دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
بازی های رایانه ای و ارز دیجیتال

نقش بازی های رایانه ای در آینده ارز دیجیتال

کاربردهای ارزهای دیجیتال

بازی های رایانه ای

امروزه کمتر کسی پیدا می‎شود که علاقه‌‏ای به بازی های رایانه ای نداشته باشد و همواره شاهد آن هستیم که روز به روز با پیشرفت و توسعه‏‌ی چشم‌گیر بازی‏ های رایانه ای علاقه و رغبت به این صنعت بیش‏تر از قبل شده و افراد زیاد و جدیدی وارد دنیای بازی‏ های رایانه ای می‌‏شوند. در واقع بازی های رایانه ای همواره خود را با پیشرفت‌‏های تکنولوژی هم سو کرده و با پیدایش و یا ظهور یک تکنولوژی جدید، سعی در به کارگیری و استفاده از آن را در ساختار خود دارند تا بدین ترتیب بتوانند هم از مزایای تکنولوژی جدید بهره‏‌مند شده و هم این که از طریق به کارگیری فناوری‏‌های نوین، تعداد بیش‏تری از علاقه‏‌مندان را برای استفاده از بازی‏‌های خود جذب نمایند.

تکنولوژی ارز دیجیتال در بازی های رایانه ای

در این بین، ارز دیجیتال به عنوان یکی از تکنولوژی‌‏های تقریباً نو ظهور در عصر حاضر شناخته می‏‌شود که تقریباً توانسته آوازه‏‌ی خود را به گوش بسیاری از افراد برساند به طوری که در حال حاضر می‏‌توان گفت که بسیاری از افراد یا با ارز دیجیتال آشنایی دارند و یا این که در مورد آن‎ها خبرهایی را شنیده و دورادور با ارز دیجیتال ارتباط دارند. حال نکته اینجاست که آیا در بازی های رایانه ای هم می‏‌توان از تکنولوژی نوینی مانند ارز دیجیتال استفاده نمود؟ اگر بله، از چه طریقی می‏‌توان از وجود چنین فناوری‌‏ای در بازی‏‌های رایانه‌‏ای بهره برد؟

باید گفت که بازی‏‌های رایانه‏‌ای از جمله عرصه‏‌های پیشتاز در فناوری هستند و هر روز که می‌‏گذرد، شاهد تغییرات جدیدی در بازی‏‌های ارائه شده در بازار هستیم. در بازی‌‏های رایانه‌‏ای جدید برخی از شرکت‏‌های بزرگ توانسته‌‏اند از قابلیت ارزهای دیجیتال در راستای پرداخت‏‌های درون برنامه‏‌ای استفاده نمایند. به عنوان مثال یک بازی را در نظر بگیرید که در آن بازی برای این که فرد بتواند ابزار و یا سلاح خود را به حالت پیشرفته‏‌تر ارتقا دهد، نیاز است که با پرداخت هزینه‏‌ای در داخل بازی، نسبت به انجام این کار اقدام نماید که در این بین شرکت‏‌های بزرگ این تغییرات را در بازی‏‌های جدید ایجاد کرده‏‌اند که به جای خرید مستقیم از طریق کارت‎های اعتباری، بتوان از طریق ارزهای دیجیتال نسبت به خرید امکانات ویژه در بازی اقدام نمود.

پاداش‌های درون برنامه‌ای بازی های رایانه ای از طریق ارز دیجیتال

علاوه بر این، قابلیت کلیدی دیگر موجود در بازی‏‌های رایانه‏‌ای جدید این است که این بازی‌‏ها، کاربران را از این طریق برای خرید و بازی تشویق می‏‌کنند که با طی کردن مراحلی مشخص در درون بازی، به آن‏‌ها پاداش‌‏های درون برنامه‏‌ای داده خواهد شد که در این راستا تعدادی از شرکت‏‌های بازی معتبر در دنیا، اعلام کرده‏‌اند که قرار است این پاداش‌‏ها را از طریق ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار دهند فلذا از آن جایی که ارزهای دیجیتال به عنوان یک عامل سرمایه‌‏گذاری شناخته می‌‏شوند این اقدام باعث شده تا نظر بسیاری از گیمرهای دنیا برای خرید و بازی با بازی‌‏های جدید موجود در بازار جلب گردد.

بازی‏ های رایانه ای به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار در آینده ارزهای دیجیتال مطرح هستند.

در کل می‏‌توان گفت که با استفاده‏‌ی کاربردی‌‏تر ارزهای دیجیتال در درون بازی‏‌ها، می‏‌توانیم شاهد یک رونق پر تأثیر در روند پیشرفت و توسعه‏‌ی بازار ارزهای دیجیتال باشیم. به طوری که ارزش سهام ارزهای دیجیتال استفاده شده در داخل بازی‏‌ها، با افزایش استفاده از بازی‏‌های ارائه شده‎ی این چنینی، شاهد رونق و افزایش قیمت خواهد شد. پس می‏‌توان نتیجه گرفت که بازی‏‌های رایانه‏‌ای به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار در آینده ارزهای دیجیتال مطرح هستند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.