵۱ میلیون از آن در بازار عرضه شده است. این توکن طبق استانداردهای BEP2 و BEP20 در زنجیره بایننس فعالیت می‌کند.

معرفی توکن تراوالا AVA
معرفی توکن تراوالا AVA

توکن اسپلینترلندز Splinterlands

اسپلینترلندز یک (Splinterlands) یک پلتفرم کریپتوکارنسی است که امکان بازی، تجارت، و کسب درآمد در هر زمان را در هر دو دستگاه دسکتاپ و تلفن همراه امکان پذیر کرده است. بازی اسپلینتر لندز (Splinter Land) یکی از بهترین بازی‌های کریپتویی کسب درآمد (یا همان play toeran) و یک بازی خلاقانه در دنیای NFT است.

این بازی با نام Steem Monsters هم شناخته می‌شود. Splinter Land بر روی بلاک‌چین هایو (Hive) اجرا می‌شود که پیش از راه‌اندازی به طور رسمی، ۳.۶ میلیون دلار در فروش خصوصی جذب سرمایه داشته است. در اسپلنترلندز، بازیکنان با بازی در مقابل هیولا‌ها پاداش دریافت می‌کنند.
SPLINTERSHARDS توکن حاکمیتی این اکوسیستم است. از این توکن‌ها برای پرداخت به گیمرها، رأی‌گیری حاکمیتی، سرمایه گذاری مدیریت دائو (DAO)، پیشنهادات در بازی، پاداش های اوراکل، بازی برای کسب انگیزه، انگیزه های استخراج نقدینگی، دسترسی به رویدادهای مسابقات و دسترسی به تبلیغات ویژه در بازی استفاده می‌شود.

معرفی توکن اسپلینترلندز Splinterlands
معرفی توکن اسپلینترلندز Splinterlands

توکن ترنچس Tranchess

پروتکل ترنچس (Tranchess)، در ماه جولای ۲۰۲۱ و با سرمایه ۱.۵ میلیون دلاری راه‌اندازی شد. ترنچس بر بستر بایننس اسمارت چین عرضه شده و پلتفرم مدیریت دارایی‌های غیرمتمرکز مالی یا همان دیفای (DeFi) با تم شطرنج است و ویژگی‌هایی همچون رصد بیت‌کوین و یلد فارمینگ (یا کشت سود) را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

اکوسیستمی که توسط بایننس، غول صرافی‌های رمز ارزی برای برنامه‌های تازه متولد شده در حوزه DeFi، که قراردادهای هوشمند را اجرا می‌کنند، طراحی شده است.

پلتفرم Tranchess همه مزایای دیفای DeFi معمولی را بعلاوه یلد فارمینگ (Yield Farming)، کسب سود از طریق سپرده‌گذاری (Staking) و مبادله غیر متمرکز (Swapping) ارائه می‌دهد، اما در کنار این‌ها، سرویس کاملاً متمایزی هم دارد.

معرفی توکن ترنچس Tranchess
معرفی توکن ترنچس Tranchess

این سرویس ساختاری منحصربفرد از ماتریس ریسک / بازده یک صندوق ویژه را ارائه می‌دهد که یک دارایی رمز ارزی خاص را ردیابی می‌کند. در حال حاضر این محصول متمرکز بر بیت‌کوین است اما انتظار می‌رود در آینده تعداد بیشتری از رمز ارزها به آن اضافه شوند.

در نظر داشته باشید رمز ارزهای موجود در پلتفرم اکسکوینومارکت را می‌توانید از هم اکنون به سرعت و با حداقل کارمزد معامله و ترید کنید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.