قیمت ارز دیجتال بیت کوین

تحلیل کاهش قیمت بیت کوین و آلت کوین ها

بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین که این روزها پس از رالی افزایش قیمت خود به استراحت پرداخته و تصحیح قیمت قوی را تجربه می‌کند در حال حاضر ( زمان نگارش این مطلب )  با  مبلغ 9850  دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال به منطقه مقاومت 12,500 دلار در تاریخ 28 ژوئن ( 7 تیر )  نزدیک شده بود. در ادامه شکست گاوها در طی مسیر صعودی، بیت کوین کاهش قیمت نسبتا شدیدی را تجربه کرد و به میانگین متحرک 20 روزه خود بازگشت. اگر گاوها موفق به تثبیت قیمت در سطوح حمایتی  10,740 و  9977 دلار نشوند، پس از شکست این سطوح، قیمت بیت کوین به شاخص میانگین متحرک ساده 50 روزه خواهید رسید.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

اگر روند افت قیمت تا مرز شاخص میانگین متحرک 50 روزه ادامه پیدا کند، وجود  یک واگرایی در نمودار این ارز دیجیتال دور از انتظار نیست. در بسیاری از موارد دیده شده است که ارزهای دیجیتال، بعد از تجربه رالی‌های قدرتمند افزایش قیمت، در معرض تصحیح قیمت‌های قوی قرار می‌گیرند. بنابراین فعلا تشخیص دقیق موقعیت شکل گیری این واگرایی در نمودار دشوار به نظر می‌رسد. شاخص میانگین متحرک 20 روزه در سطح صاف قرار دارد و شاخص قدرت نسبی هم به محدوده میانی نزدیک شده است. کاهش قیمت ارزدیجیتال بیت کوین پس از تجربه رالی افزایش قیمت نشانه مثبتی برای این ارز به شمار می‌رود زیرا بیانگر این مطلب است که سرمایه‌گذاران هنوز از بازار خارج نشده‌اند .قبل از هر گونه توصیه برای خرید باید منتظر پایان یافتن روند تصحیح قیمت بیت کوین باشیم.

اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال برتر، به منطقه مقاومت 320.840 دلار نزدیک شد ولی نتوانست فرا تر از این سطح حرکت کند، بنابراین اتریوم  از ادامه روند صعودی خود منصرف شده و با تحربه تصحیح قیمت به شاخص میانگین متحرک 20 روزه خود برگشته است.

قیمت ارز دیجیتال اتریوم

اگر گاوها موفق به حمایت از شاخص میانگین متحرک 50 روزه نشوند، سقوط قیمت به سمت شاخص میانگین متحرک ساده دور از انتظار نیست. این سطح برای ارز دیجیتال اتریوم بسیار حائز اهمیت است زیرا از تاریخ ماه فوریه امسال تا کنون به این مرز نزدیک نشده بود. بنابراین برای پیشنهاد هر گونه خرید و فروش منتظر رفتار ارز دیجیتال اتریوم در این سطح می‌مانیم چون احتمال شروع رالی قدرتمند افزایش قیمت از این سطح بسیار بالاست. در حرکت رو به بالای این ارز دیجیتال در نمودار، محدوده‌های  320.840/366  دلار به عنوان سطوح مقاومت در نظر گرفته می‌شوند.

برخلاف تمام پیش بینی‌های ما اگر زوج اتریوم/ دلار به محدوده زیر شاخص میانگین متحرک 50 روزه برسد، اولین سطح مقاومت 225 دلار خواهد بود. اگر اتریوم موفق به شکست این سطح شود، تصحیح قیمت تا مرز 175 دلار نیز پیش خواهد ر فت.

ریپل

ارز دیجیتال ریپل، از مرز شاخص میانیگن متحرک 20 روزه گذشت و مثلث شکل گرفته در نمودار خود را تصحیح کرد. افت قیمت و شکست مثلث شکل گرفته در نمودار  نشانه مثبتی نیست، از این رو  قیمت هدف بعدی را می‌توان  سطح 0.26113 در نظر گرفت. به هر حال گاوها در تلاش هستند که سقوط قیمت را در سطوح  0.35660 و 0.27795 دلار متوقف کنند.

قیمت ارز دیجیتال ریپل

شاخص میانگین متحرک 20 روزه در حال سقوط است و شاخص قدرت نسبی هم به زیر محدوده میانی رسیده است. اگر زوج ریپل/دلار موفق به افزایش قیمت شوند گاوها توانایی شکست میانگین متحرک‌ها را خواهند داشت و سطح مقاومت خود را می‌شکنند. در حال حاضر هیچ نشانه گاوی در نمودار این ارز دیجیتال دیده نمی‌شود.

منبع: cointelegraph

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.